Διαψεύδει δημοσιεύματα για επέκταση στον κλάδο των σούπερ μάρκετ η Jumbo
Στη διάψευση δημοσιευμάτων που αναφέρουν ότι θα επεκταθεί στην αγορά των σούπερ μάρκετ, προχώρησε η Jumbo.
Όπως αναφέρει η εισηγμένη στην ανακοίνωσή της, σε συνέχεια πρόσφατων δημοσιευμάτων αναφορικά με την προοπτική του ομίλου Jumbo να επεκταθεί στην κατηγορία των σουπερ μάρκετ, η εταιρία επισημαίνει ότι ουδεμία πρόθεση έχει να αλλάξει το υφιστάμενο προϊοντολογικό μίγμα της και δεν προτίθεται να εισέλθει στην αγορά των τροφίμων, στην αγορά των ηλεκτρονικών προϊόντων καθώς και στην αγορά των φαρμάκων.
Τι ανέφερε ο Α. Βακάκης στο bankingnews.gr
«Εφιαλτικό το μοντέλο των supermarket.
Έχω την ευρωστία να αγοράσω τον οποιοδήποτε, αλλά δεν πρόκειται να το κάνω.
Ο όμιλος Jumbo δεν πρόκειται να εισέλθει στην αγορά των τροφίμων, στην αγορά των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων όπως και στην αγορά των φαρμάκων».
Την απάντηση αυτή έδωσε ο Απόστολος Βακάκης σε ερώτηση του bankingnews αν η «Jumbo» σκέπτεται να επεκταθεί στο λιανεμπόριο τροφίμων…
Ο κ. Α. Βακάκης ήταν κατηγορηματικός σε αυτή την προοπτική και διέψευσε κάποια δημοσιεύματα που έκαναν ανάλογες αναφορές.
Ο ίδιος ανέφερε ότι η πτώση της κατανάλωσης είναι αισθητή στην αγορά λιανεμπορίου τροφίμων, η οποία όμως «κρύβεται» λόγω των προβλημάτων του ομίλου Μαρινόπουλου.
Ο πρόεδρος του ομίλου Jumbo, τόνισε ότι η νέα του στρατηγική είναι η συνέχιση επέκτασης στο εξωτερικό και η μερισματική πολιτική θα αντιπροσωπεύει το 1/3 της κερδοφορίας.
Επισήμανε ότι θα συνεχίσει τη διανομή μερίσματος και γα την οικονομική χρήση 2016 -2017 και αναμένεται να κινηθεί στα ίδια επίπεδα με φέτος, ενώ θα περιορίσει το ύψος των επενδύσεων στο 1/3 της κερδοφορίας.
Ο πρόεδρος του Ομίλου Jumbo προβλέπει ότι η ποσοστιαία κερδοφορία του θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα για τη νέα οικονομική χρήση και διευκρίνισε ότι το τοπίο θα είναι πιο ευδιάκριτο από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Υπογράμμισε ότι «βλέπουμε το παράδοξο φαινόμενο η οικονομία να μην πηγαίνει καλά, αλλά οι εταιρείες να βελτιώνουν τα μεγέθη τους, διότι η οικονομία… δουλεύει με τα δηλωμένα και αδήλωτα εισοδήματα».
Ωστόσο, θεωρεί ως απειλή την φοροκαταιγίδα που έρχεται από το Σεπτέμβριο και αναμένει να πλήξει περαιτέρω την κατανάλωση.
H γενική συνέλευση των μετόχων της Jumbo έδωσε την έγκριση της για τη διανομή μερίσματος 0,27 ευρώ ανά μετοχή που μετά τη φορολογία του μερίσματος θα διανεμηθεί το ποσό των 0,243 ευρώ.
Η αποκοπή του μερίσματος θα γίνει την Παρασκευή 29 Ιουλίου και η καταβολή του μερίσματος θα αρχίσει από την Πέμπτη 4 Αυγούστου Το συνολικό ποσό που θα διατεθεί ανέρχεται σε 36,7 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 9,44% στα 637,56 εκατομμύρια ευρώ που έληξε το Ιούνιο του 2016 από 582,55 εκατομμύρια που ήταν ο τζίρος το περσινό οικονομικό έτος.
Τα καταστήματα στην Ελλάδα και την Κύπρο κατέγραψαν αύξηση τζίρου 4% και 5% αντίστοιχα.
Η αύξηση των πωλήσεων στη Ρουμανία, όπου ο τζίρος στα καταστήματα σχεδόν διπλασιάστηκε.
Τα καταστήματα στη Βουλγαρία βελτίωσαν τον ρυθμό αύξησης των πωλήσεων που είχαν κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, επιτυγχάνοντας μεσοσταθμική ανάπτυξη πάνω από 12% ανά κατάστημα.
Ο όμιλος Jumbo διαθέτει δίκτυο 71 καταστημάτων σε τέσσερις χώρες.
Πιο αναλυτικά, έχει 51 καταστήματα στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 7 στη Ρουμανία καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-jumbo, το οποίο να σημειωθεί βρίσκεται στο αρχικό στάδιο λειτουργίας και συνεισφέρει το 1% στο συνολικό τζίρο.
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρει η εισηγμένη στην ανακοίνωσή της, σε συνέχεια πρόσφατων δημοσιευμάτων αναφορικά με την προοπτική του ομίλου Jumbo να επεκταθεί στην κατηγορία των σουπερ μάρκετ, η εταιρία επισημαίνει ότι ουδεμία πρόθεση έχει να αλλάξει το υφιστάμενο προϊοντολογικό μίγμα της και δεν προτίθεται να εισέλθει στην αγορά των τροφίμων, στην αγορά των ηλεκτρονικών προϊόντων καθώς και στην αγορά των φαρμάκων.
Τι ανέφερε ο Α. Βακάκης στο bankingnews.gr
«Εφιαλτικό το μοντέλο των supermarket.
Έχω την ευρωστία να αγοράσω τον οποιοδήποτε, αλλά δεν πρόκειται να το κάνω.
Ο όμιλος Jumbo δεν πρόκειται να εισέλθει στην αγορά των τροφίμων, στην αγορά των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων όπως και στην αγορά των φαρμάκων».
Την απάντηση αυτή έδωσε ο Απόστολος Βακάκης σε ερώτηση του bankingnews αν η «Jumbo» σκέπτεται να επεκταθεί στο λιανεμπόριο τροφίμων…
Ο κ. Α. Βακάκης ήταν κατηγορηματικός σε αυτή την προοπτική και διέψευσε κάποια δημοσιεύματα που έκαναν ανάλογες αναφορές.
Ο ίδιος ανέφερε ότι η πτώση της κατανάλωσης είναι αισθητή στην αγορά λιανεμπορίου τροφίμων, η οποία όμως «κρύβεται» λόγω των προβλημάτων του ομίλου Μαρινόπουλου.
Ο πρόεδρος του ομίλου Jumbo, τόνισε ότι η νέα του στρατηγική είναι η συνέχιση επέκτασης στο εξωτερικό και η μερισματική πολιτική θα αντιπροσωπεύει το 1/3 της κερδοφορίας.
Επισήμανε ότι θα συνεχίσει τη διανομή μερίσματος και γα την οικονομική χρήση 2016 -2017 και αναμένεται να κινηθεί στα ίδια επίπεδα με φέτος, ενώ θα περιορίσει το ύψος των επενδύσεων στο 1/3 της κερδοφορίας.
Ο πρόεδρος του Ομίλου Jumbo προβλέπει ότι η ποσοστιαία κερδοφορία του θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα για τη νέα οικονομική χρήση και διευκρίνισε ότι το τοπίο θα είναι πιο ευδιάκριτο από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Υπογράμμισε ότι «βλέπουμε το παράδοξο φαινόμενο η οικονομία να μην πηγαίνει καλά, αλλά οι εταιρείες να βελτιώνουν τα μεγέθη τους, διότι η οικονομία… δουλεύει με τα δηλωμένα και αδήλωτα εισοδήματα».
Ωστόσο, θεωρεί ως απειλή την φοροκαταιγίδα που έρχεται από το Σεπτέμβριο και αναμένει να πλήξει περαιτέρω την κατανάλωση.
H γενική συνέλευση των μετόχων της Jumbo έδωσε την έγκριση της για τη διανομή μερίσματος 0,27 ευρώ ανά μετοχή που μετά τη φορολογία του μερίσματος θα διανεμηθεί το ποσό των 0,243 ευρώ.
Η αποκοπή του μερίσματος θα γίνει την Παρασκευή 29 Ιουλίου και η καταβολή του μερίσματος θα αρχίσει από την Πέμπτη 4 Αυγούστου Το συνολικό ποσό που θα διατεθεί ανέρχεται σε 36,7 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 9,44% στα 637,56 εκατομμύρια ευρώ που έληξε το Ιούνιο του 2016 από 582,55 εκατομμύρια που ήταν ο τζίρος το περσινό οικονομικό έτος.
Τα καταστήματα στην Ελλάδα και την Κύπρο κατέγραψαν αύξηση τζίρου 4% και 5% αντίστοιχα.
Η αύξηση των πωλήσεων στη Ρουμανία, όπου ο τζίρος στα καταστήματα σχεδόν διπλασιάστηκε.
Τα καταστήματα στη Βουλγαρία βελτίωσαν τον ρυθμό αύξησης των πωλήσεων που είχαν κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, επιτυγχάνοντας μεσοσταθμική ανάπτυξη πάνω από 12% ανά κατάστημα.
Ο όμιλος Jumbo διαθέτει δίκτυο 71 καταστημάτων σε τέσσερις χώρες.
Πιο αναλυτικά, έχει 51 καταστήματα στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 7 στη Ρουμανία καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-jumbo, το οποίο να σημειωθεί βρίσκεται στο αρχικό στάδιο λειτουργίας και συνεισφέρει το 1% στο συνολικό τζίρο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών