Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Εικονικά τιμολόγια σε Factoring από Μέσα Ενημέρωσης δια χειρός… Παππά

Εικονικά τιμολόγια σε Factoring από Μέσα Ενημέρωσης δια χειρός… Παππά
Τι υποσχέθηκε ο Υπουργός στους διαφημιστές
Υπό τον ασφυκτικό κλοιό media shops βρίσκεται τις τελευταίες ώρες ο Υπουργός Επικρατείας κ. Νίκος Παππάς καθώς σύμφωνα με πληροφορίες είχε δεσμευτεί στις διαφημιστικές εταιρίες ότι θα παρέτεινε έγκαιρα την… αναβολή του Νόμου για την απευθείας τιμολόγηση που έχει ψηφιστεί από το 2014 αλλά δεν το έπραξε. Αποτέλεσμα αυτού ήταν όπως έχει αποκαλύψει έγκαιρα το bankingnews να επικρατεί το απόλυτο αλαλούμ στη διαφημιστική αγορά και με επιπτώσεις και στη χρηματοδότηση των ΜΜΕ.
Ειδικότερα εμφανίζονται media shops μετά την 1η Οκτωβρίου να έχουν δώσει εντολές διαφήμισης σε ΜΜΕ και να τα ΜΜΕ να έχουν εκδώσει τιμολόγια πώλησης προς τα media shops. Αυτό ίσως είναι το λιγότερο γιατί θεωρητικά θα μπορούσαν να ακυρωθούν αυτά τα τιμολόγια ή να εκδοθούν πιστωτικά. Όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά καθώς ορισμένα εκ των μέσων ενημέρωσης έχουν ήδη εκχωρήσει τα τιμολόγια σε εταιρίες factoring προκειμένου να λάβουν χρηματοδότηση έναντι των απαιτήσεων που δημιουργούνται από τα τιμολόγια.
Όμως τα τιμολόγια που έχουν εκχωρηθεί εξαιτίας της απαγόρευσης από 1ης Οκτωβρίου της τιμολόγησης διαφημίσεων σε διαφημιστικές ή media shops θεωρούνται εικονικά με αποτέλεσμα να επικρατεί στην κυριολεξία αλαλούμ.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές τις τελευταίες ώρες επικρατεί έντονος εκνευρισμός τόσο στα ΜΜΕ όσο και τις διαφημιστικές.
Από τη μια πλευρά τα ΜΜΕ επιθυμούν την απευθείας τιμολόγηση αλλά δεν αντιλήφθηκαν ότι ο νόμος τέθηκε σε ισχύ και από την άλλη οι διαφημιστικές εταιρίες και τα media shops δεν την επιθυμούν ενώ οι δύο έχουν εκδώσει παραστατικά τα οποία θεωρούνται μη νόμιμα από 1ης Οκτωβρίου.
Πέραν αυτού όμως ζήτημα τίθεται και για τις λεγόμενες επιστροφές επιβράβευσης οι οποίες εκ του νόμου μεταβάλλονται σε ότι αφορά και στο ύψος και τη διαδικασία.
Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι ο κ. Παππάς έχει υποσχεθεί στην πλευρά των διαφημιστών να έχει επιλύσει το όλο θέμα μέχρι το Σαββατοκύριακο με τροπολογία και η οποία θα έχει αναδρομική ισχύ από 1ης Οκτωβρίου.
Μένει να αποδειχτεί αν υπάρχει δυνατότητα να συμβεί αυτό που αποτελεί ένα ακόμα ζήτημα που δείχνει την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζεται η λειτουργία της διαφημιστικής αγοράς και των μέσων ενημέρωσης.

Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης