Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Γιατί η Ελλάδα δεν έγινε η Μέκκα των υδροπλάνων και οι Μαλδίβες της Ευρώπης;

Γιατί η Ελλάδα δεν έγινε η Μέκκα των υδροπλάνων και οι Μαλδίβες της Ευρώπης;
Πάνω από 40 αιτήσεις υδατοδρομίων σε διάφορες περιοχές της χώρας έχουν κατατεθεί
Σε μπαράζ επαφών με υπουργούς της κυβέρνησης έχουν επιδοθεί το τελευταίο διάστημα τα στελέχη των εταιρειών που θέλουν να αναπτύξουν δίκτυο υδροπλάνων στη χώρα μας και οι οποίες είχαν ανακοινώσει μεγαλόπνοα σχέδια, τα οποία όμως παραμένουν στα χαρτιά.
Μάλιστα η μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου, η Hellenic Seaplanes, είχε ανακοινώσει ότι θα ξεκινήσει με τέσσερα υδροπλάνα 19 θέσεων, το καθένα, εντός του έτους και έως το 2017 θα φτάσουν τα 20 (υδροπλάνα).
Η τουριστική περίοδος στη χώρα μας ξεκινά και επίσημα μέσα στις επόμενες ημέρες και η ανάπτυξη των 40 υδατοδρομίων που έχουν ανακοινωθεί βρίσκεται ακόμη σε φάση αδειοδότησης.
Έτσι οι βαρύγδουπες δηλώσεις που έχουν ακουστεί από εκπροσώπους του κλάδου ότι με την ανάπτυξη των υδατοδρομίων η Ελλάδα θα καταστεί η Μέκκα των υδροπλάνων ή οι Μαλδίβες της Ευρώπης μάλλον αφορούν κάποια άλλη στιγμή… στο μέλλον.
Σήμερα πάνω από 40 αιτήσεις υδατοδρομίων σε διάφορες περιοχές της χώρας έχουν κατατεθεί, ωστόσο μία μόνο έχει πάρει έγκριση, αυτή του υδατοδρομίου της Κέρκυρας το οποίο έχει αναλάβει η Ελληνικά Υδατοδρόμια ΑΕ.
Και μπορεί οι ενδιαφερόμενες εταιρείες να έχουν ήδη καταθέσει αιτήσεις για την κατασκευή υδατοδρομίων, οι διαδικασίες έγκρισης των αδειών όμως, δεν προχωρούν, καθώς κωλύονται από γραφειοκρατικές διακλαδώσεις συναρμόδιων διευθύνσεων και υπουργείων.
Ειδικότερα, κάποιες από αυτές είναι πλήρεις - και ειδικά όσον αφορά τις τεχνικές και περιβαλλοντικές μελέτες που απαιτούνται - ωστόσο οι επενδυτές αντιμετωπίζουν προβλήματα σχετικά με την τήρηση των χρόνων που ο νόμος προβλέπει από την πλευρά της διοίκησης και κυρίως από τη συνεννόηση των συναρμόδιων υπηρεσιών.
Επίσης, οι εταιρείες συναντούν προβλήματα σχετικά με την εκπαίδευση του προσωπικού και των πιστοποιητικών ασφαλείας που πρέπει να γίνει από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία αδυνατεί να ανταποκριθεί.
Κάποιες άλλες πάλι μπορεί να μιλούν για υδροπλάνα... αλλά δεν έχουν προμηθευτεί ακόμη κανένα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης