Για το 2015 τα πλάνα της εταιρείας, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν εξαγωγές στην Γερμανία
Η έρευνα και η ανάπτυξη λειτουργούν ως o ακρογωνιαίος λίθος για την εταιρεία Creta Farms.
Ο Στυλιανός Δομαζάκης ρίχνει τα πρώτα θεμέλια της εταιρείας στη δεκαετία του1970 .
Σήμερα τα δύο αδέλφια ο Εμμανουήλ και ο Κωνσταντίνος , με τα προϊόντα "Εν Ελλάδι", βάζουν την Creta Farms στην παγκόσμια κοινότητα. Τα προιόντατους βρίσκονται στην Ισπανία και πρόσφατα εισήλθαν στην αγορά της Αυστραλίας με τη σύναψη συμφωνίας στρατηγικής συμμαχίας με την Primo Meats, τη μεγαλύτερη εταιρεία αλλαντικών της Αυστραλίας.
Το 2015 η Creta Farms σχεδιάζει τις εξαγωγές της στη Γερμανία, σε μια αγορά 80 εκατομμυρίων καταναλωτών με παράδοση στα αλλαντικά.
Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Κωνσταντίνος Δομαζάκης μιλά στο bankingnews.gr για το σήμερα και το αύριο της Creta Farms.
Το σήμερα επισκιάζεται με την πολιτική ανασφάλεια, ενω η παρουσία στρατηγικής της Creta Farms, λειτουργεί ως μηχανισμός ευκαιριών και ενδυνάμωσή της στην εσωτερική αγορά, αυξάνοντας τα μερίδια της.
Η εγχώρια βιομηχανία δημιουργεί ποιοτικά προϊόντα και τώρα πρέπει να δώσει έμφαση στη μείωση του κόστους των παραγόμενων προϊόντων της.
Η Creta Farms με τη έξοδο της στη Γερμανία ανοίγει το κεφάλαιο ανταγωνιστικότητας των ελληνικών προϊόντων.
Ωστόσο σιγή ιχθύος τηρρήθηκε από τον κ. Δομαζάκη για τους ξένους επενδυτές που ζητούν πακέτα μετοχών της εταιρείας.
Το πρόβλημα ρευστότητας της χώρας, όπως διατυπώνεται από κυβερνητικά στελέχη, δημιουργεί πρόβλημα στα επιχειρηματικά σας σχέδια.
Μπορεί να λειτουργήσει η διοίκηση μιας επιχείρησης μέσα σε κλίμα αβεβαιότητας;
Σαφώς η αβεβαιότητα στο πολιτικοοικονομικό τοπίο δημιουργεί ως ένα βαθμό ανασφάλεια ως προς τα επόμενα επιχειρηματικά βήματα μιας εδραιωμένης επιχείρησης.
Παρόλα αυτά, εμείς μένουμε πάντα πιστοί στην στρατηγική μας, που έχει ως επίκεντρο τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων ανώτερης γεύσης και υψηλής διατροφικής αξίας, ενισχύοντας σημαντικά τα θεμελιώδη στοιχεία της Creta Farms καθώς και στην επέκταση μας εκτός συνόρων όπως η πρόσφατη συνεργασία μας με την Primo Meats στην Αυστραλία που δημιουργεί εξαιρετικές δυνατότητες για περαιτέρω ανάπτυξη.
Mπορείτε να μας πείτε η αβεβαιότητα αυτή έχει περάσει στηνκατανάλωση, όπως εσείς το βλέπετε μέσα από τις πωλήσεις προϊόντων από το Δεκέμβριο του 2014 έως σήμερα;
Όπως είναι φυσικό, σε περίοδο ύφεσης η κατανάλωση σε ευρεία κλίμακα έχει υποστεί κλυδωνισμούς, καθώς η καταναλωτική δύναμη των καταναλωτών έχει κλονιστεί.
Παρόλα αυτά, η αγορά των αλλαντικών συνεχίζει την ανοδική της πορεία καθώς η τάση των καταναλωτών στρέφεται σε προϊόντα προστιθέμενης αξίας.
Σε αυτό το πλαίσιο συνεχίσαμε να αυξάνουμε το μερίδιο αγοράς μας διατηρώντας την ηγετική μας θέση.
Εισπράττοντας τη θετική και συνεχώς αυξανόμενη ανταπόκριση των καταναλωτών οι πωλήσεις του Ομίλου το 2014 ανήλθαν στο ποσό των 105 εκ. ευρώ αυξημένες κατά 9,8%.
Creta Farms δημιούργησε παράδοση στην καινοτομία προϊόντων. Πρόσφατα δώσατε προϊόντα χωρίς γλουτένη στον καταναλωτή. Υπάρχει ανταπόκριση από τον καταναλωτή;
Τα προϊόντα μας βασίζονται στην καινοτομία, την ποιότητα και τη γεύση.
Αυτό σημαίνει ότι πάντα διαθέτουμε τρόφιμα που είναι υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας, χωρίς όμως να υστερούν σε γεύση και νοστιμιά.
Έτσι λοιπόν, αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή για ισορροπημένη διατροφή, χωρίς να στερείται την κατανάλωση τροφίμων που παραδοσιακά θεωρούνται λιγότερο υγιεινά, αποφασίσαμε να πρωτοπορήσουμε και να δημιουργήσουμε όλα τα προϊόντα μας χωρίς γλουτένη.
Η κίνηση μας αυτή αποδείχτηκε σωστή, καθώς οι καταναλωτές αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή τα προϊόντα μας. Αυτό φάνηκε από τα δεκάδες θετικά σχόλια που λαμβάνουμε καθημερινά, και φυσικά από τις πωλήσεις των προϊόντων μας που αυξάνονται συνεχώς.
Οι ξένες αγορές ήταν πάντα στα σχέδια της εταιρείας σας. Οι επιχειρηματικές πρωτοβουλίες είχαν επιτυχία, αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις δεν είχατε το αναμενόμενο αποτέλεσμα.
Για το 2015 ποια είναι τα σχέδια σας.
Πράγματι, στη στρατηγική της Creta Farms ανέκαθεν ήταν η διεθνής δραστηριοποίησή της.
Σε αυτό το πλαίσιο, πιστεύουμε στη δύναμη της καινοτομίας μας και προχωράμε μπροστά, προκειμένου να διευρύνουμε & να επεκτείνουμε την παρουσία μας στο εξωτερικό μέσω της νέας μας στρατηγικής, αυτής του licencing agreement, δηλαδή της παραχώρησης των πνευματικών δικαιωμάτων μας, της τεχνογνωσίας μας και του trademark μας.
O στόχος μας είναι να επεκταθούμε σε ακόμα περισσότερες χώρες σε βάθος χρόνου.
Για το 2015 τα πλάνα μας, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν εξαγωγές στην Γερμανία.
Η εγχωρία βιομηχανία τροφίμων παράγει ποιοτικά προϊόντα, αλλά η τιμολόγησή τους είναι στη ανώτατη κλίμακα σε σύγκριση με το διεθνή ανταγωνισμό; Γιατί συμβαίνει αυτό;
Η Ελλάδα, όπως γνωρίζεται, είναι μια μικρή χώρα, αλλά με πολύ καλή ποιότητα προϊόντων στον κλάδο των τροφίμων.
Η γεωγραφική της θέση και οι κλιματολογικές συνθήκες δημιουργούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την παραγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων.
Παρόλα αυτά, οι ποσότητες προϊόντων που παράγονται σε εγχώρια κλίμακα κάποιες φορές δεν είναι αρκετές για να καλύψουν την αντίστοιχη εγχώρια ζήτηση.
Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που υπάρχει εισαγωγή πρώτων υλών και συνεπώς αυξημένο κόστος στο τελικό προϊόν.
Παράλληλα, θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και την έλλειψη οργάνωσης και σωστής αξιοποίησης της διαδικασίας παραγωγής πρώτων υλών από τους έλληνες παραγωγούς, ώστε να επιτυγχάνουμε την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση τους στην παραγωγή των προϊόντων μας.
Η έλλειψη δομημένων διαδικασιών από την πλευρά των παραγωγών δημιουργεί αυξημένες ανάγκες από αντίστοιχους παραγωγούς του εξωτερικού και επομένως αυξημένο κόστος στο τελικό προϊόν.
Πρώτη ενημέρωση: 08:15, Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo bankingnews.gr
Ο Στυλιανός Δομαζάκης ρίχνει τα πρώτα θεμέλια της εταιρείας στη δεκαετία του1970 .
Σήμερα τα δύο αδέλφια ο Εμμανουήλ και ο Κωνσταντίνος , με τα προϊόντα "Εν Ελλάδι", βάζουν την Creta Farms στην παγκόσμια κοινότητα. Τα προιόντατους βρίσκονται στην Ισπανία και πρόσφατα εισήλθαν στην αγορά της Αυστραλίας με τη σύναψη συμφωνίας στρατηγικής συμμαχίας με την Primo Meats, τη μεγαλύτερη εταιρεία αλλαντικών της Αυστραλίας.
Το 2015 η Creta Farms σχεδιάζει τις εξαγωγές της στη Γερμανία, σε μια αγορά 80 εκατομμυρίων καταναλωτών με παράδοση στα αλλαντικά.
Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Κωνσταντίνος Δομαζάκης μιλά στο bankingnews.gr για το σήμερα και το αύριο της Creta Farms.
Το σήμερα επισκιάζεται με την πολιτική ανασφάλεια, ενω η παρουσία στρατηγικής της Creta Farms, λειτουργεί ως μηχανισμός ευκαιριών και ενδυνάμωσή της στην εσωτερική αγορά, αυξάνοντας τα μερίδια της.
Η εγχώρια βιομηχανία δημιουργεί ποιοτικά προϊόντα και τώρα πρέπει να δώσει έμφαση στη μείωση του κόστους των παραγόμενων προϊόντων της.
Η Creta Farms με τη έξοδο της στη Γερμανία ανοίγει το κεφάλαιο ανταγωνιστικότητας των ελληνικών προϊόντων.
Ωστόσο σιγή ιχθύος τηρρήθηκε από τον κ. Δομαζάκη για τους ξένους επενδυτές που ζητούν πακέτα μετοχών της εταιρείας.
Το πρόβλημα ρευστότητας της χώρας, όπως διατυπώνεται από κυβερνητικά στελέχη, δημιουργεί πρόβλημα στα επιχειρηματικά σας σχέδια.
Μπορεί να λειτουργήσει η διοίκηση μιας επιχείρησης μέσα σε κλίμα αβεβαιότητας;
Σαφώς η αβεβαιότητα στο πολιτικοοικονομικό τοπίο δημιουργεί ως ένα βαθμό ανασφάλεια ως προς τα επόμενα επιχειρηματικά βήματα μιας εδραιωμένης επιχείρησης.
Παρόλα αυτά, εμείς μένουμε πάντα πιστοί στην στρατηγική μας, που έχει ως επίκεντρο τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων ανώτερης γεύσης και υψηλής διατροφικής αξίας, ενισχύοντας σημαντικά τα θεμελιώδη στοιχεία της Creta Farms καθώς και στην επέκταση μας εκτός συνόρων όπως η πρόσφατη συνεργασία μας με την Primo Meats στην Αυστραλία που δημιουργεί εξαιρετικές δυνατότητες για περαιτέρω ανάπτυξη.
Mπορείτε να μας πείτε η αβεβαιότητα αυτή έχει περάσει στηνκατανάλωση, όπως εσείς το βλέπετε μέσα από τις πωλήσεις προϊόντων από το Δεκέμβριο του 2014 έως σήμερα;
Όπως είναι φυσικό, σε περίοδο ύφεσης η κατανάλωση σε ευρεία κλίμακα έχει υποστεί κλυδωνισμούς, καθώς η καταναλωτική δύναμη των καταναλωτών έχει κλονιστεί.
Παρόλα αυτά, η αγορά των αλλαντικών συνεχίζει την ανοδική της πορεία καθώς η τάση των καταναλωτών στρέφεται σε προϊόντα προστιθέμενης αξίας.
Σε αυτό το πλαίσιο συνεχίσαμε να αυξάνουμε το μερίδιο αγοράς μας διατηρώντας την ηγετική μας θέση.
Εισπράττοντας τη θετική και συνεχώς αυξανόμενη ανταπόκριση των καταναλωτών οι πωλήσεις του Ομίλου το 2014 ανήλθαν στο ποσό των 105 εκ. ευρώ αυξημένες κατά 9,8%.
Creta Farms δημιούργησε παράδοση στην καινοτομία προϊόντων. Πρόσφατα δώσατε προϊόντα χωρίς γλουτένη στον καταναλωτή. Υπάρχει ανταπόκριση από τον καταναλωτή;
Τα προϊόντα μας βασίζονται στην καινοτομία, την ποιότητα και τη γεύση.
Αυτό σημαίνει ότι πάντα διαθέτουμε τρόφιμα που είναι υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας, χωρίς όμως να υστερούν σε γεύση και νοστιμιά.
Έτσι λοιπόν, αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή για ισορροπημένη διατροφή, χωρίς να στερείται την κατανάλωση τροφίμων που παραδοσιακά θεωρούνται λιγότερο υγιεινά, αποφασίσαμε να πρωτοπορήσουμε και να δημιουργήσουμε όλα τα προϊόντα μας χωρίς γλουτένη.
Η κίνηση μας αυτή αποδείχτηκε σωστή, καθώς οι καταναλωτές αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή τα προϊόντα μας. Αυτό φάνηκε από τα δεκάδες θετικά σχόλια που λαμβάνουμε καθημερινά, και φυσικά από τις πωλήσεις των προϊόντων μας που αυξάνονται συνεχώς.
Οι ξένες αγορές ήταν πάντα στα σχέδια της εταιρείας σας. Οι επιχειρηματικές πρωτοβουλίες είχαν επιτυχία, αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις δεν είχατε το αναμενόμενο αποτέλεσμα.
Για το 2015 ποια είναι τα σχέδια σας.
Πράγματι, στη στρατηγική της Creta Farms ανέκαθεν ήταν η διεθνής δραστηριοποίησή της.
Σε αυτό το πλαίσιο, πιστεύουμε στη δύναμη της καινοτομίας μας και προχωράμε μπροστά, προκειμένου να διευρύνουμε & να επεκτείνουμε την παρουσία μας στο εξωτερικό μέσω της νέας μας στρατηγικής, αυτής του licencing agreement, δηλαδή της παραχώρησης των πνευματικών δικαιωμάτων μας, της τεχνογνωσίας μας και του trademark μας.
O στόχος μας είναι να επεκταθούμε σε ακόμα περισσότερες χώρες σε βάθος χρόνου.
Για το 2015 τα πλάνα μας, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν εξαγωγές στην Γερμανία.
Η εγχωρία βιομηχανία τροφίμων παράγει ποιοτικά προϊόντα, αλλά η τιμολόγησή τους είναι στη ανώτατη κλίμακα σε σύγκριση με το διεθνή ανταγωνισμό; Γιατί συμβαίνει αυτό;
Η Ελλάδα, όπως γνωρίζεται, είναι μια μικρή χώρα, αλλά με πολύ καλή ποιότητα προϊόντων στον κλάδο των τροφίμων.
Η γεωγραφική της θέση και οι κλιματολογικές συνθήκες δημιουργούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την παραγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων.
Παρόλα αυτά, οι ποσότητες προϊόντων που παράγονται σε εγχώρια κλίμακα κάποιες φορές δεν είναι αρκετές για να καλύψουν την αντίστοιχη εγχώρια ζήτηση.
Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που υπάρχει εισαγωγή πρώτων υλών και συνεπώς αυξημένο κόστος στο τελικό προϊόν.
Παράλληλα, θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και την έλλειψη οργάνωσης και σωστής αξιοποίησης της διαδικασίας παραγωγής πρώτων υλών από τους έλληνες παραγωγούς, ώστε να επιτυγχάνουμε την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση τους στην παραγωγή των προϊόντων μας.
Η έλλειψη δομημένων διαδικασιών από την πλευρά των παραγωγών δημιουργεί αυξημένες ανάγκες από αντίστοιχους παραγωγούς του εξωτερικού και επομένως αυξημένο κόστος στο τελικό προϊόν.
Πρώτη ενημέρωση: 08:15, Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών