Ο καταναλωτής που μόλις ψώνισε στα Jumbo μαθαίνει στην κυριολεξία και την ύπαρξη της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή...
Ο Απόστολος Βακάκης … έβαλε το χέρι στην τσέπη του καταναλωτή και πήρε τα κέρματα που δεν ήθελε ή του περίσσευαν και αυτός τους έδωσε προϊόντα που μπορεί να μην άξιζαν ούτε το ένα ευρώ ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που δεν ανταποκρίνονταν στις ανάγκες του αγοραστή.
Οι πιο … τυχεροί καταναλωτές κινδύνεψαν κατά τη χρήση ενός προϊόντος.
Η φθήνια έφερε τους καταναλωτές στο μαγαζί και δημιουργήθηκε η μεγαλύτερη αλυσίδα παιχνιδιών και ειδών bebe στην Ελλάδα.
Η Jumbo σήμερα είναι η μεγάλη πρωταγωνίστρια στη ζωή των καταναλωτών.
Χιλιάδες κωδικοί κινέζικων προϊόντων κατακλύζουν τα ράφια των πολυκαταστημάτων του Jumbo και όταν αυτά δεν φθάνουν η πραμάτεια τοποθετείται στους διαδρόμους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Ο πελάτης με το καροτσάκι γυρίζει το μαγαζί αγοράζοντας σχεδόν ότι πέσει στην αντίληψή του.
Η τιμή δεν έχει σημασία καθώς η πλειονότητα των προσφερόμενων προϊόντων κοστίζουν από 1 ως 10 ευρώ. Το καλάθι γεμίζει γιατί όλα είναι φθηνά και μόνο όταν φθάσεις στο ταμείο καταλαβαίνεις τι έχει συμβεί.
Η οθόνη της ταμειακής μηχανής εμφανίζει τριψήφιο αριθμό έτσι ο λογαριασμός ξεπερνά αρχικά τα 100 ευρώ. Ο καταναλωτής αντιλαμβάνεται ότι τα ψιλοπράγματα τους ενός και των δύο ευρώ στο τέλος αθροίζονται και φτιάχνουν ένα σύνολο δεκάδων ευρώ.
Ο Απόστολος Βακάκης έκανε τον έλληνα καταναλωτή «πλούσιο» αφού μπορεί να αγοράσει ότι επιθυμεί και του πουλάει o mr Jumbo.
Η περιπέτεια μόλις αρχίζει
Η ζωή του καταναλωτή ή μιας οικογένειας δεν έγινε καλύτερη με την επιστροφή της στο σπίτι καθώς αρκετά παιχνίδια δεν λειτουργούν και το περίεργο είναι ότι πολλά φέρουν την ασφαλή σήμανση CE.
Ο καταναλωτής που μόλις ψώνισε στα Jumbo μαθαίνει στην κυριολεξία και την ύπαρξη της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.
Η αγορά ενός παιχνιδιού Frisbee (κωδικός 0420128000032) μπορεί να σε βάλει σε μεγάλες περιπέτειες διότι το υλικό με το οποίο είναι κατασκευασμένο μπορεί να τραυματίσει.
Η ευτελή αξία του προϊόντος δεν ακυρώνει την προσπάθεια του φτωχού γονιού που θέλει να βρει το δίκιο του. Όμως χάνεται κατά περίεργο τρόπο μέσα στα γραφειοκρατικά γρανάζια.
Το συγκεκριμένο προϊόν και η καταγγελία έφθασε στη διεύθυνση τεχνικού ελέγχου του υπουργείου Ανάπτυξης. Ο πρώτος υπάλληλος έκανε τη δουλειά σωστά ,ο επόμενος όμως έκοψε το νήμα της καταγγελίας.
Ο γονιός κατάλαβε ότι το απρόσωπο κράτος «προστατεύει» το Jumbo και έμμεσα επιτρέπει στην εταιρεία να φέρει επικίνδυνα προϊόντα για τα παιδιά από την Κίνα τα οποία όμως φέρουν την ασφαλή επισήμανση όπως προβλέπει η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Jumbo με την ευρεία γκάμα καταναλωτικών προϊόντων που φέρνει από τη μακρινή Κίνα την έχουν καταστήσει …πελάτισσα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.
Οι εισηγήσεις των υπηρεσιών για πρόστιμα πέφτουν βροχή προς τους ανώτατους υπαλλήλους του κράτους, η έντασή της όμως περιορίζεται καθώς το Jumbo πουλά και … ομπρέλες.
«Άγρυπνοι» καταναλωτές
Δεκάδες είναι οι παραβάσεις όπως καταγράφονται από τις υπηρεσίες και προέρχονται κυρίως από τους «άγρυπνους» καταναλωτές.
Μεταξύ αυτών είναι:
Η άρνηση επισκευής ή αντικατάστασης ιπτάμενων και τηλεκατευθυνόμενων παιχνιδιών και η μη παροχή δυνατότητα δοκιμής.
Περιορισμένο ωράριο αλλαγών ελαττωματικών προϊόντων.
Επιβολή προστίμου για διάθεση μη ασφαλών προϊόντων.
Άρνηση επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων.
Στις 4 Ιανουαρίου 2012 η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή επέβαλλε πρόστιμο 140.000 ευρώ στην εταιρεία Jumbo για διατύπωση και χρήση καταχρηστικών γενικών όρων συναλλαγών οι οποίοι έχουν ως αποτέλεσμα να παρεμποδίζονται ή να δυσχεραίνονται οι καταναλωτές να ασκήσουν τα νόμιμα δικαιώματα τους.
Το χρηματικό πρόστιμο είναι χωρίς σημασία για τη διοίκηση της εταιρείας καθώς σε ετήσια βάση συρρέουν εκατομμύρια ευρώ στα ταμεία της.
Άλλωστε η καταβολή του προστίμου μπορεί να καταβληθεί μετά την παρέλευση αρκετών ετών, καθώς ο παραβάτης θα εξαντλήσει όλα τα νόμιμα δικαιώματά του.
Το δίκιο με βάση τη νομοθεσία εξαντλείται σε ένα χρηματικό πρόστιμο ενώ θα έπρεπε οι αποφάσεις των προστίμων να αναγράφονται στην είσοδο στα ταμεία και στην έξοδο του καταστήματος.
Έτσι ο καταναλωτής θα ελέγχει την παραβατικότητα του καταστήματος.
Μοιράζει κέρδη στους μετόχους.
Η εταιρεία Jumbo πουλώντας προϊόντα αξίας τους ενός και δύο ευρώ..... αξίζει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.
Το εντυπωσιακό είναι ότι ο όμιλος συνεχίζει την ανάπτυξή του και στην περίοδο της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα.
Το εκπληκτικό είναι ότι η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας τον Οκτώβριο του 2008 έφθανε μόλις τα 480 εκατ. ευρώ και σήμερα αξίζει 1,13 δισ ευρώ.
Τα διαθέσιμα κεφάλαια του ομίλου στις «καλές» στιγμές της ελληνικής οικονομίας έφθαναν τα 90 εκατ. ευρώ και σήμερα ξεπερνούν τα 300 εκατ. ευρώ.
Η διοίκηση του ομίλου διατήρησε αμετάβλητο το μεικτό κέρδος στα επίπεδα του 55%.
Δηλαδή ο καταναλωτής όταν δίνει 100 ευρώ στο ταμείο μένουν τα 55 ευρώ που καταγράφεται ως μικτό κέρδος του ομίλου.
Ωστόσο το καθαρό κέρδος διαμορφώνεται χαμηλότερα στα επίπεδα του 20%.
Το χαμηλό κόστος αγοράς των κινέζικων προϊόντων αφήνουν τεράστια κέρδη στον όμιλο.
Οι επενδυτές – μέτοχοι παίρνουν το 20% με 25% των κερδών της εταιρείας μέσω της επιστροφής κεφαλαίου και της διανομή μερισμάτων.
Σε απλά ελληνικά η μπίζνα είναι η επικερδής διότι πουλάει φθηνά και αν κάτι πάει στραβά για τον καταναλωτή θα πει κάποιος με ένα και δυο ευρώ τι περίμενες;
Ο πυλώνας για την ταχεία ανάπτυξητου ομίλου είναι και οι εργαζόμενοι που ο συνολικός τους αριθμός γίνεται ακορντεόν για χάρη της κερδοφορίας.
Μόνιμο και έκτακτο προσωπικό διασταυρώνουν τα ξίφη τους σαν άλλοι μονομάχοι στην αρένα της εργασιακής απασχόλησης.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Οι πιο … τυχεροί καταναλωτές κινδύνεψαν κατά τη χρήση ενός προϊόντος.
Η φθήνια έφερε τους καταναλωτές στο μαγαζί και δημιουργήθηκε η μεγαλύτερη αλυσίδα παιχνιδιών και ειδών bebe στην Ελλάδα.
Η Jumbo σήμερα είναι η μεγάλη πρωταγωνίστρια στη ζωή των καταναλωτών.
Χιλιάδες κωδικοί κινέζικων προϊόντων κατακλύζουν τα ράφια των πολυκαταστημάτων του Jumbo και όταν αυτά δεν φθάνουν η πραμάτεια τοποθετείται στους διαδρόμους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Ο πελάτης με το καροτσάκι γυρίζει το μαγαζί αγοράζοντας σχεδόν ότι πέσει στην αντίληψή του.
Η τιμή δεν έχει σημασία καθώς η πλειονότητα των προσφερόμενων προϊόντων κοστίζουν από 1 ως 10 ευρώ. Το καλάθι γεμίζει γιατί όλα είναι φθηνά και μόνο όταν φθάσεις στο ταμείο καταλαβαίνεις τι έχει συμβεί.
Η οθόνη της ταμειακής μηχανής εμφανίζει τριψήφιο αριθμό έτσι ο λογαριασμός ξεπερνά αρχικά τα 100 ευρώ. Ο καταναλωτής αντιλαμβάνεται ότι τα ψιλοπράγματα τους ενός και των δύο ευρώ στο τέλος αθροίζονται και φτιάχνουν ένα σύνολο δεκάδων ευρώ.
Ο Απόστολος Βακάκης έκανε τον έλληνα καταναλωτή «πλούσιο» αφού μπορεί να αγοράσει ότι επιθυμεί και του πουλάει o mr Jumbo.
Η περιπέτεια μόλις αρχίζει
Η ζωή του καταναλωτή ή μιας οικογένειας δεν έγινε καλύτερη με την επιστροφή της στο σπίτι καθώς αρκετά παιχνίδια δεν λειτουργούν και το περίεργο είναι ότι πολλά φέρουν την ασφαλή σήμανση CE.
Ο καταναλωτής που μόλις ψώνισε στα Jumbo μαθαίνει στην κυριολεξία και την ύπαρξη της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.
Η αγορά ενός παιχνιδιού Frisbee (κωδικός 0420128000032) μπορεί να σε βάλει σε μεγάλες περιπέτειες διότι το υλικό με το οποίο είναι κατασκευασμένο μπορεί να τραυματίσει.
Η ευτελή αξία του προϊόντος δεν ακυρώνει την προσπάθεια του φτωχού γονιού που θέλει να βρει το δίκιο του. Όμως χάνεται κατά περίεργο τρόπο μέσα στα γραφειοκρατικά γρανάζια.
Το συγκεκριμένο προϊόν και η καταγγελία έφθασε στη διεύθυνση τεχνικού ελέγχου του υπουργείου Ανάπτυξης. Ο πρώτος υπάλληλος έκανε τη δουλειά σωστά ,ο επόμενος όμως έκοψε το νήμα της καταγγελίας.
Ο γονιός κατάλαβε ότι το απρόσωπο κράτος «προστατεύει» το Jumbo και έμμεσα επιτρέπει στην εταιρεία να φέρει επικίνδυνα προϊόντα για τα παιδιά από την Κίνα τα οποία όμως φέρουν την ασφαλή επισήμανση όπως προβλέπει η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Jumbo με την ευρεία γκάμα καταναλωτικών προϊόντων που φέρνει από τη μακρινή Κίνα την έχουν καταστήσει …πελάτισσα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.
Οι εισηγήσεις των υπηρεσιών για πρόστιμα πέφτουν βροχή προς τους ανώτατους υπαλλήλους του κράτους, η έντασή της όμως περιορίζεται καθώς το Jumbo πουλά και … ομπρέλες.
«Άγρυπνοι» καταναλωτές
Δεκάδες είναι οι παραβάσεις όπως καταγράφονται από τις υπηρεσίες και προέρχονται κυρίως από τους «άγρυπνους» καταναλωτές.
Μεταξύ αυτών είναι:
Η άρνηση επισκευής ή αντικατάστασης ιπτάμενων και τηλεκατευθυνόμενων παιχνιδιών και η μη παροχή δυνατότητα δοκιμής.
Περιορισμένο ωράριο αλλαγών ελαττωματικών προϊόντων.
Επιβολή προστίμου για διάθεση μη ασφαλών προϊόντων.
Άρνηση επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων.
Στις 4 Ιανουαρίου 2012 η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή επέβαλλε πρόστιμο 140.000 ευρώ στην εταιρεία Jumbo για διατύπωση και χρήση καταχρηστικών γενικών όρων συναλλαγών οι οποίοι έχουν ως αποτέλεσμα να παρεμποδίζονται ή να δυσχεραίνονται οι καταναλωτές να ασκήσουν τα νόμιμα δικαιώματα τους.
Το χρηματικό πρόστιμο είναι χωρίς σημασία για τη διοίκηση της εταιρείας καθώς σε ετήσια βάση συρρέουν εκατομμύρια ευρώ στα ταμεία της.
Άλλωστε η καταβολή του προστίμου μπορεί να καταβληθεί μετά την παρέλευση αρκετών ετών, καθώς ο παραβάτης θα εξαντλήσει όλα τα νόμιμα δικαιώματά του.
Το δίκιο με βάση τη νομοθεσία εξαντλείται σε ένα χρηματικό πρόστιμο ενώ θα έπρεπε οι αποφάσεις των προστίμων να αναγράφονται στην είσοδο στα ταμεία και στην έξοδο του καταστήματος.
Έτσι ο καταναλωτής θα ελέγχει την παραβατικότητα του καταστήματος.
Μοιράζει κέρδη στους μετόχους.
Η εταιρεία Jumbo πουλώντας προϊόντα αξίας τους ενός και δύο ευρώ..... αξίζει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.
Το εντυπωσιακό είναι ότι ο όμιλος συνεχίζει την ανάπτυξή του και στην περίοδο της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα.
Το εκπληκτικό είναι ότι η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας τον Οκτώβριο του 2008 έφθανε μόλις τα 480 εκατ. ευρώ και σήμερα αξίζει 1,13 δισ ευρώ.
Τα διαθέσιμα κεφάλαια του ομίλου στις «καλές» στιγμές της ελληνικής οικονομίας έφθαναν τα 90 εκατ. ευρώ και σήμερα ξεπερνούν τα 300 εκατ. ευρώ.
Η διοίκηση του ομίλου διατήρησε αμετάβλητο το μεικτό κέρδος στα επίπεδα του 55%.
Δηλαδή ο καταναλωτής όταν δίνει 100 ευρώ στο ταμείο μένουν τα 55 ευρώ που καταγράφεται ως μικτό κέρδος του ομίλου.
Ωστόσο το καθαρό κέρδος διαμορφώνεται χαμηλότερα στα επίπεδα του 20%.
Το χαμηλό κόστος αγοράς των κινέζικων προϊόντων αφήνουν τεράστια κέρδη στον όμιλο.
Οι επενδυτές – μέτοχοι παίρνουν το 20% με 25% των κερδών της εταιρείας μέσω της επιστροφής κεφαλαίου και της διανομή μερισμάτων.
Σε απλά ελληνικά η μπίζνα είναι η επικερδής διότι πουλάει φθηνά και αν κάτι πάει στραβά για τον καταναλωτή θα πει κάποιος με ένα και δυο ευρώ τι περίμενες;
Ο πυλώνας για την ταχεία ανάπτυξητου ομίλου είναι και οι εργαζόμενοι που ο συνολικός τους αριθμός γίνεται ακορντεόν για χάρη της κερδοφορίας.
Μόνιμο και έκτακτο προσωπικό διασταυρώνουν τα ξίφη τους σαν άλλοι μονομάχοι στην αρένα της εργασιακής απασχόλησης.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών