γράφει : Ελένη Μπότα
Οι πωλήσεις της αλυσίδας σημείωσαν αύξηση 3,3% το 2014 ενώ ο στόχος για φέτος είναι να φτάσουν τα 2 δισ. ευρώ
Στα 1,8 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος της αλυσίδας σουπερμάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία και το 2015 συνεχίζει την επέκτασή της στην ελληνική αγορά.
Η διοίκηση του Ομίλου επικεντρώνει την ανάπτυξη της στην Κρήτη, στη Βόρεια και την Κεντρική Ελλάδα, ενώ το φετινό της πλάνο προβλέπει την ανάπτυξη περίπου 30 καταστημάτων, συνολικού προϋπολογισμού 100 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις της αλυσίδας σημείωσαν αύξηση 3,3% το 2014 ενώ ο στόχος για φέτος είναι να φτάσουν τα 2 δισ. ευρώ.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος από το 2013 μέχρι σήμερα έχει προχωρήσει σε εξαγορές περί των 16 καταστημάτων από τις αλυσίδες Μπαλάσκας, Βασιλειάδης, Ποδαράκης, Καραγεώργος, Αρβανιτίδης, Welcome και Εxtra Πρώτα, συνολικού εκτιμώμενου τζίρου περί τα 50 εκατ. ευρώ.
Ιδιαίτερη έμφαση στην παρούσα φάση δίνει η αλυσίδα στον επανασχεδιασμό των προϊόντων της ιδιωτικής ετικέτας της.
Πρόκειται για ένα project, το οποίο θα διαρκέσει τρία έτη (2015 – 2017) και θα συμπεριλάβει όλες τις υποκατηγορίες των ιδιωτικών σημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος (ΑΒ Κλασικά, τα AB Bio και Care).
Το κόστος της σχετικής επένδυσης ανέρχεται στο 1 εκατ. ευρώ.
Η διοίκηση του Ομίλου επικεντρώνει την ανάπτυξη της στην Κρήτη, στη Βόρεια και την Κεντρική Ελλάδα, ενώ το φετινό της πλάνο προβλέπει την ανάπτυξη περίπου 30 καταστημάτων, συνολικού προϋπολογισμού 100 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις της αλυσίδας σημείωσαν αύξηση 3,3% το 2014 ενώ ο στόχος για φέτος είναι να φτάσουν τα 2 δισ. ευρώ.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος από το 2013 μέχρι σήμερα έχει προχωρήσει σε εξαγορές περί των 16 καταστημάτων από τις αλυσίδες Μπαλάσκας, Βασιλειάδης, Ποδαράκης, Καραγεώργος, Αρβανιτίδης, Welcome και Εxtra Πρώτα, συνολικού εκτιμώμενου τζίρου περί τα 50 εκατ. ευρώ.
Ιδιαίτερη έμφαση στην παρούσα φάση δίνει η αλυσίδα στον επανασχεδιασμό των προϊόντων της ιδιωτικής ετικέτας της.
Πρόκειται για ένα project, το οποίο θα διαρκέσει τρία έτη (2015 – 2017) και θα συμπεριλάβει όλες τις υποκατηγορίες των ιδιωτικών σημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος (ΑΒ Κλασικά, τα AB Bio και Care).
Το κόστος της σχετικής επένδυσης ανέρχεται στο 1 εκατ. ευρώ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών