Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Ο Ν. Χριστοδουλάκης διαβάζει bankingnews.. που μίλησε για υπερβολικές χρεώσεις από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας

Ο Ν. Χριστοδουλάκης διαβάζει bankingnews.. που μίλησε για υπερβολικές χρεώσεις από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
Mε επανειλημμένα ρεπορτάζ το www.bankingnews.gr έχει αναδείξει το θέμα των υπερβολικών χρεώσεων από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
Πλήρη επιβεβαίωση του www.bankingnews.gr αποτελούν οι δηλώσεις του υπηρεσιακού υπουργού κ. Νίκου Χριστοδουλάκη ο οποίος κατήγγειλε τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για υπερβολικές χρεώσεις προς τους καταναλωτές.
Να σημειωθεί ότι με επανειλημμένα ρεπορτάζ το www.bankingnews.gr έχει αναδείξει το θέμα των υπερβολικών χρεώσεων από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.
Την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου δημοσιεύτηκε ανάλογο θέμα με τίτλο οι «Εκδοροσφαγείς» οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας όταν ο πελάτης αγοράσει και τον προϊόν ίντερνετ.
Δέκα μέρες νωρίτερα το www.bankingnews.gr παρουσίασε επίσης θέμα για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, με τίτλο η Cosmote γδέρνει τους πελάτες της με την ανοχή της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.
Ο υπηρεσιακός υπουργός κ. Νίκος Χριστοδουλάκης κατά την τελετή παράδοσης του υπουργείου Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων στο νέο υπουργό κ. Χρήστο Σπίρτζη, δήλωσε «Επιτρέψτε μου επίσης να πω ότι στη διάρκεια της σύντομης θητείας μου, εντόπισα ένα θέμα υπερβολικής χρέωσης των καταναλωτών κινητής τηλεφωνίας, με διάφορα τερτίπια που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να χρεώνουν ανυποψίαστους καταναλωτές και ζήτησα από την Επιτροπή Ανταγωνισμού να μεριμνήσει, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί το απαράδεκτο αυτό φαινόμενο εν αγνοία υπερχρέωσης ανυποψίαστων καταναλωτών.
Και εύχομαι και αυτό να το επιδιώξετε και να το φέρετε εις πέρας».
Η ευθύνη των ελέγχων για τις χρεώσεις στα τιμολόγια περιέχεται στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ενώ απέχει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αφού οι σχετικές αρμοδιότητες των ελέγχων είχαν παραχωρηθεί από το παρελθόν στην ΕΕΤΤ.
Την ίδια στιγμή η ΕΚΠΟΙΖΩ με δική της πρωτοβουλία δέχεται τις καταγγελίες των καταναλωτών που έχουν σχέση με τον τηλεπικοινωνιακό κλάδο αλλά στη συνέχεια σκοντάφτουν στην ΕΕΤΤ καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές θεωρούν ότι έβαλαν το... λύκο να φυλάει τα πρόβατα εννοώντας την ΕΕΤΤ.
Οι δηλώσεις του απερχόμενου υπουργού έπεσαν σαν «βόμβα» στην Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας.
Στέλεχος της Ένωσης είπε στο www.bankingnews.gr ότι οι δηλώσεις του υπουργού αφορούσαν τις χρεώσεις των πενταψήφιων αριθμών και δεν έχουν σχέση οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.
Το αξιοθαύμαστο είναι ότι κανένας πενταψήφιος αριθμός δεν στέλνει λογαριασμό στο χρήστη αλλά η χρέωση γίνεται μέσα από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.
Ο χρήστης της κινητής τηλεφωνίας όπως και της σταθερής καλείται κάθε φορά να πληρώσει τα μαλλιά της κεφαλής τους αν κάνει το λάθος να καλέσει πενταψήφιο αριθμό.
Οι χρεώσεις τρέχουν με ταχύτητες των 10 ευρώ για μερικά δευτερόλεπτα περιμένοντας στο ακουστικό για να λάβει την πληροφορία που επιθυμεί.
Αυτό όμως δεν μας λέει κάποιος από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας όπως και από την Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας ότι από το τελικό κόστος της χρέωσης ποιο είναι το ποσό που μένει στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και ποιο είναι το ποσό που πάει στην εταιρεία που δίνει την πληροφορία.
Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ρίχνουν το ανάθεμα σε κάποιο άλλον και άγνωστο για το δικό τους πελάτη τους αλλά δεν λένε πως γίνεται η μοιρασιά από τον φουσκωμένο λογαριασμό των 300 και 500 ευρώ.
Το καυτό θέμα που άνοιξε ο απερχόμενος υπουργός κ. Νίκος Χριστοδουλάκης ο οποίος να σημειωθεί έδωσε εντολή για σχετική έρευνα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης