γράφει : Ελένη Μπότα
Πολλές οι καταγγελίες που γίνονται για τα call center, εκεί όπου επικρατεί η ανασφάλιστη εργασία, τα εξαντλητικά ωράρια εργασίας και οι χαμηλές αμοιβές
Γραφεία στην... Αλβανία έχει συστήσει γνωστό call center στη χώρα μας, μέσω του οποίου γίνονται τηλέφωνα στην Ελλάδα για την προώθηση προσφορών (εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, καρτών υγείας κλπ).
Σύμφωνα με πληροφορίες, το εν λόγω call center έχει προσλάβει ανθρώπους από την γείτονα χώρα υπό την προϋπόθεση να μιλάνε καλά ελληνικά και με αμοιβή 200 ευρώ μηνιαίως.
Το γραφείο είναι στα Τίρανα και στους εργαζομένους έχει δοθεί το πελατολόγιο στην Ελλάδα προκειμένου να προωθήσουν την εκάστοτε προσφορά που τους έχει αναθέσει ο πελάτης τους.
Το call center αυτό, το οποίο έχει πολλάκις βρεθεί στο επίκεντρο της αρνητικής δημοσιότητας, με τη «μεταφορά» μέρους των δραστηριοτήτων του στην Αλβανία έχει μειώσει κατά πολύ το μισθολογικό κόστος, ενώ άγνωστο παραμένει αν οι εργαζόμενοι είναι ασφαλισμένοι.
Οι συνθήκες εργασίας στα call center
Eίναι πολλές οι καταγγελίες που γίνονται για τα call center, εκεί όπου επικρατεί η ανασφάλιστη εργασία, τα εξαντλητικά ωράρια εργασίας και οι χαμηλές αμοιβές.
Όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι «αρκετοί συνάδελφοι υποχρεώνονται να εργάζονται πολλές απλήρωτες ώρες πέραν του κανονικού ωραρίου, εάν δεν πιάσουν τους καθημερινούς παράλογους στόχους της εταιρείας.
Οι προσβολές και η ψυχολογική πίεση αποτελούν καθημερινό φαινόμενο. Η εταιρεία βρίσκει πρόσφορο έδαφος στον φόβο της απώλειας της εργασίας (και στη δυσκολία επανένταξης στην αγορά εργασίας, με 27% επίσημη ανεργία…) που οδηγεί την πλειοψηφία των εργαζομένων να δουλεύει υπερωριακά, χωρίς αυτές οι ώρες εργασίας να μετουσιώνονται σε χρηματικές απολαβές.
Η εντατικοποίηση της εργασίας, η συνεχής αξιολόγηση και οι απλήρωτες υπερωρίες κάτω από την ασφυκτική πίεση των team leaders έχουν αρχίσει να γίνονται καθημερινότητα στο εν λόγω τηλεφωνικό κέντρο…
Κατά τ’ άλλα, η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ανοίξει και δεύτερο κτίριο απασχόλησης σε σύντομο χρονικό διάστημα βασιζόμενη στις πλάτες των ίδιων των εργαζομένων της και των απλήρωτων υπερωριών τους μέχρι να πιάσουν τον κάθε πιθανό και απίθανο στόχο.
Σύμφωνα με καταγγελίες, δεν είναι λίγες οι φορές που 4ώροι συνάδελφοι αναγκάζονται να κάθονται απλήρωτοι έως και 3 ώρες παραπάνω υπό τον φόβο μιας ενδεχόμενης απόλυσης και ουσιαστικά να εργάζονται κατά μέσο όρο 7 ώρες ημερησίως με το μισθό πείνας που αναλογεί σε έναν 4ωρο, δηλαδή 300 ευρώ…».
(πρώτη ενημέρωση 3 Οκτωβρίου 2014, 08:13)
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες, το εν λόγω call center έχει προσλάβει ανθρώπους από την γείτονα χώρα υπό την προϋπόθεση να μιλάνε καλά ελληνικά και με αμοιβή 200 ευρώ μηνιαίως.
Το γραφείο είναι στα Τίρανα και στους εργαζομένους έχει δοθεί το πελατολόγιο στην Ελλάδα προκειμένου να προωθήσουν την εκάστοτε προσφορά που τους έχει αναθέσει ο πελάτης τους.
Το call center αυτό, το οποίο έχει πολλάκις βρεθεί στο επίκεντρο της αρνητικής δημοσιότητας, με τη «μεταφορά» μέρους των δραστηριοτήτων του στην Αλβανία έχει μειώσει κατά πολύ το μισθολογικό κόστος, ενώ άγνωστο παραμένει αν οι εργαζόμενοι είναι ασφαλισμένοι.
Οι συνθήκες εργασίας στα call center
Eίναι πολλές οι καταγγελίες που γίνονται για τα call center, εκεί όπου επικρατεί η ανασφάλιστη εργασία, τα εξαντλητικά ωράρια εργασίας και οι χαμηλές αμοιβές.
Όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι «αρκετοί συνάδελφοι υποχρεώνονται να εργάζονται πολλές απλήρωτες ώρες πέραν του κανονικού ωραρίου, εάν δεν πιάσουν τους καθημερινούς παράλογους στόχους της εταιρείας.
Οι προσβολές και η ψυχολογική πίεση αποτελούν καθημερινό φαινόμενο. Η εταιρεία βρίσκει πρόσφορο έδαφος στον φόβο της απώλειας της εργασίας (και στη δυσκολία επανένταξης στην αγορά εργασίας, με 27% επίσημη ανεργία…) που οδηγεί την πλειοψηφία των εργαζομένων να δουλεύει υπερωριακά, χωρίς αυτές οι ώρες εργασίας να μετουσιώνονται σε χρηματικές απολαβές.
Η εντατικοποίηση της εργασίας, η συνεχής αξιολόγηση και οι απλήρωτες υπερωρίες κάτω από την ασφυκτική πίεση των team leaders έχουν αρχίσει να γίνονται καθημερινότητα στο εν λόγω τηλεφωνικό κέντρο…
Κατά τ’ άλλα, η συγκεκριμένη εταιρεία έχει ανοίξει και δεύτερο κτίριο απασχόλησης σε σύντομο χρονικό διάστημα βασιζόμενη στις πλάτες των ίδιων των εργαζομένων της και των απλήρωτων υπερωριών τους μέχρι να πιάσουν τον κάθε πιθανό και απίθανο στόχο.
Σύμφωνα με καταγγελίες, δεν είναι λίγες οι φορές που 4ώροι συνάδελφοι αναγκάζονται να κάθονται απλήρωτοι έως και 3 ώρες παραπάνω υπό τον φόβο μιας ενδεχόμενης απόλυσης και ουσιαστικά να εργάζονται κατά μέσο όρο 7 ώρες ημερησίως με το μισθό πείνας που αναλογεί σε έναν 4ωρο, δηλαδή 300 ευρώ…».
(πρώτη ενημέρωση 3 Οκτωβρίου 2014, 08:13)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών