Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Hellas Online: Διεύρυνση ζημιών και μείωση του κύκλου εργασιών στο α' τρίμηνο του 2015

tags :
Hellas Online: Διεύρυνση ζημιών και μείωση του κύκλου εργασιών στο α' τρίμηνο του 2015
Στα 49,7 εκατ. ευρώ υποχώρησαν τα συνολικά έσοδα της εταιρείας το α' τρίμηνο του 2015
Διεύρυνση ζημιών και πτώση του κύκλου εργασιών παρουσίασε στο πρώτο τρίμηνο του 2015 η Hellas Online.
Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, τα συνολικά έσοδα για το πρώτο τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 49,7 εκατ. ευρώ έναντι των 54,7 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2014, καταγράφοντας πτώση 9,1%.
Η υποχώρηση των εσόδων αποδίδεται τόσο στη μείωση του μέσου εσόδου ανά πελάτη στις υπηρεσίες λιανικής και εταιρικών πελατών, απόρροια του έντονου ανταγωνισμού τιμών που επικρατεί στην αγορά, όσο και στη μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 10,8 εκατ. ευρώ έναντι των 13,4 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περυσινής περιόδου.
Η μεταβολή αυτή είναι συνέπεια κυρίως της πτώσης του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή, η οποία έχει μερικώς αντισταθμιστεί από τη μείωση των λειτουργικών εξόδων.
Τα κόστη των αποσβέσεων διαμορφώθηκαν στα 11,4 εκατ. ευρώ από 11,6 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2014, μειωμένα κατά 0,2 εκατ. ευρώ, ή 1,4%, ενώ οι ταμειακές ροές από λειτουργικές και επενδυτικές δραστηριότητες διαμορφώθηκαν στα 3,4 εκατ. ευρώ (εκροή) έναντι 1 εκατ. ευρώ (εισροή) την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Ο καθαρός δανεισμός του πρώτου τριμήνου του 2015 διαμορφώθηκε σε 191,6 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 35,3 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Στις 15 Δεκεμβρίου 2014 ο όμιλος προχώρησε σε αναχρηματοδότηση των δανειακών του υποχρεώσεων μέσω νέας σύμβασης ανοικτού δανείου, διετούς διάρκειας, συνολικού ύψους 250 εκατ. ευρώ με τη Vodafone Investments Luxembourg SARL (εταιρεία του Vodafone Group).
Από το ποσό αυτό η εταιρεία, τον Δεκέμβριο του 2014, χρησιμοποίησε ποσό 211 εκατ. ευρώ για την αποπληρωμή των τραπεζικών της υποχρεώσεων αλλά και την αποπληρωμή προμηθευτών.
Επίσης, το πρώτο τρίμηνο του 2015 ο όμιλος αποπλήρωσε δανεισμό ποσού 11 εκατ. ευρώ.
Στα αποτελέσματα προ φόρων (ΕΒΤ) της εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο του 2015, οι ζημίες διευρύνθηκαν στα 2,6 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014.
H συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρείας στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2015 ανήλθε σε 561.228 πελάτες, σημειώνοντας αύξηση 6,4% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο και το εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς στο 27,5%.
Παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, σημειώνεται, η Hellas Online στο α' τρίμηνο του 2015 ανήλθε πρώτη στις νέες συνδέσεις LLU αποσπώντας το 56%.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2015 και τις πρόσφατες εξελίξεις, ο διευθύνων σύμβουλος της Hellas Online, Διονύσης Γρηγοράτος δήλωσε:
«Η hellas online εξακολουθεί να διευρύνει την πελατειακή της βάση και να παρουσιάζει ισχυρή λειτουργική κερδοφορία, παρά τον έντονο ανταγωνισμό της ευρυζωνικής αγοράς.
»Από κοινού με τη Vodafone οδηγούμε τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά των τηλεπικοινωνιών εισάγοντας καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών μας.
»Επιπρόσθετα, συνεχίζουμε με εντατικούς ρυθμούς τη διαδικασία ενοποίησης των δύο εταιρειών η οποία απαιτεί, χρόνο, πολλή και οργανωμένη δουλειά, καθώς και σταθερά βήματα, ώστε να επιφέρει στο έπακρο τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.
»Στόχος μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των συνδρομητών μας μέσα από ένα από τα πιο ανεπτυγμένα δίκτυα στην Ελλάδα».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης