Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

ΔΕΗ: Τρεις τρόποι για να εισπραχθούν τα φέσια των 2 δισ. ευρώ - Πως θα επιβραβεύονται οι καλοπληρωτές

tags :
ΔΕΗ: Τρεις τρόποι για να εισπραχθούν τα φέσια των 2 δισ. ευρώ - Πως θα επιβραβεύονται οι καλοπληρωτές
Η ΔΕΗ προχωρά σε συνεργασία με δικηγορικά γραφεία για να εντοπίσει τους "μπαταχτζήδες"
Τρεις τρόπους προκειμένου να αντιμετωπιστεί το μεγάλο πρόβλημα των ανεξόφλητων λογαριασμών που πλέον αγγίζει τα 2 δισ. ευρώ και έχει μετατραπεί σε μεγάλη θηλιά των οικονομικών μεγεθών της επιχείρησης έχει επεξεργαστεί η διοίκηση της ΔΕΗ.
Eκτός από τα μπόνους με τα οποία θα επιβραβεύει τους καλοπληρωτές πελάτες της, η ΔΕΗ προχωρά σε συνεργασία με δικηγορικά γραφεία για να εντοπίσει τους "μπαταχτζήδες", ενώ παράλληλα έχει εγκαταστήσει και ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα προκειμένου να εντοπίζει όλους εκείνους που αν και έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν, δεν το κάνουν.
Eιδικότερα, η συνεργασία της ΔΕΗ με δικηγορικά γραφεία που θα αναλάβουν την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών κυρίως από μεγάλες εταιρείες, αναμένεται να υλοποιηθεί στο προσεχές διάστημα. 
Επίσης η ΔEH έθεσε σε λειτουργία και ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα για τον εντοπισμό καταναλωτών που είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, αλλά εκμεταλλευόμενοι την οικονομική συγκυρία, δεν πληρώνουν.
Πρόκειται για το νέο πληροφοριακό σύστημα εξυπηρέτησης καταναλωτών «SAP» που τέθηκε σε εφαρμογή σε όλα τα καταστήματα της επιχείρησης από τις αρχές Ιουνίου.
Μέσω αυτού, οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΔΕΗ μπορούν να διασταυρώνουν τα τετραγωνικά ενός ακινήτου με το ύψος κατανάλωσης ρεύματος αλλά και το ύψος της οφειλής, στοιχεία που θα δίνουν μια πρώτη εικόνα για το προφίλ του καταναλωτή.
Κατά πόσο δηλαδή η μη αποπληρωμή της οφειλής του οφείλεται σε αδυναμία ή σκοπιμότητα.
Στο θέμα της επιβράβευσης των καλοπληρωτών των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος αναφέσθηκε χτες το βράδυ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Εμμανουήλ Παναγιωτάκης.
Όπως δήλωσε ο κ. Παναγιωτάκης στην ΕΡΤ, η σχετική απόφαση θα ληφθεί εντός της εβδομάδας και σημείωσε ότι η επιστροφή αυτή στους συνεπείς καταναλωτές θα είναι «κάτι πάνω από το συμβολικό».
Επίσης, ανέφερε ότι η επιχείρηση έχει εντοπίσει από τους ελέγχους που πραγματοποιεί, μέσω διασταύρωσης στοιχείων, «πολυτελή κατοικία, ανύπαρκτη πολεοδομικά, η οποία τροφοδοτείται με ρεύμα από διπλανό σπίτι, οικία πολυτελή 500 τετραγωνικών μέτρων που είναι δηλωμένη ως διαμέρισμα 100 τετραγωνικών μέτρων» και μέσα στους επόμενους στόχους τής επιχείρησης είναι να προχωρήσει σε καταγγελίες προς άλλες υπηρεσίες, όπως η εφορία και η πολεοδομία.
Από το σύνολο των οφειλών, υπολογίζεται ότι ένα ποσόν της τάξης των 300 εκατ. ευρώ προέρχεται από 450.000 πρώην πελάτες της ΔΕΗ στη Μέση και τη Χαμηλή Τάση (επιχειρήσεις και νοικοκυριά), οι οποίοι έχουν στραφεί σε άλλη εταιρεία παροχής ρεύματος, χωρίς προηγουμένως να έχουν εξοφλήσει τη ΔΕΗ.
Η επιχείρηση διεκδικεί νομικά τις οφειλές, αλλά οι αποφάσεις καθυστερούν, επιδεινώνοντας το οξύ πρόβλημα ρευστότητας για την επιχείρηση.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης