γράφει : Ελένη Μπότα
Στην παραγωγή μη αλκοολούχων ποτών με βάση τη βύνη αναμένεται να εισέλθει το 2015 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Κορυφώνεται ο πόλεμος στον κλάδο των αναψυκτικών στην Ελλάδα, με νέους ισχυρούς ομίλους να εισέρχονται στην κατηγορία των soft drinks και να "απειλούν με πλήρη ανατροπή σκηνικού".
Στην παραγωγή μη αλκοολούχων ποτών με βάση τη βύνη αναμένεται να εισέλθει το 2015 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, καθιερώνοντας στην ελληνική αγορά μια καινούργια κατηγορία που κινείται μεταξύ του αναψυκτικού και της μπίρας χωρίς αλκοόλ.
Η γνωστή ζυθοποιία κατέχει την τεχνογνωσία, καθώς ήδη στα εργοστάσιά της στην Πάτρα και τη Θεσσαλονίκη παράγει το μη αλκοολούχο ποτό Fayrouz που έχει ως βάση το κριθάρι και το οποίο μέχρι σήμερα δεν διατίθεται στην εγχώρια αγορά, αλλά προορίζεται μόνο για εξαγωγές.
Ένα από τα κίνητρα για τη δραστηριοποίηση σε αυτή την κατηγορία αποτελεί το γεγονός της θερμής υποδοχής που έτυχε η μπίρα χωρίς αλκοόλ που άρχισε να παράγει η εταιρεία πριν από ένα χρόνο.
Από την άλλη πλευρά, η Μύθος μετά και το deal με την ζυθοποιία Fix ετοιμάζεται για τη δική της «εντυπωσιακή» είσοδο στην αγορά, αρχής γενομένης από την παραγωγή, διανομή και διάθεση των σημάτων Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water.
Να σημειωθεί ότι τα σήματα αυτά, που ανήκουν στο Carslberg Group (μητρική της Μύθος), εκμεταλλευόταν στην Ελλάδα η Coca-Cola 3E και η σύμβαση των δύο έληξε τέλος του χρόνου.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η όποια κίνηση της Μύθος θα γίνει μέχρι το καλοκαίρι του 2015, ενόψει και της τουριστικής περιόδου.
Τέλος τη δική της «είσοδο» σχεδιάζει και η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας συμμετέχει και ο πρώην πρόεδρος του ΣΕΒ Δ. Δασκαλόπουλος (με 33,9%).
Ήδη η εταιρεία υλοποιεί επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των γραμμών παραγωγής, ώστε να παράγει καινοτόμα αναψυκτικά με βάση τη βύνη.
Η έναρξη δραστηριοποίησης στην κατηγορία αυτή, υπολογίζεται εντός του 2015, όταν θα έχουν ολοκληρωθεί και οι επενδύσεις.
Στην παραγωγή μη αλκοολούχων ποτών με βάση τη βύνη αναμένεται να εισέλθει το 2015 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, καθιερώνοντας στην ελληνική αγορά μια καινούργια κατηγορία που κινείται μεταξύ του αναψυκτικού και της μπίρας χωρίς αλκοόλ.
Η γνωστή ζυθοποιία κατέχει την τεχνογνωσία, καθώς ήδη στα εργοστάσιά της στην Πάτρα και τη Θεσσαλονίκη παράγει το μη αλκοολούχο ποτό Fayrouz που έχει ως βάση το κριθάρι και το οποίο μέχρι σήμερα δεν διατίθεται στην εγχώρια αγορά, αλλά προορίζεται μόνο για εξαγωγές.
Ένα από τα κίνητρα για τη δραστηριοποίηση σε αυτή την κατηγορία αποτελεί το γεγονός της θερμής υποδοχής που έτυχε η μπίρα χωρίς αλκοόλ που άρχισε να παράγει η εταιρεία πριν από ένα χρόνο.
Από την άλλη πλευρά, η Μύθος μετά και το deal με την ζυθοποιία Fix ετοιμάζεται για τη δική της «εντυπωσιακή» είσοδο στην αγορά, αρχής γενομένης από την παραγωγή, διανομή και διάθεση των σημάτων Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water.
Να σημειωθεί ότι τα σήματα αυτά, που ανήκουν στο Carslberg Group (μητρική της Μύθος), εκμεταλλευόταν στην Ελλάδα η Coca-Cola 3E και η σύμβαση των δύο έληξε τέλος του χρόνου.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η όποια κίνηση της Μύθος θα γίνει μέχρι το καλοκαίρι του 2015, ενόψει και της τουριστικής περιόδου.
Τέλος τη δική της «είσοδο» σχεδιάζει και η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας συμμετέχει και ο πρώην πρόεδρος του ΣΕΒ Δ. Δασκαλόπουλος (με 33,9%).
Ήδη η εταιρεία υλοποιεί επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των γραμμών παραγωγής, ώστε να παράγει καινοτόμα αναψυκτικά με βάση τη βύνη.
Η έναρξη δραστηριοποίησης στην κατηγορία αυτή, υπολογίζεται εντός του 2015, όταν θα έχουν ολοκληρωθεί και οι επενδύσεις.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών