Από την άλλη πλευρά εμφάνισε αύξηση του τζίρου κατά 17,8% αφού ανήλθε σε 268,6 εκατ. ευρώ έναντι 228 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2014
Μειωμένα κέρδη εμφάνισε το α’ τρίμηνο του 2015 η Folli Follie καθώς ανήλθαν σε 34,5 εκατ. ευρώ έναντι 38,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Από την άλλη πλευρά εμφάνισε αύξηση του τζίρου κατά 17,8% αφού ανήλθε σε 268,6 εκατ. ευρώ έναντι 228 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2014.
Όπως σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που στο α’ τρίμηνο του 2015 ανήλθε σε € 57,2 εκατ. σε σχέση με €53,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014, μια αύξηση της τάξης του 6,5%.
Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε €66,3 εκατ., αυξημένο κατά 12,8%.
Αναλυτικά:
Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 12,9% και ανήλθε σε € 182,9 εκατ.
To EBITDA του τομέα ανήλθε σε € 57,1 εκατ. συγκρινόμενο με € 50,4 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014, μια αύξηση της τάξης του 13,2%.
Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 18,3% και ανήλθε σε € 39,2 εκατ.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε € 1,7 εκατ. σε σχέση με € 1,9 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014.
Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 41,6% και ανήλθε σε €46,5 εκατ. Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε 7,56 εκατ. συγκρινόμενο με €6,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014, μια αύξηση της τάξης του 16,2%
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, σημείωσε: «Ο Όμιλος μας ξεκίνησε το 2015 με σημαντική ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών σε όλους τους τομείς και τις αγορές που δραστηριοποιείται.
Τόσο ο κλάδος των δικών μας brands (Folli Follie και Links of London) όσο και οι κλάδοι της εμπορίας επώνυμων brands καθώς και των πολυκαταστημάτων παρουσίασε ενισχυμένες πωλήσεις και λειτουργική κερδοφορία παρά τις προκλήσεις του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται.
Παραμένουμε αισιόδοξοι αναφορικά με τις προοπτικές του Ομίλου για το σύνολο του έτους και όλοι μας στον Όμιλο καταβάλλουμε εργώδεις προσπάθειες για την επίτευξη των οικονομικών στόχων που έχουμε θέσει.
Το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιούμαστε χαρακτηρίζεται από μεγάλη μεταβλητότητα και εξακολουθεί να παρουσιάζει ιδιαίτερες προκλήσεις ενώ παραμένει πολύ ρευστό, ωστόσο διατηρούμε την επαγρύπνηση μας και παρακολουθούμε με ιδιαίτερη προσοχή τις εξελίξεις ούτως ώστε να προσαρμόσουμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο ανάλογα.
Παράλληλα, το σύνολο της Διοικητικής Ομάδας και όλοι οι εργαζόμενοι του Ομίλου παραμένει προσηλωμένο στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων του Ομίλου.
O Όμιλος FOLLI FOLLIE (FF Group), είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 28 χώρες.
Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London.
Ο Όμιλος έχει στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail) παγκοσμίως μέσω της Dufry AG – και ταυτόχρονα διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης επώνυμων μαρκών στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων.
Μέσα στο 2014 ο τομέας αυτός διεθνοποιήθηκε περαιτέρω με την εξαγορά της Juicy Couture Europe Limited και την αντιπροσώπευση της μάρκας στην ηπειρωτική Ευρώπη.
Τα Attica πολυκαταστήματα, τα πολυκαταστήματα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα ενώ μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Guess, Calvin Klein, Nike, Converse, Samsonite, G-Star ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.
Με το εντυπωσιακό αυτό χαρτοφυλάκιο και τη τρίπτυχη δομή, ο Όμιλος FOLLI FOLLIE καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή με προϊόντα για όλες τις ηλικίες.
Ο Όμιλος FOLLI FOLLIE δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο, διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνωαπό 800 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περισσότερα από 4.800 άτομα ανά τον κόσμο.
www.bankingnews.gr
Από την άλλη πλευρά εμφάνισε αύξηση του τζίρου κατά 17,8% αφού ανήλθε σε 268,6 εκατ. ευρώ έναντι 228 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2014.
Όπως σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που στο α’ τρίμηνο του 2015 ανήλθε σε € 57,2 εκατ. σε σχέση με €53,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014, μια αύξηση της τάξης του 6,5%.
Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε €66,3 εκατ., αυξημένο κατά 12,8%.
Αναλυτικά:
Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 12,9% και ανήλθε σε € 182,9 εκατ.
To EBITDA του τομέα ανήλθε σε € 57,1 εκατ. συγκρινόμενο με € 50,4 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014, μια αύξηση της τάξης του 13,2%.
Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 18,3% και ανήλθε σε € 39,2 εκατ.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε € 1,7 εκατ. σε σχέση με € 1,9 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014.
Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 41,6% και ανήλθε σε €46,5 εκατ. Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε 7,56 εκατ. συγκρινόμενο με €6,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014, μια αύξηση της τάξης του 16,2%
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, σημείωσε: «Ο Όμιλος μας ξεκίνησε το 2015 με σημαντική ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών σε όλους τους τομείς και τις αγορές που δραστηριοποιείται.
Τόσο ο κλάδος των δικών μας brands (Folli Follie και Links of London) όσο και οι κλάδοι της εμπορίας επώνυμων brands καθώς και των πολυκαταστημάτων παρουσίασε ενισχυμένες πωλήσεις και λειτουργική κερδοφορία παρά τις προκλήσεις του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται.
Παραμένουμε αισιόδοξοι αναφορικά με τις προοπτικές του Ομίλου για το σύνολο του έτους και όλοι μας στον Όμιλο καταβάλλουμε εργώδεις προσπάθειες για την επίτευξη των οικονομικών στόχων που έχουμε θέσει.
Το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιούμαστε χαρακτηρίζεται από μεγάλη μεταβλητότητα και εξακολουθεί να παρουσιάζει ιδιαίτερες προκλήσεις ενώ παραμένει πολύ ρευστό, ωστόσο διατηρούμε την επαγρύπνηση μας και παρακολουθούμε με ιδιαίτερη προσοχή τις εξελίξεις ούτως ώστε να προσαρμόσουμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο ανάλογα.
Παράλληλα, το σύνολο της Διοικητικής Ομάδας και όλοι οι εργαζόμενοι του Ομίλου παραμένει προσηλωμένο στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων του Ομίλου.
O Όμιλος FOLLI FOLLIE (FF Group), είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 28 χώρες.
Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London.
Ο Όμιλος έχει στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail) παγκοσμίως μέσω της Dufry AG – και ταυτόχρονα διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης επώνυμων μαρκών στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων.
Μέσα στο 2014 ο τομέας αυτός διεθνοποιήθηκε περαιτέρω με την εξαγορά της Juicy Couture Europe Limited και την αντιπροσώπευση της μάρκας στην ηπειρωτική Ευρώπη.
Τα Attica πολυκαταστήματα, τα πολυκαταστήματα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα ενώ μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Guess, Calvin Klein, Nike, Converse, Samsonite, G-Star ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.
Με το εντυπωσιακό αυτό χαρτοφυλάκιο και τη τρίπτυχη δομή, ο Όμιλος FOLLI FOLLIE καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή με προϊόντα για όλες τις ηλικίες.
Ο Όμιλος FOLLI FOLLIE δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο, διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνωαπό 800 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περισσότερα από 4.800 άτομα ανά τον κόσμο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών