Οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές, τα 220 εκ Ευρώ και οι αντιδράσεις των εργαζομένων
Το χαμήλωμα του πήχη υποχρεωτικών επενδύσεων από τα επίπεδα των 300 εκ ευρώ στα 220 εκ ευρώ αυξάνει τον αριθμό των ενδιαφερόμενων για τον ΟΛΘ δεδομένου ότι μεγάλοι παίκτες κατά την έναρξη της διαδικασίας είχαν επισημάνει το ζήτημα του ύψους των υποχρεωτικών επενδύσεων πλην ίσως των Κινέζων της Cosco.
Οι τελευταίοι έδειχναν προ ολίγων εβδομάδων το ισχυρό φαβορί που θα εμφανιζόταν ως ο από μηχανής θεός την τελευταία στιγμή και πιθανά μοναδικός διεκδικητής του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης με άμεση συνέπεια αν αυτό συνέβαινε να μονοπωλήσουν την περιοχή.
Πλέον μετά το χαμήλωμα του πήχη τα δεδομένα έχουν αλλάξει και στο παιγνίδι αναμένεται να μπει δυνατά για τη διεκδίκηση του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης η Δανέζικη Maersk μέσω της θυγατρικής της ΑΡΜ Terminals.
Στη μάχη της διεκδίκησης φαίνεται να βρίσκονται και οι Φιλιππινέζοι της International Container Terminal Services, Inc που διαχειρίζονται 28 λιμάνια παγκοσμίως ενώ το Ρώσικο ενδιαφέρον μέσω των σιδηροδρόμων σε συνεργασία με ελληνικό όμιλο δείχνει φιλολογικού χαρακτήρα καθώς φαίνεται να το συνδέουν με τις αποκρατικοποιήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Rosco.
Επίσης φαίνεται να διατηρεί το ενδιαφέρον του το επενδυτικό κεφάλαιο Deutsche Invest Equity Partners, GmbHπου διαχειρίζεται περί τα 2,3 δισ. Ευρώ και μέλος του ομίλου Dubai Ports κσι η Ιαπωνική Mitsui.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δεσμευτικές προσφορές θα κατατεθούν στο τέλος Σεπτεμβρίου ενώ οι υποψήφιοι επενδυτές μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στο data room (χώρος δεδομένων) και σε δεύτερο χρόνο να υποβάλλουν και τα σχόλιά τους.
Την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι έχουν ξεκινήσει 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες αντιδρώντας στην ιδιωτικοποίηση ενώ έχουν επιθετική συμπεριφορά έναντι των εκπροσώπων των εταιριών που ενδιαφέρονται όταν αυτοί καταφθάνουν στις εγκαταστάσεις του ΟΛΠ στη Θεσσαλονίκη όπως έπραξαν με τη δανέζικη Maersk.
Νίκος Καρούτζος
www.bankingnews.gr
Οι τελευταίοι έδειχναν προ ολίγων εβδομάδων το ισχυρό φαβορί που θα εμφανιζόταν ως ο από μηχανής θεός την τελευταία στιγμή και πιθανά μοναδικός διεκδικητής του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης με άμεση συνέπεια αν αυτό συνέβαινε να μονοπωλήσουν την περιοχή.
Πλέον μετά το χαμήλωμα του πήχη τα δεδομένα έχουν αλλάξει και στο παιγνίδι αναμένεται να μπει δυνατά για τη διεκδίκηση του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης η Δανέζικη Maersk μέσω της θυγατρικής της ΑΡΜ Terminals.
Στη μάχη της διεκδίκησης φαίνεται να βρίσκονται και οι Φιλιππινέζοι της International Container Terminal Services, Inc που διαχειρίζονται 28 λιμάνια παγκοσμίως ενώ το Ρώσικο ενδιαφέρον μέσω των σιδηροδρόμων σε συνεργασία με ελληνικό όμιλο δείχνει φιλολογικού χαρακτήρα καθώς φαίνεται να το συνδέουν με τις αποκρατικοποιήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Rosco.
Επίσης φαίνεται να διατηρεί το ενδιαφέρον του το επενδυτικό κεφάλαιο Deutsche Invest Equity Partners, GmbHπου διαχειρίζεται περί τα 2,3 δισ. Ευρώ και μέλος του ομίλου Dubai Ports κσι η Ιαπωνική Mitsui.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δεσμευτικές προσφορές θα κατατεθούν στο τέλος Σεπτεμβρίου ενώ οι υποψήφιοι επενδυτές μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στο data room (χώρος δεδομένων) και σε δεύτερο χρόνο να υποβάλλουν και τα σχόλιά τους.
Την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι έχουν ξεκινήσει 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες αντιδρώντας στην ιδιωτικοποίηση ενώ έχουν επιθετική συμπεριφορά έναντι των εκπροσώπων των εταιριών που ενδιαφέρονται όταν αυτοί καταφθάνουν στις εγκαταστάσεις του ΟΛΠ στη Θεσσαλονίκη όπως έπραξαν με τη δανέζικη Maersk.
Νίκος Καρούτζος
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών