Η Cosco διαθέτει ένα οριακό προβάδισμα, καθώς ήδη ελέγχει δύο τερματικούς σταθμούς του λιμανιού
Προσφορές για την εξαγορά του 51% του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς αναμένεται να καταθέσουν οι Cosco και APM Terminals, διεκδικώντας το πλειοψηφικό πακέτο του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας.
Ειδικότερα, όπως μεταδίδει η Wall Street Journal, οι δύο εταιρείες ερίζουν για την εξαγορά του 51% του ΟΛΠ, καθώς η ελληνική κυβέρνηση εμφανίζεται διατεθειμένη να ικανοποιήσει το αίτημα των θεσμών για την αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ.
«Το deal θα εξελιχθεί σε αγώνα μεταξύ της Cosco και της APM Terminals. Αμφότερες ετοιμάζονται να καταθέσουν προτάσεις» αναφέρει στην εφημερίδα, ανώνυμη πηγή.
Βέβαια, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η Cosco διαθέτει ένα οριακό προβάδισμα, καθώς ήδη ελέγχει δύο τερματικούς σταθμούς του λιμανιού.
Παράλληλα, η ελληνική κυβέρνηση, τονίζει η ίδια πηγή, εκτιμά πως η Κίνα συγκαταλέγεται στις χώρες, οι οποίες προτίθενται να αναλάβουν το επενδυτικό ρίσκο σε μία ασταθή χώρα.
Αξίζει να σημειωθεί πως η APM Terminals ανήκει στη δανέζικη AP Moller – Maersk, στην αμερικανική A/S Port Αmerica και στη φιλιππινέζικη Internatioan Contrainer Terminal Services.
Η αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ, όπως επίσης και του ΟΛΘ, εντάσσεται στο πλαίσιο παραχωρήσεων της κυβέρνησης προκειμένου να υπάρξει συμφωνία με τους δανειστές.
Βέβαια, οι θεσμοί αξίωναν την αποκρατικοποίηση του 67,7% των δύο λιμανιών.
Τελικά, κατόπιν των ελληνικών αντιδράσεων, υπήρξε συμφωνία για τη διάθεση του 51%.
«Το 51% αποτελεί ένα συμβιβασμό, τον οποίοι αποδέχονται όλοι οι εμπλεκόμενοι» τονίζει αξιωματούχος της ελληνικής κυβέρνησης, μιλώντας στη Wall Street Journal.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, όπως μεταδίδει η Wall Street Journal, οι δύο εταιρείες ερίζουν για την εξαγορά του 51% του ΟΛΠ, καθώς η ελληνική κυβέρνηση εμφανίζεται διατεθειμένη να ικανοποιήσει το αίτημα των θεσμών για την αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ.
«Το deal θα εξελιχθεί σε αγώνα μεταξύ της Cosco και της APM Terminals. Αμφότερες ετοιμάζονται να καταθέσουν προτάσεις» αναφέρει στην εφημερίδα, ανώνυμη πηγή.
Βέβαια, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η Cosco διαθέτει ένα οριακό προβάδισμα, καθώς ήδη ελέγχει δύο τερματικούς σταθμούς του λιμανιού.
Παράλληλα, η ελληνική κυβέρνηση, τονίζει η ίδια πηγή, εκτιμά πως η Κίνα συγκαταλέγεται στις χώρες, οι οποίες προτίθενται να αναλάβουν το επενδυτικό ρίσκο σε μία ασταθή χώρα.
Αξίζει να σημειωθεί πως η APM Terminals ανήκει στη δανέζικη AP Moller – Maersk, στην αμερικανική A/S Port Αmerica και στη φιλιππινέζικη Internatioan Contrainer Terminal Services.
Η αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ, όπως επίσης και του ΟΛΘ, εντάσσεται στο πλαίσιο παραχωρήσεων της κυβέρνησης προκειμένου να υπάρξει συμφωνία με τους δανειστές.
Βέβαια, οι θεσμοί αξίωναν την αποκρατικοποίηση του 67,7% των δύο λιμανιών.
Τελικά, κατόπιν των ελληνικών αντιδράσεων, υπήρξε συμφωνία για τη διάθεση του 51%.
«Το 51% αποτελεί ένα συμβιβασμό, τον οποίοι αποδέχονται όλοι οι εμπλεκόμενοι» τονίζει αξιωματούχος της ελληνικής κυβέρνησης, μιλώντας στη Wall Street Journal.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών