¨Ελληνας αξιωματούχος ανέφερε στο Reuters ότι η ρωσική RZD εξετάζει εκ νέου τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό
Ότι οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι εξετάζουν το ενδεχόμενο κατάθεσης προσφοράς για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μεταδίδει το πρακτορείο Reuters, επικαλούμενο δηλώσεις του εκπροσώπου Τύπου της ιταλικής εταιρείας.
Ειδικότερα, ο εκπρόσωπος της Ferrovie dello Stato δήλωσε πως εξετάζεται ο φάκελος, αλλά «αλλά διαδικασία είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο».
Το Reuters σημειώνει ότι η Ιταλία σχεδιάζει την ιδιωτικοποίηση των της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων, με στόχο να μειώσει τα επίπεδα του δημόσιου χρέους, χωρίς να είναι σαφές αν η σχετική διαδικασία θα ξεκινήσει εντός του 2016 ή του 2017.
Επισημαίνει, ακόμα, ότι η αριστερή κυβέρνηση της Ελλάδας είχε «παγώσει» την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μαζί με άλλες ιδιωτικοποιήσεις, όταν ανήλθε στην εξουσία τον Ιανουάριο του 2015, ωστόσο η διαδικασία τέθηκε εκ νέου σε εφαρμογή μετά τη συμφωνία με τους δανειστές της χώρας το καλοκαίρι του 2015.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, ως διορία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος έχει οριστεί η Δευτέρα 21 Μαρτίου, ενώ οι υποψήφιοι «μνηστήρες» θα κληθούν να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές στις 26 Απριλίου.
Ο προηγούμενος διαγωνισμός πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κρίθηκε άγονος εξαιτίας της απουσίας ουσιαστικού ενδιαφέροντος αν και στο πρώτο στάδιο είχαν συμμετάσχει οι Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι, η κοινοπραξία των Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZD) με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η ρουμανική GFR, υπενθυμίζει το Reuters.
Παράλληλα, έλληνας αξιωματούχος ανέφερε στο Reuters ότι η RZD εξετάζει εκ νέου τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό, ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο παράτασης της προθεσμίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Σύμφωνα με το Reuters, ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει εκδηλώσει και η κινεζική Cosco η οποία εντός των ημερών ολοκληρώνει τη διαδικασία απόκτησης του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, ο εκπρόσωπος της Ferrovie dello Stato δήλωσε πως εξετάζεται ο φάκελος, αλλά «αλλά διαδικασία είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο».
Το Reuters σημειώνει ότι η Ιταλία σχεδιάζει την ιδιωτικοποίηση των της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων, με στόχο να μειώσει τα επίπεδα του δημόσιου χρέους, χωρίς να είναι σαφές αν η σχετική διαδικασία θα ξεκινήσει εντός του 2016 ή του 2017.
Επισημαίνει, ακόμα, ότι η αριστερή κυβέρνηση της Ελλάδας είχε «παγώσει» την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μαζί με άλλες ιδιωτικοποιήσεις, όταν ανήλθε στην εξουσία τον Ιανουάριο του 2015, ωστόσο η διαδικασία τέθηκε εκ νέου σε εφαρμογή μετά τη συμφωνία με τους δανειστές της χώρας το καλοκαίρι του 2015.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, ως διορία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος έχει οριστεί η Δευτέρα 21 Μαρτίου, ενώ οι υποψήφιοι «μνηστήρες» θα κληθούν να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές στις 26 Απριλίου.
Ο προηγούμενος διαγωνισμός πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κρίθηκε άγονος εξαιτίας της απουσίας ουσιαστικού ενδιαφέροντος αν και στο πρώτο στάδιο είχαν συμμετάσχει οι Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι, η κοινοπραξία των Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZD) με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η ρουμανική GFR, υπενθυμίζει το Reuters.
Παράλληλα, έλληνας αξιωματούχος ανέφερε στο Reuters ότι η RZD εξετάζει εκ νέου τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό, ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο παράτασης της προθεσμίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Σύμφωνα με το Reuters, ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει εκδηλώσει και η κινεζική Cosco η οποία εντός των ημερών ολοκληρώνει τη διαδικασία απόκτησης του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών