Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Η ΑΒ Βασιλόπουλος περνά την επίθεση - Οι τιμές ως κριτήριο για τους καταναλωτές

Η ΑΒ Βασιλόπουλος περνά την επίθεση - Οι τιμές ως κριτήριο για τους καταναλωτές
Πάντως ο πόλεμος τιμών μεταξύ των αλυσίδων θα λάβει πιο έντονο χαρακτήρα όταν επαναλειτουργήσουν τα καταστήματα της Μαρινόπουλος τα οποία χωροταξικά καλύπτουν σημαντικές περιοχές της Αττικής.
«Καζάνι» που βράζει είναι η αγορά του λιανεμπορίου, καθώς καταγράφεται πτώση του τζίρου, με αποτέλεσμα ο Οκτώβριος να διατηρεί τη φήμη του χειρότερου μήνα του έτους.
Σε σχετικά χαμηλά επίπεδα κινείται και ο Νοέμβριος, ενώ οι αρμόδιοι των αλυσίδων σουπερ μάρκετ ετοιμάζονται για τη Χριστουγεννιάτικη αγορά και προσδοκούν να καλύψει τις απώλειες των προηγούμενων μηνών.
Το στίγμα της αγοράς του λιανεμπορίου διαμορφώνεται κάτω από νέα δεδομένα, μετά το deal του ομίλου Σκλαβενίτη με τον όμιλο Μαρινόπουλου.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος παίρνει θέση στο νέο περιβάλλον, με νέα διαφημιστικά σποτ, που έχουν ως επίκεντρο τις τιμές.
Η στρατηγική είναι να σπάσει παγιωμένες αντιλήψεις των καταναλωτών, που πίστευαν ότι μία αλυσίδα σουπερ μάρκετ είναι φθηνότερη απ’ όλες.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος με τη νέα διαφημιστική καμπάνια λέει στους καταναλωτές συγκρίνετε τις τιμές των προϊόντων που έχουν στα ράφια του σούπερ μάρκετ με άλλες αλυσίδες που νομίζατε ότι ήταν φθηνότερες.
Η οικονομική κρίση «έφαγε» μεγάλο μέρος των μισθών και των συντάξεων με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να ψάχνουν διαφορές στα επίπεδα του ενός λεπτού.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος εμφανίζεται να έχει κερδίσει μεγάλο μέρος της πελατείας που πήγαινε για τα καθημερινά του ψώνια στον Μαρινόπουλο.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει κερδίσει περισσότερες από επτά ποσοστιαίες μονάδες στα μερίδια αγοράς μετά την πτώση της Μαρινόπουλος.
Τα ίδια στελέχη θεωρούν ότι η νέα διαφημιστική καμπάνια έχει ως κύριο στόχο τον όμιλο Σκλαβενίτη ο οποίος έχει περάσει το μήνυμα ότι είναι ο πιο φθηνός.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος με βάση την οικονομική ισχύ που διαθέτει είναι σε θέση να διαπραγματευθεί με τους προμηθευτές για να λάβει καλύτερες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Οι συνθήκες την ευνοούν να διαπραγματευθεί μετά το «κούρεμα» που προβλέπει το σχέδιο εξυγίανσης της Μαρινόπουλος.
Να σημειωθεί ότι οι διεθνείς πολυεθνικοί μ όμιλοι δεν έχουν συμφωνήσει στο σχέδιο εξυγίανσης για να μη δημιουργούν αντιπαλότητες με τις άλλες αλυσίδες.
Ο σκοπός είναι να αποδεχθεί ένα αποτέλεσμα για το οποίο όμως δεν είχε συμμετοχή στη διαμόρφωσή του έτσι θα γλιτώσουν αντιδράσεις από άλλες αλυσίδες.
Επιθετική πολιτική εφαρμόζει και το Lidl με διαφημιστική καμπάνια προσπαθεί να αναδείξει στο καταναλωτικό κοινό ότι μπορεί να βρει ότι θέλει σε πολύ καλές τιμές.
Πάντως ο πόλεμος τιμών μεταξύ των αλυσίδων θα λάβει πιο έντονο χαρακτήρα όταν επαναλειτουργήσουν τα καταστήματα της Μαρινόπουλος τα οποία χωροταξικά καλύπτουν σημαντικές περιοχές της Αττικής.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης