Για μονοπωλιακές πρακτικές κατηγορεί το Αεροδρόμιο της Αθήνας ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair
Κριτική στην προηγούμενη κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά ασκεί ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair κ. Ντέιβ Ο' Μπράιεν στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Βήμα».
Παράλληλα εκφράζει την εμπιστοσύνη του στη νέα κυβέρνηση, τονίζοντας ότι απόψεις της για τις ιδιωτικοποιήσεις των υποδομών φαίνονται λογικές.
Η Ryanair προτείνει στο υπουργείο Οικονομίας τη μείωση των τελών των αεροδρομίων με αντάλλαγμα τη μεταφορά 5 ακόμη εκατομμυρίων επιβατών στην Ελλάδα σε βάθος τριετίας, όπως αναφέρει το Βήμα.
Όπως αναφέρει ο κ. Ο' Μπράιεν, η εταιρεία θα παρουσιάσει τις προτάσεις της στην κυβέρνηση για το πώς «ο τουρισμός μπορεί να δεχθεί μια ένεση αδρεναλίνης».
«Οτιδήποτε έχω ακούσει και διαβάσει από τη νέα κυβέρνηση φαίνεται απολύτως λογικό.
Σε αντίθεση με την προηγούμενη κυβέρνηση, η οποία δεν έλεγε τίποτε.
Στην πραγματικότητα ούτε καν απαντούσε στα γράμματά μας» σημειώνει.
«Είχα δεσμευτεί στην κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη ότι η Ryanair θα συνεχίσει να πετάει και τον χειμώνα από το Λονδίνο στα Χανιά αν η κυβέρνηση απέσυρε το τέλος των 12 ευρώ. Δεν μας απάντησε και αυτό ήταν κάτι που μας φάνηκε παράδοξο.
Το αποτέλεσμα ήταν: κανένας επιβάτης και κανένας φόρος.
Οι υπουργοί Τουρισμού της Ισπανίας και του Μαρόκο μου απαντούν» συνεχίζει.
Η Ryanair, όπως λέει, θα προτείνει στην κυβέρνηση να μειώσει τα τέλη και σε αντάλλαγμα θα λάβει αύξηση της επιβατικής κίνησης.
«Θα προσθέσουμε 5 εκατ. επιβάτες την επόμενη τριετία, φτάνοντας συνολικά τα 10 εκατομμύρια» παρατηρεί ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, υπογραμμίζοντας ότι η μείωση των τελών θα πρέπει να είναι καθολικής εφαρμογής για όλες τις αερογραμμές και να ισχύσει για νέους επιβάτες.
Ο κ. Ο' Μπράιεν, αναφερόμενος στην παραχώρηση των περιφερειακών αερολιμένων στη Fraport διερωτάται αν η γερμανική εταιρεία, ο οικονομικός διευθυντής της οποίας πρόσφατα σημείωσε ότι η επιστροφή στη δραχμή θα ήταν καλή για τον τουρισμό, θα επιβάλει τέλη σε δραχμές ή ευρώ.
Στην παρατήρηση ότι και ο επικεφαλής της Ryanair, κ. Μάικ Ο' Λίρι, είχε κάνει αντίστοιχες δηλώσεις το 2012, ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας αποφεύγει να σχολιάσει και σημειώνει ότι οι Γερμανοί θα ενδιαφέρονται πρακτικά μόνο για τη λειτουργία των αεροδρομίων τους θερινούς μήνες με υψηλές τιμές, αδιαφορώντας για την υπόλοιπη χρονιά.
Οπως αναφέρει, η κυβέρνηση δεν πρέπει να επαναλάβει το λάθος που έχει γίνει με το αεροδρόμιο της Αθήνας.
«Η κατοχή του αεροδρομίου από τους Γερμανούς υπήρξε καταστροφική» σημειώνει - υπονοώντας τη Hochtief - και υπογραμμίζει ότι η εταιρεία του αεροδρομίου, μέσω των υψηλών τελών, λαμβάνει μεγάλα μερίσματα σε βάρος της επιβατικής κίνησης.
«Είμαστε απογοητευμένοι από το γεγονός ότι το αεροδρόμιο δεν είναι αρκετά διορατικό ώστε να μας κινητροδοτήσει προκειμένου να ξεκινήσουμε πιο παράτολμα δρομολόγια» λέει.
Ο κ. Ο' Μπράιεν σημειώνει ότι η πρακτική του «Ελ. Βενιζέλος» δεν λειτουργεί αποδοτικά. «Αυτό που συμβαίνει είναι ότι μιλούν για κίνητρα, την ώρα που τσεπώνουν ένα πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από ό,τι η Φρανκφούρτη, η οποία έχει 58 εκατ. επιβάτες και λιγότερο από 1 εκατ. πληθυσμό.
Η Αθήνα έχει λιγότερο από 16 εκατ. επιβάτες και 4 εκατ. κατοίκους.
Αν είναι σίγουροι ότι κινητροδοτούν την ανάπτυξη του αεροδρομίου, τότε είναι προφανώς ανίκανοι.
Δεν νομίζω όμως ότι είναι ανίκανοι.
Είναι ένα εξαιρετικό μονοπώλιο» λέει.
www.bankingnews.gr
Παράλληλα εκφράζει την εμπιστοσύνη του στη νέα κυβέρνηση, τονίζοντας ότι απόψεις της για τις ιδιωτικοποιήσεις των υποδομών φαίνονται λογικές.
Η Ryanair προτείνει στο υπουργείο Οικονομίας τη μείωση των τελών των αεροδρομίων με αντάλλαγμα τη μεταφορά 5 ακόμη εκατομμυρίων επιβατών στην Ελλάδα σε βάθος τριετίας, όπως αναφέρει το Βήμα.
Όπως αναφέρει ο κ. Ο' Μπράιεν, η εταιρεία θα παρουσιάσει τις προτάσεις της στην κυβέρνηση για το πώς «ο τουρισμός μπορεί να δεχθεί μια ένεση αδρεναλίνης».
«Οτιδήποτε έχω ακούσει και διαβάσει από τη νέα κυβέρνηση φαίνεται απολύτως λογικό.
Σε αντίθεση με την προηγούμενη κυβέρνηση, η οποία δεν έλεγε τίποτε.
Στην πραγματικότητα ούτε καν απαντούσε στα γράμματά μας» σημειώνει.
«Είχα δεσμευτεί στην κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη ότι η Ryanair θα συνεχίσει να πετάει και τον χειμώνα από το Λονδίνο στα Χανιά αν η κυβέρνηση απέσυρε το τέλος των 12 ευρώ. Δεν μας απάντησε και αυτό ήταν κάτι που μας φάνηκε παράδοξο.
Το αποτέλεσμα ήταν: κανένας επιβάτης και κανένας φόρος.
Οι υπουργοί Τουρισμού της Ισπανίας και του Μαρόκο μου απαντούν» συνεχίζει.
Η Ryanair, όπως λέει, θα προτείνει στην κυβέρνηση να μειώσει τα τέλη και σε αντάλλαγμα θα λάβει αύξηση της επιβατικής κίνησης.
«Θα προσθέσουμε 5 εκατ. επιβάτες την επόμενη τριετία, φτάνοντας συνολικά τα 10 εκατομμύρια» παρατηρεί ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, υπογραμμίζοντας ότι η μείωση των τελών θα πρέπει να είναι καθολικής εφαρμογής για όλες τις αερογραμμές και να ισχύσει για νέους επιβάτες.
Ο κ. Ο' Μπράιεν, αναφερόμενος στην παραχώρηση των περιφερειακών αερολιμένων στη Fraport διερωτάται αν η γερμανική εταιρεία, ο οικονομικός διευθυντής της οποίας πρόσφατα σημείωσε ότι η επιστροφή στη δραχμή θα ήταν καλή για τον τουρισμό, θα επιβάλει τέλη σε δραχμές ή ευρώ.
Στην παρατήρηση ότι και ο επικεφαλής της Ryanair, κ. Μάικ Ο' Λίρι, είχε κάνει αντίστοιχες δηλώσεις το 2012, ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας αποφεύγει να σχολιάσει και σημειώνει ότι οι Γερμανοί θα ενδιαφέρονται πρακτικά μόνο για τη λειτουργία των αεροδρομίων τους θερινούς μήνες με υψηλές τιμές, αδιαφορώντας για την υπόλοιπη χρονιά.
Οπως αναφέρει, η κυβέρνηση δεν πρέπει να επαναλάβει το λάθος που έχει γίνει με το αεροδρόμιο της Αθήνας.
«Η κατοχή του αεροδρομίου από τους Γερμανούς υπήρξε καταστροφική» σημειώνει - υπονοώντας τη Hochtief - και υπογραμμίζει ότι η εταιρεία του αεροδρομίου, μέσω των υψηλών τελών, λαμβάνει μεγάλα μερίσματα σε βάρος της επιβατικής κίνησης.
«Είμαστε απογοητευμένοι από το γεγονός ότι το αεροδρόμιο δεν είναι αρκετά διορατικό ώστε να μας κινητροδοτήσει προκειμένου να ξεκινήσουμε πιο παράτολμα δρομολόγια» λέει.
Ο κ. Ο' Μπράιεν σημειώνει ότι η πρακτική του «Ελ. Βενιζέλος» δεν λειτουργεί αποδοτικά. «Αυτό που συμβαίνει είναι ότι μιλούν για κίνητρα, την ώρα που τσεπώνουν ένα πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από ό,τι η Φρανκφούρτη, η οποία έχει 58 εκατ. επιβάτες και λιγότερο από 1 εκατ. πληθυσμό.
Η Αθήνα έχει λιγότερο από 16 εκατ. επιβάτες και 4 εκατ. κατοίκους.
Αν είναι σίγουροι ότι κινητροδοτούν την ανάπτυξη του αεροδρομίου, τότε είναι προφανώς ανίκανοι.
Δεν νομίζω όμως ότι είναι ανίκανοι.
Είναι ένα εξαιρετικό μονοπώλιο» λέει.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών