Η διοίκηση του ΟΛΠ θα εξετάσει το θέμα στο διοικητικό συμβούλιο της ερχόμενης Πέμπτης
Πρόστιμα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν οι εισαγωγείς για τα κοντέινερ που παραμένουν εγκλωβισμένα στους αποθηκευτικούς χώρους του ΟΛΠ και του ΣΕΠ (Cosco).
Οι εισαγωγείς ζητούν από τις διοικήσεις που διαχειρίζονται τους αποθηκευτικούς χώρους του λιμανιού να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα των επιπλέον χρεώσεων λόγω της παραμονής των κοντέινερ καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία εισαγωγής λόγω εφαρμογής των Capital Controls.
Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση του ΟΛΠ θα εξετάσει το θέμα στο διοικητικό συμβούλιο της ερχόμενης Πέμπτης. Αναμένεται να κατατεθεί εισήγηση που θα διαγράφει το κόστος για τις επιπλέον ημέρες που παρέμεινε το κοντέινερ στο λιμάνι χωρίς την ευθύνη του εισαγωγέα.
Να σημειωθεί ότι το ημερήσιο κόστος ανέρχεται σε 30 ευρώ την ημέρα μόλις συμπληρωθούν οι πρώτες τρείς ημέρες παραμονής του κοντέινερ στο χώρο εκφόρτωσης.
Η διοίκηση του ΣΕΠ Α.Ε που διαχειρίζεται την προβλήτα της Cosco μελετά και αυτή το δικό της σχέδιο αντιμετώπισης του προβλήματος. Το σχέδιο είναι να προχωρήσει σε μείωση κατά 30% του συνολικού κόστους παραμονής ενός κοντέινερ στο χώρο του ΣΕΠ. Πρόκειται για μία απόφαση που εφαρμόζεται σιωπηρά και αναμένεται να εγκριθεί από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας τις επόμενες ημέρες. Ανώτερη πηγή της εταιρείας ΣΕΠ Α.Ε ανέφερε στο bankingnews.gr ότι πολλά θα εξαρτηθούν από την απόφαση που θα λάβει η διοίκηση του ΟΛΠ. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κύριος όγκος εξυπηρέτησης των εμπορευματοκιβωτίων γίνεται όμως από την πλευρά της Cosco.
Ο κ. Ανδρέας Βροντάκης πρόεδρος του Συλλόγου Εκτελωνιστών Πειραιώς Αθηνών αναφέρει ότι είναι στη σωστή κατεύθυνση απόφαση της εταιρείας ΣΕΠ ΑΕ να προχωρήσει στη μείωση κατά 30% του κόστους παραμονής για το διάστημα εφαρμογής και λήξης των Capital Controls.
Το ημερήσιο κόστος γα το σύνολο των κοντέινερς ανέρχεται σε 135.000 ευρώ. Πρόκειται για την επιβολή προστίμου το οποίο όμως δεν είναι υπαιτιότητας του εισαγωγέα αλλά των γνωστών προβλημάτων που έφερε ο περιορισμός διακίνησης κεφαλαίων.
Ο κ. Βροντάκης πρόσθεσε ότι το κόστος παραμονής ενός κοντέινερ μπορεί να φθάσει τα 1000 ευρώ από την εφαρμογή των Capital Controls.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Οι εισαγωγείς ζητούν από τις διοικήσεις που διαχειρίζονται τους αποθηκευτικούς χώρους του λιμανιού να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα των επιπλέον χρεώσεων λόγω της παραμονής των κοντέινερ καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία εισαγωγής λόγω εφαρμογής των Capital Controls.
Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση του ΟΛΠ θα εξετάσει το θέμα στο διοικητικό συμβούλιο της ερχόμενης Πέμπτης. Αναμένεται να κατατεθεί εισήγηση που θα διαγράφει το κόστος για τις επιπλέον ημέρες που παρέμεινε το κοντέινερ στο λιμάνι χωρίς την ευθύνη του εισαγωγέα.
Να σημειωθεί ότι το ημερήσιο κόστος ανέρχεται σε 30 ευρώ την ημέρα μόλις συμπληρωθούν οι πρώτες τρείς ημέρες παραμονής του κοντέινερ στο χώρο εκφόρτωσης.
Η διοίκηση του ΣΕΠ Α.Ε που διαχειρίζεται την προβλήτα της Cosco μελετά και αυτή το δικό της σχέδιο αντιμετώπισης του προβλήματος. Το σχέδιο είναι να προχωρήσει σε μείωση κατά 30% του συνολικού κόστους παραμονής ενός κοντέινερ στο χώρο του ΣΕΠ. Πρόκειται για μία απόφαση που εφαρμόζεται σιωπηρά και αναμένεται να εγκριθεί από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας τις επόμενες ημέρες. Ανώτερη πηγή της εταιρείας ΣΕΠ Α.Ε ανέφερε στο bankingnews.gr ότι πολλά θα εξαρτηθούν από την απόφαση που θα λάβει η διοίκηση του ΟΛΠ. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κύριος όγκος εξυπηρέτησης των εμπορευματοκιβωτίων γίνεται όμως από την πλευρά της Cosco.
Ο κ. Ανδρέας Βροντάκης πρόεδρος του Συλλόγου Εκτελωνιστών Πειραιώς Αθηνών αναφέρει ότι είναι στη σωστή κατεύθυνση απόφαση της εταιρείας ΣΕΠ ΑΕ να προχωρήσει στη μείωση κατά 30% του κόστους παραμονής για το διάστημα εφαρμογής και λήξης των Capital Controls.
Το ημερήσιο κόστος γα το σύνολο των κοντέινερς ανέρχεται σε 135.000 ευρώ. Πρόκειται για την επιβολή προστίμου το οποίο όμως δεν είναι υπαιτιότητας του εισαγωγέα αλλά των γνωστών προβλημάτων που έφερε ο περιορισμός διακίνησης κεφαλαίων.
Ο κ. Βροντάκης πρόσθεσε ότι το κόστος παραμονής ενός κοντέινερ μπορεί να φθάσει τα 1000 ευρώ από την εφαρμογή των Capital Controls.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών