Περιόρισε τις ζημίες στα 756.000 ευρώ έναντι ζημιών ύψους 1,274 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014
Συρρίκνωση ζημιών στα 756.000 ευρώ εμφάνισε κατά το πρώτο τρίμηνο του 2015 η Sato έναντι ζημιών ύψους 1,274 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014.
Αναλυτικά:
Κατά το α΄τρίμηνο του 2015 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, οι πωλήσεις της Εταιρείας Sato παρέμειναν σταθερές με μία οριακή κάμψη κατά 0,98%.
Συγκεκριμένα το brand Εntos παρουσίασε σημαντική αύξηση πωλήσεων η οποία ανήλθε σε 34,75% ενώ για το brand Sato το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις σε εταιρικούς πελάτες παρουσιάζουν μείωση της τάξεως του 16,35%.
Τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης μειώθηκαν περεταίρω κατά 466.000 ευρώ ή κατά 27,02% και ανήλθαν σε 1.275.0000 ευρώ έναντι 1.723.000 ευρώ το α΄ τρίμηνο 2014.
Ο δείκτης EBITDA για τη περίοδο α΄ τριμήνου 2015 ανήλθε σε -326.000 ευρώ έναντι αρνητικό -622.000 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2014 σημειώνοντας βελτίωση κατά 296.000 ευρώ.
Στο μεταξύ, η εταιρεία σημειώνει ότι με σαφή προσανατολισμό συνεχίζει να υλοποιεί το πρόγραμμα εξυγίανσης όπως αυτό επικυρώθηκε από το Π.Π.Α. και την απόφαση 650/2013.
Ειδικότερα, η διοίκηση της Sato έχει προβεί περαιτέρω στις κάτωθι ενέργειες.
- Άνοιξε νέο κατάστημα Εntos στην Λ.Κηφισίας 254-256 προσδοκώντας μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων από ένα σημείο το οποίο χαρακτηρίζεται από έντονη εμπορική δραστηριότητα.
- Η Εταιρεία συνεχίζει δυναμικά την διείσδυση στην κατηγορία των παιδικών/νεανικών επίπλων με το brand mojo και στα πλαίσια αυτά σύναψε νέα αποκλειστική συνεργασία με σημαντικά μεγάλη Δανέζικη Εταιρεία παιδικών/νεανικών επίπλων.
- Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων υλοποιείται με επιτυχία η ανάπτυξη καταστημάτων franchising Entos μέσω των οποίων η Εταιρεία προσδοκά μεγαλύτερο μερίδιο στην κατηγορία Επίπλων σπιτιού.
www.bankingnews.gr
Αναλυτικά:
Κατά το α΄τρίμηνο του 2015 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, οι πωλήσεις της Εταιρείας Sato παρέμειναν σταθερές με μία οριακή κάμψη κατά 0,98%.
Συγκεκριμένα το brand Εntos παρουσίασε σημαντική αύξηση πωλήσεων η οποία ανήλθε σε 34,75% ενώ για το brand Sato το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις σε εταιρικούς πελάτες παρουσιάζουν μείωση της τάξεως του 16,35%.
Τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης μειώθηκαν περεταίρω κατά 466.000 ευρώ ή κατά 27,02% και ανήλθαν σε 1.275.0000 ευρώ έναντι 1.723.000 ευρώ το α΄ τρίμηνο 2014.
Ο δείκτης EBITDA για τη περίοδο α΄ τριμήνου 2015 ανήλθε σε -326.000 ευρώ έναντι αρνητικό -622.000 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2014 σημειώνοντας βελτίωση κατά 296.000 ευρώ.
Στο μεταξύ, η εταιρεία σημειώνει ότι με σαφή προσανατολισμό συνεχίζει να υλοποιεί το πρόγραμμα εξυγίανσης όπως αυτό επικυρώθηκε από το Π.Π.Α. και την απόφαση 650/2013.
Ειδικότερα, η διοίκηση της Sato έχει προβεί περαιτέρω στις κάτωθι ενέργειες.
- Άνοιξε νέο κατάστημα Εntos στην Λ.Κηφισίας 254-256 προσδοκώντας μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων από ένα σημείο το οποίο χαρακτηρίζεται από έντονη εμπορική δραστηριότητα.
- Η Εταιρεία συνεχίζει δυναμικά την διείσδυση στην κατηγορία των παιδικών/νεανικών επίπλων με το brand mojo και στα πλαίσια αυτά σύναψε νέα αποκλειστική συνεργασία με σημαντικά μεγάλη Δανέζικη Εταιρεία παιδικών/νεανικών επίπλων.
- Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων υλοποιείται με επιτυχία η ανάπτυξη καταστημάτων franchising Entos μέσω των οποίων η Εταιρεία προσδοκά μεγαλύτερο μερίδιο στην κατηγορία Επίπλων σπιτιού.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών