Πηγή του ομίλου Μαρινόπουλου είπε στο bankingnews ότι η συνεργασία θα φέρει οικονομίες κλίμακας
Νέο τοπίο διαγράφεται στην αγορά των σουπερ μάρκετ μετά τη συμφωνία συνεργασίας του ομίλου Μαρινόπουλου με τον όμιλο Σκλαβενίτη, καθώς προχώρησαν στην υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας για τη δημιουργία νέας κοινής εταιρίας με σκοπό τη λειτουργία και ανάπτυξη hypermarkets σε όλη την Ελλάδα.
Οι Έλληνες επιχειρηματίες διαμορφώνουν κοινό μέτωπο για την αντιμετώπισης της κρίσης το οποίο όμως αναμένεται να δημιουργήσει νέο κύκλο προσδοκιών για το λιανεμπόριο.
Στο επίκεντρο της συμφωνίας είναι τα μεγάλα σουπερ μάρκετ τα οποία θα λειτουργούν κάτω από κοινή εταιρική ομπρέλα.
Συνολικά 33 hypermarkets, που διαθέτει σήμερα η ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ σε μεγάλα αστικά κέντρα, συνολικής έκτασης 160.000 τμ. θα δημιουργήσουν ένα δίκτυο το οποίο θα κυριαρχήσει στην αγορά.
Τα καταστήματα μόνο του ομίλου Μαρινόπουλου απασχολούν σήμερα πάνω από 3.000 εργαζόμενους και ο κύκλος εργασιών τους ανήλθε σε 325 εκατ. ευρώ το 2015.
Ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων θα ξεπερνά τα 40 με την ενοποίηση των δύο ομίλων.
Οι δύο όμιλοι θα έχουν ισοβαρή συμμετοχή στο νέο εταιρικό σχήμα.
Ο όμιλος ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ θα επιλέγει τον εκάστοτε μη εκτελεστικό Πρόεδρο του Δ.Σ. και ο Όμιλος ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ τον διευθύνοντα σύμβουλο.
Η σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου δίνει προβάδισμα στο όμιλο Σκλαβενίτη αφού ο διευθύνοντας σύμβουλος θα αναλάβει στην ουσία τη διοίκηση της νέας εταιρείας.
Η στρατηγική συνεργασία των δύο ισχυρών στην αγορά των σουπερ μάρκετ θα απελευθερώσει δυνάμεις από την πλευρά της Μαρινόπουλος έτσι ώστε να υπάρξει αναδιάταξη στα μικρά και συνοικιακά μαγαζιά. Ο συνολικός τους αριθμός των μικρών καταστημάτων «αγγίζει» τα 900 καταστήματα και είναι διασκορπισμένα σε όλη την Ελλάδα.
Πηγή του ομίλου Μαρινόπουλου είπε στο bankingnews ότι η συνεργασία θα φέρει οικονομίες κλίμακας, θα αλλάξει το περιβάλλον για τους προμηθευτές και την ίδια στιγμή θα προκύψουν οφέλη για τους καταναλωτές.
Το deal της στρατηγικής συνεργασίας έγινε με άκρα μυστικότητα καθώς να σημειωθεί είχε κατατεθεί ανάλογο αίτημα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η οποία γνωρίζει τη συμφωνία ενώ δεν αναμένεται να υπάρξει ανατροπή της σημαντικής συνεργασίας λόγω νόθευσης του ανταγωνισμού.
Οι οικογένειες Μαρινόπουλου και Σκλαβενίτη με κοινή δήλωση τους ανέφεραν ότι οι «δύο ελληνικές οικογένειες που δραστηριοποιούνται χρόνια στο χώρο του λιανεμπορίου ενώνουν τις δυνάμεις τους προς όφελος των καταναλωτών, των Ελλήνων παραγωγών και των εργαζομένων τους. Ευελπιστούμε ότι και με το νέο σχήμα θα συμβάλλουμε θετικά στη στήριξη της ελληνικής οικονομίας».
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Οι Έλληνες επιχειρηματίες διαμορφώνουν κοινό μέτωπο για την αντιμετώπισης της κρίσης το οποίο όμως αναμένεται να δημιουργήσει νέο κύκλο προσδοκιών για το λιανεμπόριο.
Στο επίκεντρο της συμφωνίας είναι τα μεγάλα σουπερ μάρκετ τα οποία θα λειτουργούν κάτω από κοινή εταιρική ομπρέλα.
Συνολικά 33 hypermarkets, που διαθέτει σήμερα η ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ σε μεγάλα αστικά κέντρα, συνολικής έκτασης 160.000 τμ. θα δημιουργήσουν ένα δίκτυο το οποίο θα κυριαρχήσει στην αγορά.
Τα καταστήματα μόνο του ομίλου Μαρινόπουλου απασχολούν σήμερα πάνω από 3.000 εργαζόμενους και ο κύκλος εργασιών τους ανήλθε σε 325 εκατ. ευρώ το 2015.
Ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων θα ξεπερνά τα 40 με την ενοποίηση των δύο ομίλων.
Οι δύο όμιλοι θα έχουν ισοβαρή συμμετοχή στο νέο εταιρικό σχήμα.
Ο όμιλος ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ θα επιλέγει τον εκάστοτε μη εκτελεστικό Πρόεδρο του Δ.Σ. και ο Όμιλος ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ τον διευθύνοντα σύμβουλο.
Η σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου δίνει προβάδισμα στο όμιλο Σκλαβενίτη αφού ο διευθύνοντας σύμβουλος θα αναλάβει στην ουσία τη διοίκηση της νέας εταιρείας.
Η στρατηγική συνεργασία των δύο ισχυρών στην αγορά των σουπερ μάρκετ θα απελευθερώσει δυνάμεις από την πλευρά της Μαρινόπουλος έτσι ώστε να υπάρξει αναδιάταξη στα μικρά και συνοικιακά μαγαζιά. Ο συνολικός τους αριθμός των μικρών καταστημάτων «αγγίζει» τα 900 καταστήματα και είναι διασκορπισμένα σε όλη την Ελλάδα.
Πηγή του ομίλου Μαρινόπουλου είπε στο bankingnews ότι η συνεργασία θα φέρει οικονομίες κλίμακας, θα αλλάξει το περιβάλλον για τους προμηθευτές και την ίδια στιγμή θα προκύψουν οφέλη για τους καταναλωτές.
Το deal της στρατηγικής συνεργασίας έγινε με άκρα μυστικότητα καθώς να σημειωθεί είχε κατατεθεί ανάλογο αίτημα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η οποία γνωρίζει τη συμφωνία ενώ δεν αναμένεται να υπάρξει ανατροπή της σημαντικής συνεργασίας λόγω νόθευσης του ανταγωνισμού.
Οι οικογένειες Μαρινόπουλου και Σκλαβενίτη με κοινή δήλωση τους ανέφεραν ότι οι «δύο ελληνικές οικογένειες που δραστηριοποιούνται χρόνια στο χώρο του λιανεμπορίου ενώνουν τις δυνάμεις τους προς όφελος των καταναλωτών, των Ελλήνων παραγωγών και των εργαζομένων τους. Ευελπιστούμε ότι και με το νέο σχήμα θα συμβάλλουμε θετικά στη στήριξη της ελληνικής οικονομίας».
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών