Κανένας από τους δύο παρόχους σταθερής τηλεφωνίας δεν κάνει βήμα πίσω και διεκδικεί τον πελάτη για τον εαυτό του!
Δύο πάροχοι σταθερής τηλεφωνίας σε μία τηλεφωνική γραμμή! Όλα μπορούν να συμβούν στην Ελλάδα του 2014!
Μία αίτηση για τη μεταφορά της τηλεφωνικής γραμμής σε μία άλλη εταιρεία μπορεί να γίνει «βασανιστήριο» ειδικά για μια ηλικιωμένη γυναίκα που μετρά περισσότερα από 70 χρόνια ζωής.
Η απόφαση της να προχωρήσει σε αναζήτηση άλλης εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας διότι για μεγάλο χρονικό διάστημα η γραμμή παρουσίαζε τεχνικά προβλήματα, ενώ η αποκατάσταση των βλαβών γίνονταν μετά από δυο και τρεις εβδομάδες.
Μια ηλικιωμένη γυναίκα μόνη σε ένα μικρό χωριό της Πελοποννήσου χωρίς τηλέφωνο είναι τιμωρία αφού δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τα παιδιά της που είναι 250 χιλιόμετρα μακριά.
Η αίτηση μεταφοράς της γραμμής ενόχλησε το τμήμα πωλήσεων της άλλης εταιρείας και έκανε τα πάντα για να κρατήσει τον πελάτη.
Αρχικά έκανε λόγο για πρόστιμο 70 ευρώ λόγω διακοπής του συμβολαίου πριν από τη συμπλήρωση ενός χρόνου.
Το «τροπάρι» στη συνέχεια άλλαξε και αποδέχθηκε τα τεχνικά προβλήματα και αποφάσισε να στείλει νέο εξοπλισμό για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Η νέα εταιρεία όμως που είχε στα χέρια της το αρχικό αίτημα μεταφοράς λέει ότι δεν μπορεί να σταματήσει τη διαδικασία. Κανένας από τους δύο παρόχους σταθερής τηλεφωνίας δεν κάνει βήμα πίσω και ο καθένας διεκδικεί τον πελάτη για τον εαυτό του.
Το συνολικό έσοδο για την εταιρεία «αγγίζει» τα 30 ευρώ το μήνα.
Το εκπληκτικό είναι ότι για να επικοινωνήσεις με τις εταιρείες για να πεις τι θέλεις πρέπει να καλέσεις σε πενταψήφιο αριθμό ο οποίος τις περισσότερες φορές σε βάζει σε αναμονή από 10 έως 20 λεπτά.
Ο χρόνος αναμονής όμως πληρώνεται αδρά από τον πελάτη, ενώ τα πακέτα της σταθερής τηλεφωνίας που σου προσφέρουν δωρεάν ομιλία σε όλους είναι άχρηστα στην περίπτωση αυτή.
Οι εταιρείες «κρύφτηκαν» πίσω από τα πενταψήφια τηλέφωνα επικοινωνίας διότι οι αρμόδιοι τους το… επέτρεψαν.
Η υπόθεση έφθασε στο www.bankingnews.gr, το οποίο προσπάθησε να αξιοποιήσει την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή για την υποβολή γραπτής καταγγελίας.
Όσες φορές και να προσπαθήσαμε να στείλουμε το μήνυμα δεν ήταν εφικτό διότι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στη στήλη ΤΟΜΕΑΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ δεν έχει την επιλογή Εταιρεία Σταθερής Τηλεφωνίας αλλά στη θέση της έχει την επιλογή ταχυδρομικές υπηρεσίες και ηλεκτρονικές επικοινωνίες.
Και με την επιλογή αυτή το γραπτό μήνυμα δεν έφυγε ποτέ.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αν επιθυμεί να λαμβάνει καταγγελίες για τη σταθερή τηλεφωνία πρέπει να προσθέσει την παραπάνω επιλογή.
Η κα. Μαρία σε λίγες ημέρες θα μπει στο Βιβλίο Γκίνες αφού θα έχει δύο γραμμές σε μία τηλεφωνική συσκευή!!!
Τα στοιχεία του συνδρομητή είναι στη διάθεση του www.bankingnews.gr.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
www.bankingnews.gr
Μία αίτηση για τη μεταφορά της τηλεφωνικής γραμμής σε μία άλλη εταιρεία μπορεί να γίνει «βασανιστήριο» ειδικά για μια ηλικιωμένη γυναίκα που μετρά περισσότερα από 70 χρόνια ζωής.
Η απόφαση της να προχωρήσει σε αναζήτηση άλλης εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας διότι για μεγάλο χρονικό διάστημα η γραμμή παρουσίαζε τεχνικά προβλήματα, ενώ η αποκατάσταση των βλαβών γίνονταν μετά από δυο και τρεις εβδομάδες.
Μια ηλικιωμένη γυναίκα μόνη σε ένα μικρό χωριό της Πελοποννήσου χωρίς τηλέφωνο είναι τιμωρία αφού δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τα παιδιά της που είναι 250 χιλιόμετρα μακριά.
Η αίτηση μεταφοράς της γραμμής ενόχλησε το τμήμα πωλήσεων της άλλης εταιρείας και έκανε τα πάντα για να κρατήσει τον πελάτη.
Αρχικά έκανε λόγο για πρόστιμο 70 ευρώ λόγω διακοπής του συμβολαίου πριν από τη συμπλήρωση ενός χρόνου.
Το «τροπάρι» στη συνέχεια άλλαξε και αποδέχθηκε τα τεχνικά προβλήματα και αποφάσισε να στείλει νέο εξοπλισμό για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Η νέα εταιρεία όμως που είχε στα χέρια της το αρχικό αίτημα μεταφοράς λέει ότι δεν μπορεί να σταματήσει τη διαδικασία. Κανένας από τους δύο παρόχους σταθερής τηλεφωνίας δεν κάνει βήμα πίσω και ο καθένας διεκδικεί τον πελάτη για τον εαυτό του.
Το συνολικό έσοδο για την εταιρεία «αγγίζει» τα 30 ευρώ το μήνα.
Το εκπληκτικό είναι ότι για να επικοινωνήσεις με τις εταιρείες για να πεις τι θέλεις πρέπει να καλέσεις σε πενταψήφιο αριθμό ο οποίος τις περισσότερες φορές σε βάζει σε αναμονή από 10 έως 20 λεπτά.
Ο χρόνος αναμονής όμως πληρώνεται αδρά από τον πελάτη, ενώ τα πακέτα της σταθερής τηλεφωνίας που σου προσφέρουν δωρεάν ομιλία σε όλους είναι άχρηστα στην περίπτωση αυτή.
Οι εταιρείες «κρύφτηκαν» πίσω από τα πενταψήφια τηλέφωνα επικοινωνίας διότι οι αρμόδιοι τους το… επέτρεψαν.
Η υπόθεση έφθασε στο www.bankingnews.gr, το οποίο προσπάθησε να αξιοποιήσει την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή για την υποβολή γραπτής καταγγελίας.
Όσες φορές και να προσπαθήσαμε να στείλουμε το μήνυμα δεν ήταν εφικτό διότι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στη στήλη ΤΟΜΕΑΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ δεν έχει την επιλογή Εταιρεία Σταθερής Τηλεφωνίας αλλά στη θέση της έχει την επιλογή ταχυδρομικές υπηρεσίες και ηλεκτρονικές επικοινωνίες.
Και με την επιλογή αυτή το γραπτό μήνυμα δεν έφυγε ποτέ.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αν επιθυμεί να λαμβάνει καταγγελίες για τη σταθερή τηλεφωνία πρέπει να προσθέσει την παραπάνω επιλογή.
Η κα. Μαρία σε λίγες ημέρες θα μπει στο Βιβλίο Γκίνες αφού θα έχει δύο γραμμές σε μία τηλεφωνική συσκευή!!!
Τα στοιχεία του συνδρομητή είναι στη διάθεση του www.bankingnews.gr.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών