Ενίσχυση σε όλο το φάσμα των αποτελεσμάτων της ανακοίνωσε η εταιρεία
Θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης κατέγραψαν τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ το πρώτο τρίμηνο του 2016, σημειώνοντας αύξηση τόσο σε επίπεδο πωλήσεων, όσο και λειτουργικής κερδοφορίας.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 5%, στα 17,7 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2016 από 16,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2015, αποτέλεσμα της θετικής πορείας της δραστηριότητας του Ομίλου τόσο στην Ελλάδα όσο και στις στρατηγικές αγορές του εξωτερικού.
Στις διεθνείς αγορές, καταγράφηκε συνολικά 7% ανάπτυξη στις πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015.
Πρωταγωνιστές στην ανάπτυξη ήταν οι αγορές προτεραιότητας-Αμερική, Αγγλία, Γερμανία, Νορβηγία- σημειώνοντας 24% αύξηση.
Αυξητική ήταν και η πορεία των πωλήσεων στην Ελλάδα (+4%) συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2015, επιβεβαιώνοντας την υψηλή απόδοση του ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνίας και προώθησης του Ομίλου.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων EBITDA, ανήλθαν στα 4,5εκατ. ευρώ από 4,4εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, αποτέλεσμα της θετικής πορείας της δραστηριότητας του Ομίλου.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, ανήλθαν στα 2,0 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2016 από 1,5 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2015, που αντιστοιχεί σε αύξηση 29%.
Στην Ελλάδα, ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ συνέχισε να υποστηρίζει τη μάρκα, ενισχύοντας τις στρατηγικές κατηγορίες με νέα καινοτόμα προϊόντα, βασισμένα σε εξειδικευμένα φυσικά συστατικά με έμφαση στα ελληνικά βότανα, έρευνα, τεχνολογία αιχμής και κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα.
Σε αυτό το πλαίσιο, εγκαινίασε το 2016 με μία νέα παγκόσμια καινοτομία στον τομέα της αντιγήρανσης, τη σειρά Καστανιά Αρκαδική.
Η μεγαλύτερη έρευνα στα φυσικά συστατικά του κόσμου - πρωτοβουλία Ελλήνων επιστημόνων, με επικεφαλής την ΚΟΡΡΕΣ και τη Φαρμακευτική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών - ανέδειξε την Καστανιά από την Αρκαδία στα κορυφαία αντιοξειδωτικά φυτά παγκοσμίως, οδηγώντας το Εργαστήριο ΚΟΡΡΕΣ σε ένα πρωτοποριακό αντιρυτιδικό μόριο, βασισμένο για πρώτη φορά στην ισχυρή αντιγηραντική δράση της λουπεόλης.
Παράλληλα, η εταιρεία ενίσχυσε τη στρατηγικής σημασίας κατηγορία των βαφών μαλλιών με τη νέα μόνιμη βαφή επαγγελματικής απόδοσης Abyssinia Superior Gloss Colorant με την αποκλειστική τεχνολογία Pigment-lock, διευρύνοντας το πορτφόλιό της σε συνέχεια του εξαιρετικά επιτυχημένου λανσαρίσματος της Argan Oil Advanced Colorant.
Νέα προϊόντα ενδυνάμωσαν και την κατηγορία αντηλιακών, εστιάζοντας στα νέας γενιάς αντηλιακά Κόκκινο Σταφύλι και στην υποκατηγορία της παιδικής αντηλιακής προστασίας.
Η ενίσχυση της εξωστρέφειας παραμένει στρατηγικός στόχος για τον Όμιλο και το 2016, με επίκεντρο τις αγορές όπου η μάρκα ΚΟΡΡΕΣ χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας με εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα, όπως η Αμερική - η 2η μεγαλύτερη αγορά για την εταιρεία, ακολουθώντας την Ελλάδα - και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές - Αγγλία, Γερμανία, Νορβηγία.
Τέλος, η Λατινική Αμερική - περιοχή που «εγκαινιάστηκε» επιτυχημένα το β’ τρίμηνο 2015 με τη διάθεση των προϊόντων ΚΟΡΡΕΣ στην αγορά της Βραζιλίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την AVON - θα συνεχίσει να αποτελεί πεδίο σημαντικής ανάπτυξης της μάρκας ΚΟΡΡΕΣ.
www.bankingnews.gr
Οι ενοποιημένες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 5%, στα 17,7 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2016 από 16,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2015, αποτέλεσμα της θετικής πορείας της δραστηριότητας του Ομίλου τόσο στην Ελλάδα όσο και στις στρατηγικές αγορές του εξωτερικού.
Στις διεθνείς αγορές, καταγράφηκε συνολικά 7% ανάπτυξη στις πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015.
Πρωταγωνιστές στην ανάπτυξη ήταν οι αγορές προτεραιότητας-Αμερική, Αγγλία, Γερμανία, Νορβηγία- σημειώνοντας 24% αύξηση.
Αυξητική ήταν και η πορεία των πωλήσεων στην Ελλάδα (+4%) συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2015, επιβεβαιώνοντας την υψηλή απόδοση του ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνίας και προώθησης του Ομίλου.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων EBITDA, ανήλθαν στα 4,5εκατ. ευρώ από 4,4εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, αποτέλεσμα της θετικής πορείας της δραστηριότητας του Ομίλου.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, ανήλθαν στα 2,0 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2016 από 1,5 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2015, που αντιστοιχεί σε αύξηση 29%.
Στην Ελλάδα, ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ συνέχισε να υποστηρίζει τη μάρκα, ενισχύοντας τις στρατηγικές κατηγορίες με νέα καινοτόμα προϊόντα, βασισμένα σε εξειδικευμένα φυσικά συστατικά με έμφαση στα ελληνικά βότανα, έρευνα, τεχνολογία αιχμής και κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα.
Σε αυτό το πλαίσιο, εγκαινίασε το 2016 με μία νέα παγκόσμια καινοτομία στον τομέα της αντιγήρανσης, τη σειρά Καστανιά Αρκαδική.
Η μεγαλύτερη έρευνα στα φυσικά συστατικά του κόσμου - πρωτοβουλία Ελλήνων επιστημόνων, με επικεφαλής την ΚΟΡΡΕΣ και τη Φαρμακευτική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών - ανέδειξε την Καστανιά από την Αρκαδία στα κορυφαία αντιοξειδωτικά φυτά παγκοσμίως, οδηγώντας το Εργαστήριο ΚΟΡΡΕΣ σε ένα πρωτοποριακό αντιρυτιδικό μόριο, βασισμένο για πρώτη φορά στην ισχυρή αντιγηραντική δράση της λουπεόλης.
Παράλληλα, η εταιρεία ενίσχυσε τη στρατηγικής σημασίας κατηγορία των βαφών μαλλιών με τη νέα μόνιμη βαφή επαγγελματικής απόδοσης Abyssinia Superior Gloss Colorant με την αποκλειστική τεχνολογία Pigment-lock, διευρύνοντας το πορτφόλιό της σε συνέχεια του εξαιρετικά επιτυχημένου λανσαρίσματος της Argan Oil Advanced Colorant.
Νέα προϊόντα ενδυνάμωσαν και την κατηγορία αντηλιακών, εστιάζοντας στα νέας γενιάς αντηλιακά Κόκκινο Σταφύλι και στην υποκατηγορία της παιδικής αντηλιακής προστασίας.
Η ενίσχυση της εξωστρέφειας παραμένει στρατηγικός στόχος για τον Όμιλο και το 2016, με επίκεντρο τις αγορές όπου η μάρκα ΚΟΡΡΕΣ χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας με εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα, όπως η Αμερική - η 2η μεγαλύτερη αγορά για την εταιρεία, ακολουθώντας την Ελλάδα - και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές - Αγγλία, Γερμανία, Νορβηγία.
Τέλος, η Λατινική Αμερική - περιοχή που «εγκαινιάστηκε» επιτυχημένα το β’ τρίμηνο 2015 με τη διάθεση των προϊόντων ΚΟΡΡΕΣ στην αγορά της Βραζιλίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την AVON - θα συνεχίσει να αποτελεί πεδίο σημαντικής ανάπτυξης της μάρκας ΚΟΡΡΕΣ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών