Τα πολύ κερδισμένα Lidl, οι πανηγυρισμοί της ΑΒ και ο Μασούτης
Η επικείμενη επαναλειτουργία του δικτύου Μαρινόπουλος υπό την σκέπη Σκλαβενίτη δημιουργεί ανησυχία στον ανταγωνισμό ο οποίος μετά το πάρτι που ξεκίνησε με την έναρξη κατάρρευσης της Μαρινόπουλος είδε τον κύκλο εργασιών να αυξάνεται σημαντικά.
Όμως τη φετινή χρονιά ήταν σαφής η δυναμική του ομίλου Lidl ο οποίος «μάζεψε» το 50% του τζίρου που μετακινήθηκε από τη Μαρινόπουλος προς τις άλλες αλυσίδες.
Ο τζίρος αυτός υπολογίζεται σε 600 εκ Ευρώ επί κύκλου εργασιών που πραγματοποίησε η Μαρινόπουλος το 2015.
Η εξήγηση της μετακίνησης στα Lidl θα πρέπει να δοθεί στην εκτεταμένη καμπάνια στις αρχές του έτους όταν ο ανταγωνισμός και κυρίως οι Βασιλόπουλος και My Market θεωρούσαν ότι δεν υπάρχει λόγος να το πράξουν.
Η Βασιλόπουλος μόλις πρόσφατα «πανηγύρισε» την αύξηση του κύκλου εργασιών της στο ενιάμηνο του 2016 ωστόσο είναι σαφές πως δεν μπορεί να κεφαλαιοποιήσει το χαμένο τζίρο της Μαρινόπουλος παρά το γεγονός ότι διαθέτει καταστήματα σε όλη την επικράτεια σε αντίθεση με το Σκλαβενίτη που απολαμβάνει ανάλογα ποσοστά αύξησης παρά το γεγονός ότι συντριπτικός όγκος των εσόδων του προέρχεται από την Αθήνα.
Μάλιστα η αδυναμία να απορροφήσει καταναλωτές από το κενό Μαρινόπουλου έχει αρχίσει ήδη να ανησυχεί τη Ολλανδοβελγική αλυσίδα η οποία την τελευταία περίοδο επιχειρεί με προσφορές και διαφημιστική καμπάνια να ανακάμψει.
Μικρά είναι τα κέρδη της My Market που έχει ρίξει το βάρος της στην αναδιοργάνωση των καταστημάτων Βερόπουλος που προσέθεσε στο δίκτυό της ενώ ικανοποιητική είναι η κίνηση προς το Μασούτη που δραστηριοποιείται στη Βόρεια Ελλάδα.
Με τον τελευταίο συνεχίζει να υπάρχει διαπραγμάτευση της Βασιλόπουλος για εξαγορά παρά τις διαψεύσεις.
Το ενδιαφέρον του Βασιλόπουλου ειδικά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν είναι άσχετο της προσπάθειας που κάνει να προλάβει ώστε να μπορέσει να κόψει τζίρο από το σχήμα Σκλαβενίτης-Μαρινόπουλος.
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Όμως τη φετινή χρονιά ήταν σαφής η δυναμική του ομίλου Lidl ο οποίος «μάζεψε» το 50% του τζίρου που μετακινήθηκε από τη Μαρινόπουλος προς τις άλλες αλυσίδες.
Ο τζίρος αυτός υπολογίζεται σε 600 εκ Ευρώ επί κύκλου εργασιών που πραγματοποίησε η Μαρινόπουλος το 2015.
Η εξήγηση της μετακίνησης στα Lidl θα πρέπει να δοθεί στην εκτεταμένη καμπάνια στις αρχές του έτους όταν ο ανταγωνισμός και κυρίως οι Βασιλόπουλος και My Market θεωρούσαν ότι δεν υπάρχει λόγος να το πράξουν.
Η Βασιλόπουλος μόλις πρόσφατα «πανηγύρισε» την αύξηση του κύκλου εργασιών της στο ενιάμηνο του 2016 ωστόσο είναι σαφές πως δεν μπορεί να κεφαλαιοποιήσει το χαμένο τζίρο της Μαρινόπουλος παρά το γεγονός ότι διαθέτει καταστήματα σε όλη την επικράτεια σε αντίθεση με το Σκλαβενίτη που απολαμβάνει ανάλογα ποσοστά αύξησης παρά το γεγονός ότι συντριπτικός όγκος των εσόδων του προέρχεται από την Αθήνα.
Μάλιστα η αδυναμία να απορροφήσει καταναλωτές από το κενό Μαρινόπουλου έχει αρχίσει ήδη να ανησυχεί τη Ολλανδοβελγική αλυσίδα η οποία την τελευταία περίοδο επιχειρεί με προσφορές και διαφημιστική καμπάνια να ανακάμψει.
Μικρά είναι τα κέρδη της My Market που έχει ρίξει το βάρος της στην αναδιοργάνωση των καταστημάτων Βερόπουλος που προσέθεσε στο δίκτυό της ενώ ικανοποιητική είναι η κίνηση προς το Μασούτη που δραστηριοποιείται στη Βόρεια Ελλάδα.
Με τον τελευταίο συνεχίζει να υπάρχει διαπραγμάτευση της Βασιλόπουλος για εξαγορά παρά τις διαψεύσεις.
Το ενδιαφέρον του Βασιλόπουλου ειδικά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν είναι άσχετο της προσπάθειας που κάνει να προλάβει ώστε να μπορέσει να κόψει τζίρο από το σχήμα Σκλαβενίτης-Μαρινόπουλος.
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών