Ο στόχος της εταιρείας είναι ο αριθμός των πελατών να ξεπεράσει τις 600.000 σε διάστημα 24 μηνών
Υπερδιπλασίασε την πελατειακή της βάση η Protergia του Ομίλου Μυτιληναίου σε διάστημα 12 μηνών.
Συγκεκριμένα το μερίδιο αγοράς της ανήλθε τον Δεκέμβριο του 2016 ανήλθε στο 2,69% έναντι 1,02% που κατείχε το 2015, σημειώνοντας άνοδο 163,7%.
Τα πρόσφατα στοιχεία που ανακοίνωσε ο ΛΑΓΗΕ καθιστούν την Protergia την πρώτη εταιρεία ανάμεσα στους ιδιώτες προμηθευτές οι οποίοι να σημειωθεί η πλειονότητά τους εμφανίζει μερίδια αγοράς κάτω από το 1%.
Στέλεχος της Protergia που μίλησε στο www.worldenergynews.gr είπε ότι ο στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι το μερίδιο αγοράς να φθάσει στο 10% στα τέλη του 2018.
Ο στόχος της εταιρείας είναι ο αριθμός των πελατών να ξεπεράσει τις 600.000 σε διάστημα 24 μηνών.
Το ίδιο στέλεχος θεωρεί εφικτό το στόχο αλλά την ίδια στιγμή η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας είναι σε πρώιμο στάδιο και αναμένονται σημαντικές ανακατατάξεις τα επόμενα χρόνια.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα σημαντικά οφέλη προήλθαν σε σημαντικό βαθμό από τη συνεργασία της Protergia με τον ΟΤΕ και τα προγράμματα της εταιρείας πωλούνται από τα 450 καταστήματα COSMOTE και Γερμανός.
Η συνεργασία ξεκίνησε από τον περασμένο Ιούνιο και αποδίδει καρπούς.
Ωστόσο το βασικό πλεονέκτημα της εταιρείας είναι το ανταγωνιστικό τιμολόγιο που προσφέρει στους καταναλωτές έναντι της ΔΕΗ και των ιδιωτών παρόχων προμηθευτών.
Το οικιακό της τιμολόγιο για κατανάλωση έως 2000 Kwh διαμορφώνεται σε 0,0898 ευρώ ανά kwh.
Η εταιρεία όμως δίνει έκπτωση έως 20% στους καταναλωτές που πληρώνουν εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς με αποτέλεσμα η τιμή της Kwh να διαμορφώνεται χαμηλότερα στα 0,0718 ευρώ ανά Kwh.
Στο σύνολο τους οι ιδιώτες πάροχοι διεκδικούν μερίδιο αγοράς από τη ΔΕΗ η οποία με τα πρόσφατα στοιχεία δείχνει ισχυρές αντοχές.
Το Δεκέμβριο του 2016 ήταν στο 89,83% έναντι 94,63% που ήταν το Δεκέμβριο του 2015.
Στα τέλη Οκτωβρίου το μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ ήταν στο 87,99% που σημαίνει ότι οι πρωτοβουλίες της διοίκησης της ΔΕΗ πιάνουν τόπο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τελικός στόχος είναι να μειωθεί το μερίδιο της ΔΕΗ κάτω από 50% ως το 2020, με ενδιάμεσους στόχους μερίδια 75,24% το Δεκέμβριο 2017, 62,24% το Δεκέμβριο 2018 και 49,24% το Δεκέμβριο 2019.
Στελέχη της αγοράς θεωρούν ότι δεν φθάνει η μνημονιακή υποχρέωση για τη μείωση της πελατείας της ΔΕΗ για να την κερδίσουν οι ιδιώτες πάροχοι.
Αρκετοί πιστεύουν ότι οι εξελίξεις θα επηρεάσουν και τους ιδιώτες.
Η στοχοθεσία αυτή σε συνδυασμό με την διαδικασία συγχώνευσης των εταιριών του ομίλου θα δημιουργήσουν προοπτικές καλύτερης χρηματιστηριακής συμπεριφοράς.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Συγκεκριμένα το μερίδιο αγοράς της ανήλθε τον Δεκέμβριο του 2016 ανήλθε στο 2,69% έναντι 1,02% που κατείχε το 2015, σημειώνοντας άνοδο 163,7%.
Τα πρόσφατα στοιχεία που ανακοίνωσε ο ΛΑΓΗΕ καθιστούν την Protergia την πρώτη εταιρεία ανάμεσα στους ιδιώτες προμηθευτές οι οποίοι να σημειωθεί η πλειονότητά τους εμφανίζει μερίδια αγοράς κάτω από το 1%.
Στέλεχος της Protergia που μίλησε στο www.worldenergynews.gr είπε ότι ο στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι το μερίδιο αγοράς να φθάσει στο 10% στα τέλη του 2018.
Ο στόχος της εταιρείας είναι ο αριθμός των πελατών να ξεπεράσει τις 600.000 σε διάστημα 24 μηνών.
Το ίδιο στέλεχος θεωρεί εφικτό το στόχο αλλά την ίδια στιγμή η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας είναι σε πρώιμο στάδιο και αναμένονται σημαντικές ανακατατάξεις τα επόμενα χρόνια.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα σημαντικά οφέλη προήλθαν σε σημαντικό βαθμό από τη συνεργασία της Protergia με τον ΟΤΕ και τα προγράμματα της εταιρείας πωλούνται από τα 450 καταστήματα COSMOTE και Γερμανός.
Η συνεργασία ξεκίνησε από τον περασμένο Ιούνιο και αποδίδει καρπούς.
Ωστόσο το βασικό πλεονέκτημα της εταιρείας είναι το ανταγωνιστικό τιμολόγιο που προσφέρει στους καταναλωτές έναντι της ΔΕΗ και των ιδιωτών παρόχων προμηθευτών.
Το οικιακό της τιμολόγιο για κατανάλωση έως 2000 Kwh διαμορφώνεται σε 0,0898 ευρώ ανά kwh.
Η εταιρεία όμως δίνει έκπτωση έως 20% στους καταναλωτές που πληρώνουν εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς με αποτέλεσμα η τιμή της Kwh να διαμορφώνεται χαμηλότερα στα 0,0718 ευρώ ανά Kwh.
Στο σύνολο τους οι ιδιώτες πάροχοι διεκδικούν μερίδιο αγοράς από τη ΔΕΗ η οποία με τα πρόσφατα στοιχεία δείχνει ισχυρές αντοχές.
Το Δεκέμβριο του 2016 ήταν στο 89,83% έναντι 94,63% που ήταν το Δεκέμβριο του 2015.
Στα τέλη Οκτωβρίου το μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ ήταν στο 87,99% που σημαίνει ότι οι πρωτοβουλίες της διοίκησης της ΔΕΗ πιάνουν τόπο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τελικός στόχος είναι να μειωθεί το μερίδιο της ΔΕΗ κάτω από 50% ως το 2020, με ενδιάμεσους στόχους μερίδια 75,24% το Δεκέμβριο 2017, 62,24% το Δεκέμβριο 2018 και 49,24% το Δεκέμβριο 2019.
Στελέχη της αγοράς θεωρούν ότι δεν φθάνει η μνημονιακή υποχρέωση για τη μείωση της πελατείας της ΔΕΗ για να την κερδίσουν οι ιδιώτες πάροχοι.
Αρκετοί πιστεύουν ότι οι εξελίξεις θα επηρεάσουν και τους ιδιώτες.
Η στοχοθεσία αυτή σε συνδυασμό με την διαδικασία συγχώνευσης των εταιριών του ομίλου θα δημιουργήσουν προοπτικές καλύτερης χρηματιστηριακής συμπεριφοράς.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών