Αύξηση τζίρου 3% για τα καταστήματα της εταιρείας στην Ελλάδα
Αύξηση πωλήσεων 8,97% παρουσίασε στο πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2015/2016 ο όμιλος Jumbo, στα 371,75 εκατ. ευρώ έναντι των 341,13 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα της οικονομικής χρήσης 2014/2015.
Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι τελευταίοι 6 μήνες ήταν οι δυσκολότεροι της τελευταίας 20ετίας για την ελληνική οικογένεια, αλλά και την οικονομία.
Οι περίπου 5.000 εργαζόμενοι του ομίλου Jumbo απέδωσαν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα ώστε κάθε νοικοκυριό να απολαμβάνει με χαμηλό κόστος, τα αγαθά που έχει ανάγκη.
Η δυναμική των πωλήσεων κατά τη διάρκεια των πρώτων 5 μηνών της τρέχουσας οικονομικής χρήσης που είχε ανακοινώσει η διοίκηση, συνεχίστηκε και τον Δεκέμβριο.
Κατά συνέπεια για τους πρώτους έξι μήνες:
• Τα καταστήματα στην Ελλάδα κατέγραψαν αύξηση τζίρου της τάξης του 3%, ξεπερνώντας ακόμα και την πιο αισιόδοξη εκτίμηση για μηδενική αύξηση στην τρέχουσα χρήση.
• Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση των πωλήσεων στη Ρουμανία. Ο τζίρος στα καταστήματα της Ρουμανίας διπλασιάστηκε.
• Οι πωλήσεις σε Βουλγαρία και Κύπρο κινήθηκαν σύμφωνα με τις αρχικές προβλέψεις.
Συνολικά, κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, από τον Ιούλιο 2015 μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2015, οι πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου σημείωσαν αύξηση της τάξεως του +8,97%, στα 371,75 εκατομμύρια ευρώ από 341,13 εκατομμύρια που ήταν ο τζίρος κατά το αντίστοιχο περσυνό διάστημα.
Η αύξηση αυτή ξεπερνά κατά πολύ τον στόχο που έχει τεθεί αρχικά για φέτος, δηλαδή αύξηση πωλήσεων από 0% έως 4%.
Κατόπιν τούτου, η διοίκηση αναθεωρεί τον στόχο για αύξηση των πωλήσεων για την τρέχουσα χρήση που τελειώνει στον Ιούνιο του 2016 στο 6% με 8%.
Ο όμιλος Jumbo διέθετε μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου ένα δίκτυο 73 καταστημάτων σε 4 χώρες.
Από αυτά, τα 53 καταστήματα βρίσκονται στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 7 στη Ρουμανία, καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-jumbo.
Η αναδιάρθρωση του δικτύου με κύριο γνώμονα την αύξηση της παραγωγικότητας αποτελεί τη βασική στόχευση του επενδυτικού προγράμματος Jumbo.
Στο σχέδιο αυτό περιλαμβάνεται και ο τερματισμός λειτουργίας δύο μικρών καταστημάτων πρώτης γενιάς όπου μελλοντικά θα αντικατασταθούν με νέα υπερ-καταστήματα σε περιοχές που ακόμα ο όμιλος δεν έχει παρουσία.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι τελευταίοι 6 μήνες ήταν οι δυσκολότεροι της τελευταίας 20ετίας για την ελληνική οικογένεια, αλλά και την οικονομία.
Οι περίπου 5.000 εργαζόμενοι του ομίλου Jumbo απέδωσαν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα ώστε κάθε νοικοκυριό να απολαμβάνει με χαμηλό κόστος, τα αγαθά που έχει ανάγκη.
Η δυναμική των πωλήσεων κατά τη διάρκεια των πρώτων 5 μηνών της τρέχουσας οικονομικής χρήσης που είχε ανακοινώσει η διοίκηση, συνεχίστηκε και τον Δεκέμβριο.
Κατά συνέπεια για τους πρώτους έξι μήνες:
• Τα καταστήματα στην Ελλάδα κατέγραψαν αύξηση τζίρου της τάξης του 3%, ξεπερνώντας ακόμα και την πιο αισιόδοξη εκτίμηση για μηδενική αύξηση στην τρέχουσα χρήση.
• Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση των πωλήσεων στη Ρουμανία. Ο τζίρος στα καταστήματα της Ρουμανίας διπλασιάστηκε.
• Οι πωλήσεις σε Βουλγαρία και Κύπρο κινήθηκαν σύμφωνα με τις αρχικές προβλέψεις.
Συνολικά, κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, από τον Ιούλιο 2015 μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2015, οι πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου σημείωσαν αύξηση της τάξεως του +8,97%, στα 371,75 εκατομμύρια ευρώ από 341,13 εκατομμύρια που ήταν ο τζίρος κατά το αντίστοιχο περσυνό διάστημα.
Η αύξηση αυτή ξεπερνά κατά πολύ τον στόχο που έχει τεθεί αρχικά για φέτος, δηλαδή αύξηση πωλήσεων από 0% έως 4%.
Κατόπιν τούτου, η διοίκηση αναθεωρεί τον στόχο για αύξηση των πωλήσεων για την τρέχουσα χρήση που τελειώνει στον Ιούνιο του 2016 στο 6% με 8%.
Ο όμιλος Jumbo διέθετε μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου ένα δίκτυο 73 καταστημάτων σε 4 χώρες.
Από αυτά, τα 53 καταστήματα βρίσκονται στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 7 στη Ρουμανία, καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-jumbo.
Η αναδιάρθρωση του δικτύου με κύριο γνώμονα την αύξηση της παραγωγικότητας αποτελεί τη βασική στόχευση του επενδυτικού προγράμματος Jumbo.
Στο σχέδιο αυτό περιλαμβάνεται και ο τερματισμός λειτουργίας δύο μικρών καταστημάτων πρώτης γενιάς όπου μελλοντικά θα αντικατασταθούν με νέα υπερ-καταστήματα σε περιοχές που ακόμα ο όμιλος δεν έχει παρουσία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών