Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Entersoft: Αύξηση 17% στα καθαρά έσοδα, στα 9,39 εκατ. ευρώ, στη χρήση 2014

tags :
Entersoft: Αύξηση 17% στα καθαρά έσοδα, στα 9,39 εκατ. ευρώ, στη χρήση 2014
Ο όμιλος ενίσχυσε το προσωπικό του κατά 35%, δημιουργώντας επιπλέον 45 θέσεις εργασίας
Αύξηση εσόδων και κερδών κατέγραψε στη χρήση 2014 ο όμιλος Entersoft.
Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, τα καθαρά έσοδα του ομίλου για τη χρήση 2014 ανήλθαν σε 9,39 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 17% έναντι της χρήσης 2013 και η κερδοφορία προ φόρων ανήλθε σε 1,54 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 57% σε σχέση με την περυσινή χρήση.
Παράλληλα, ο όμιλος αύξησε το προσωπικό του κατά 35%, δημιουργώντας περί τις 45 νέες θέσεις εργασίας.
Σε επίπεδο μητρική, τα καθαρά έσοδα της μητρικής αυξήθηκαν κατά 13%, στα 7,05 εκατ. ευρώ έναντι της χρήσης 2013 και τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν στο 1,7 εκατ. ευρώ.
Όπως σημειώνεται, αν και η χρονιά σημαδεύτηκε από συγκράτηση επενδύσεων από τις επιχειρήσεις ειδικά στο τελευταίο τρίμηνο του 2014, η Entersoft κατάφερε να αναλάβει νέα έργα σε σημαντικούς νέους πελάτες, όπως: Άμβυξ, ΕΜΑ, Πανελλήνιος Προμηθευτικός Παραγωγικός και Πιστωτικός Συνεταιρισμός Εργαστηριακών Ιατρών ΣΥΝ.ΠΕ., Μινέρβα, ΑΒ Βασιλόπουλος Ένα Cash and Carry, Astrazeneca, ΙΕΚ Ακμή, IBS, Δρακούλη ΚΟΦΦΙ, Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, Actelion Pharmaceuticals Ελλάς, Bravo Greece, Proximity και πολλούς άλλους.
Η Retail Link αναδείχθηκε ως η πιο ταχέως αναπτυσσόμενη θυγατρική, με μεγάλη αύξηση εσόδων και κερδών, αλλά και υλοποίηση έργων σε εταιρείες όπως η Coca Cola, Δωδώνη, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Johnson & Johnson και πολλές άλλες.
Οι πωλήσεις στο εξωτερικό παρουσίασαν σταθερή πορεία και αναμένεται να ενισχυθούν την επόμενη χρονιά, μετά και την ίδρυση της θυγατρικής Entersoft Middle East στο Ντουμπάι.
Για την ακόμη μεγαλύτερη ενίσχυση της ανάπτυξής της, η εταιρεία ανακοίνωσε το καλοκαίρι επενδυτικό πλάνο ανάπτυξης νέων προϊόντων συνολικού ύψους 5 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία.
Τα βασικά νέα προϊόντα που αναπτύσσονται ήδη, εστιάζουν στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και στη δυνατότητα για διεθνή ανάπτυξη των πελατών της Entersoft που θα τα επιλέξουν.
Θα αφορούν τομείς όπως Marketing CRM (Merchandising, Segmentation Analysis), Warehouse Management Systems (WMS) κ.ά.
Παράλληλα, σημειώνεται, όλα τα βασικά προϊόντα της εταιρείας θα παρέχονται on premise, on cloud, αλλά και ως Software as a Service (SaaS) για μεγαλύτερη ευελιξία.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης