Η Πλαίσιο Computers είναι μία από τις επιχειρήσεις που έμεινε όρθια από την κρίση όταν άλλες του κλάδου κατέβασαν ρολά
Η νέα γενιά επιχειρηματιών αναμετρήθηκε με τη χειρότερη οικονομική κρίση που γνώρισε ποτέ η Ελλάδα και τα κατάφερε ενώ οι πατεράδες τους έφτιαξαν επιχειρήσεις εκ του μηδενός αλλά σε μία χώρα που διαρκώς μεγάλωνε.
Η Πλαίσιο Computers A.E.B.E. είναι μία απ’ αυτές που έμεινε όρθια όταν άλλες του κλάδου κατέβασαν ρολά.
Η σύγκριση των οικονομικών μεγεθών του τρίτου τριμήνου του 2008 με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014 φέρνει στην επιφάνεια τη νέα γενιά.
Ο Κωνσταντίνος Γεράρδος από τη θέση του αντιπροέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου ης Πλαίσιο Computers βάζει τη σφραγίδα του στη νέα εποχή της εταιρείας ενώ βρίσκεται υπό το άγρυπνο βλέμμα του ιδρυτή του πατέρα του και προέδρου κ. Γεώργιου Γεράρδου.
Έξι χρόνια δημιουργικά αλλά και δύσκολα πέρασαν πάνω από τη εταιρεία.
Η πιο δύσκολη στιγμή ήταν ο Δεκέμβριος του 2008.
Η Αθήνα πυρπολήθηκε το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου του 2008 και μαζί της κάηκε το κατάστημα «ναυαρχίδα» επί της οδού Στουρνάρη.
Όλα όμως ανήκουν στο παρελθόν και το μόνο που έφερε ήταν η εμπειρία και πολύ δύναμη στους ανθρώπους της «Πλαίσιο»
Έξι χρόνια αργότερα η εταιρεία είναι πλέον ανανεωμένη με νέες προτάσεις προς το καταναλωτικό κοινό.
Τα σχολικά είδη είναι το νέο «όπλο» της καθώς περισσότερες από 240.000 οικογένειες επισκέφθηκαν τα καταστήματα της «Πλαίσιο» για την αγορά τετραδίων όπως και άλλων χρήσιμων ειδών για το μαθητή του Δημοτικού ου Γυμνασίου και του Λυκείου.
Η μία επιτυχία φέρνει την άλλη καθώς 170.000 καταναλωτές (γονείς και μαθητές) επέλεξαν την ιδιωτική μάρκα σχολικών του Πλαισίου Goomby.
Ο μεγάλος αριθμός κωδικών προϊόντων που περιλαμβάνουν κομπιούτερ και γνωστά τα σε όλους Turbo-X , τάμπλετ , σχολικά είδη , αναλώσιμα, παιχνιδομηχανές και φωτογραφικές μηχανές διαμορφώνουν μια δυναμική στην εταιρεία που αποτυπώνονται στα οικονομικά της μεγέθη.
Τα καθαρά της κέρδη φέτος ανήλθαν στα 9,7 εκατ. ευρώ από 8,7 εκατ. ευρώ πέρυσι και το 2008 έφθαναν στα 3,8 εκατ. ευρώ. Δηλαδή η εταιρεία σημείωσε αύξηση κατά 156% στα καθαρά κέρδη τα τελευταία έξι χρόνια εκ των οποίων από το 2010 η οικονομική δραστηριότητα βούλιαξε και τα εισοδήματα μειώθηκαν έως 50% εξαιτίας των Μνημονίων.
Οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 213,2 ε κατ ευρώ στα τέλη Σεπτεμβρίου 2014 έναντι 197,7 εκατ. ευρώ πέρυσι.Να σημειωθεί ότι ο τζίρος ήταν στα 295,8 εκατ. ευρώ το Σεπτέμβριο του 2008.
Η διοίκηση του Πλαίσιο έχει διαμορφώσει στην πράξη τη γνωστή φράση win – win κερδίζουν και οι δύο ( πωλητής – αγοραστής). Η ποιότητα και οι χαμηλές τιμές έφεραν αρχικά τους καταναλωτές και στη συνέχεια τους επενδυτές. Η μετοχή πέφτει μόλις 5,5% από τις αρχές του έτους όταν ο γενικός δείκτης έχει υποχωρήσει 26,7%. Από τον Μάρτιο 2012 η τιμή της μετοχής ενισχύεται περίπου 300%.
Η Πλαίσιο έχει καθαρή θέση στα 82,1 εκατ. ευρώ από 76,8 εκατ. το Δεκέμβριο του 2013.
Ο δείκτης δανειακής μόχλευσης είναι σχεδόν ανύπαρκτος καθώς το ταμείο της εταιρείας παρουσιάζει 43 εκατ. ευρώ τα οποία είναι τριπλάσια του δανεισμού της.
Η δύναμη του Πλαίσιο είναι το ανθρώπινο δυναμικό της που πασχίζει να εξυπηρετήσει την απαιτητική πελατεία της. Ο τομέας που ξεχωρίζει είναι το τμήμα του service το οποίο είναι έτοιμο να απορροφήσει τους όποιους κραδασμούς προκαλεί στον καταναλωτή ένα πρόβλημα στην πολυχρησιμοποιημένη ακόμη και καινούργια συσκευή.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Η Πλαίσιο Computers A.E.B.E. είναι μία απ’ αυτές που έμεινε όρθια όταν άλλες του κλάδου κατέβασαν ρολά.
Η σύγκριση των οικονομικών μεγεθών του τρίτου τριμήνου του 2008 με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014 φέρνει στην επιφάνεια τη νέα γενιά.
Ο Κωνσταντίνος Γεράρδος από τη θέση του αντιπροέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου ης Πλαίσιο Computers βάζει τη σφραγίδα του στη νέα εποχή της εταιρείας ενώ βρίσκεται υπό το άγρυπνο βλέμμα του ιδρυτή του πατέρα του και προέδρου κ. Γεώργιου Γεράρδου.
Έξι χρόνια δημιουργικά αλλά και δύσκολα πέρασαν πάνω από τη εταιρεία.
Η πιο δύσκολη στιγμή ήταν ο Δεκέμβριος του 2008.
Η Αθήνα πυρπολήθηκε το Σάββατο 6 Δεκεμβρίου του 2008 και μαζί της κάηκε το κατάστημα «ναυαρχίδα» επί της οδού Στουρνάρη.
Όλα όμως ανήκουν στο παρελθόν και το μόνο που έφερε ήταν η εμπειρία και πολύ δύναμη στους ανθρώπους της «Πλαίσιο»
Έξι χρόνια αργότερα η εταιρεία είναι πλέον ανανεωμένη με νέες προτάσεις προς το καταναλωτικό κοινό.
Τα σχολικά είδη είναι το νέο «όπλο» της καθώς περισσότερες από 240.000 οικογένειες επισκέφθηκαν τα καταστήματα της «Πλαίσιο» για την αγορά τετραδίων όπως και άλλων χρήσιμων ειδών για το μαθητή του Δημοτικού ου Γυμνασίου και του Λυκείου.
Η μία επιτυχία φέρνει την άλλη καθώς 170.000 καταναλωτές (γονείς και μαθητές) επέλεξαν την ιδιωτική μάρκα σχολικών του Πλαισίου Goomby.
Ο μεγάλος αριθμός κωδικών προϊόντων που περιλαμβάνουν κομπιούτερ και γνωστά τα σε όλους Turbo-X , τάμπλετ , σχολικά είδη , αναλώσιμα, παιχνιδομηχανές και φωτογραφικές μηχανές διαμορφώνουν μια δυναμική στην εταιρεία που αποτυπώνονται στα οικονομικά της μεγέθη.
Τα καθαρά της κέρδη φέτος ανήλθαν στα 9,7 εκατ. ευρώ από 8,7 εκατ. ευρώ πέρυσι και το 2008 έφθαναν στα 3,8 εκατ. ευρώ. Δηλαδή η εταιρεία σημείωσε αύξηση κατά 156% στα καθαρά κέρδη τα τελευταία έξι χρόνια εκ των οποίων από το 2010 η οικονομική δραστηριότητα βούλιαξε και τα εισοδήματα μειώθηκαν έως 50% εξαιτίας των Μνημονίων.
Οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 213,2 ε κατ ευρώ στα τέλη Σεπτεμβρίου 2014 έναντι 197,7 εκατ. ευρώ πέρυσι.Να σημειωθεί ότι ο τζίρος ήταν στα 295,8 εκατ. ευρώ το Σεπτέμβριο του 2008.
Η διοίκηση του Πλαίσιο έχει διαμορφώσει στην πράξη τη γνωστή φράση win – win κερδίζουν και οι δύο ( πωλητής – αγοραστής). Η ποιότητα και οι χαμηλές τιμές έφεραν αρχικά τους καταναλωτές και στη συνέχεια τους επενδυτές. Η μετοχή πέφτει μόλις 5,5% από τις αρχές του έτους όταν ο γενικός δείκτης έχει υποχωρήσει 26,7%. Από τον Μάρτιο 2012 η τιμή της μετοχής ενισχύεται περίπου 300%.
Η Πλαίσιο έχει καθαρή θέση στα 82,1 εκατ. ευρώ από 76,8 εκατ. το Δεκέμβριο του 2013.
Ο δείκτης δανειακής μόχλευσης είναι σχεδόν ανύπαρκτος καθώς το ταμείο της εταιρείας παρουσιάζει 43 εκατ. ευρώ τα οποία είναι τριπλάσια του δανεισμού της.
Η δύναμη του Πλαίσιο είναι το ανθρώπινο δυναμικό της που πασχίζει να εξυπηρετήσει την απαιτητική πελατεία της. Ο τομέας που ξεχωρίζει είναι το τμήμα του service το οποίο είναι έτοιμο να απορροφήσει τους όποιους κραδασμούς προκαλεί στον καταναλωτή ένα πρόβλημα στην πολυχρησιμοποιημένη ακόμη και καινούργια συσκευή.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών