γράφει : Ελένη Μπότα
Πληροφορίες αναφέρουν ότι μία κοινοπραξία έχει πάρει ιδιαίτερα "ζεστά" την υπόθεση Καστέλι...
Νέα παράταση - όπως για πολλούς ήταν αναμενόμενο - παίρνει ο διαγωνισμός για το αεροδρόμιο του Καστελίου.
Αν και η ημερομηνία υποβολής προσφορών εξέπνεε στις 17 Φεβρουαρίου, οι υποψήφιοι επενδυτές ζήτησαν την αναβολή του διαγωνισμού... ο οποίος πάει για 7 Απριλίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στον διαγωνισμό αναμένεται να κατέβουν τρία επενδυτικά σχήματα (χωρίς ωστόσο να αποκλείονται και οι εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής):
- ACS με ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Vinci με ΕΛΛΑΚΤΩΡ
- Bouygues με J&P ΑΒΑΞ
Πληροφορίες αναφέρουν ότι από τις τρεις παραπάνω κοινοπραξίες, η μία έχει πάρει ιδιαίτερα "ζεστά" την υπόθεση Καστέλι.
Το έργο «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης καθώς και Μελέτη, Κατασκευή και Χρηματοδότηση των οδικών του συνδέσεων» εκτιμάται ότι θα κοστίσει μεταξύ 700 και 900 εκατ. ευρώ.
Το νέο αεροδρόμιο, το οποίο θα αντικαταστήσει το «Νίκος Καζαντζάκης», θα έχει μήκος αεροδιαδρόμου 3,2 χλμ με δυνατότητα επέκτασης στα 3,8 χλμ, εάν αυτό καταστεί απαραίτητο.
Οι προσφορές των κατασκευαστών θα αξιολογηθούν βάσει των ποσοτικών προσφορών, με κριτήρια τον χρηματοοικονομικό έλεγχο, τις τεχνικές προτάσεις και την οικονομική προσφορά.
Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει από ίδια κεφάλαια των ιδιωτών, από τον τραπεζικό δανεισμό του παραχωρησιούχου και τη συμβολή του δημοσίου.
Στον προϋπολογισμό του έργου περιλαμβάνονται οδικά έργα 30 χλμ, εκ των οποίων 20 χλμ που θα συνδέουν το αεροδρόμιο με τον ΒΟΑΚ και 10 χλμ που θα το ενώνουν με τον ΝΟΑΚ.
Με την κατασκευή του αεροδρομίου θα δημιουργηθούν 1.000 θέσεις εργασίας στο αεροδρόμιο και 4.000 στον τουρισμό της Κρήτης, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών.
Αν και η ημερομηνία υποβολής προσφορών εξέπνεε στις 17 Φεβρουαρίου, οι υποψήφιοι επενδυτές ζήτησαν την αναβολή του διαγωνισμού... ο οποίος πάει για 7 Απριλίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στον διαγωνισμό αναμένεται να κατέβουν τρία επενδυτικά σχήματα (χωρίς ωστόσο να αποκλείονται και οι εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής):
- ACS με ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Vinci με ΕΛΛΑΚΤΩΡ
- Bouygues με J&P ΑΒΑΞ
Πληροφορίες αναφέρουν ότι από τις τρεις παραπάνω κοινοπραξίες, η μία έχει πάρει ιδιαίτερα "ζεστά" την υπόθεση Καστέλι.
Το έργο «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης καθώς και Μελέτη, Κατασκευή και Χρηματοδότηση των οδικών του συνδέσεων» εκτιμάται ότι θα κοστίσει μεταξύ 700 και 900 εκατ. ευρώ.
Το νέο αεροδρόμιο, το οποίο θα αντικαταστήσει το «Νίκος Καζαντζάκης», θα έχει μήκος αεροδιαδρόμου 3,2 χλμ με δυνατότητα επέκτασης στα 3,8 χλμ, εάν αυτό καταστεί απαραίτητο.
Οι προσφορές των κατασκευαστών θα αξιολογηθούν βάσει των ποσοτικών προσφορών, με κριτήρια τον χρηματοοικονομικό έλεγχο, τις τεχνικές προτάσεις και την οικονομική προσφορά.
Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει από ίδια κεφάλαια των ιδιωτών, από τον τραπεζικό δανεισμό του παραχωρησιούχου και τη συμβολή του δημοσίου.
Στον προϋπολογισμό του έργου περιλαμβάνονται οδικά έργα 30 χλμ, εκ των οποίων 20 χλμ που θα συνδέουν το αεροδρόμιο με τον ΒΟΑΚ και 10 χλμ που θα το ενώνουν με τον ΝΟΑΚ.
Με την κατασκευή του αεροδρομίου θα δημιουργηθούν 1.000 θέσεις εργασίας στο αεροδρόμιο και 4.000 στον τουρισμό της Κρήτης, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών