Το κράτος είναι ο μεγάλος χαμένος από την πτώση της αγοράς, καθώς για να καλύψει τις απώλειες έβαλε φόρους στη χρήση των υπηρεσιών
Δύο δισ. ευρώ χάθηκαν στην οικονομική κρίση από τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών από το 2010 και 3,4 δισ. από το 2008 μέχρι τα τέλη του 2016.
Το κράτος είναι ο μεγάλος χαμένος από την πτώση της αγοράς, καθώς για να καλύψει τις απώλειες έβαλε φόρους στη χρήση των υπηρεσιών.
Το κράτος είναι ο μεγάλος χαμένος από την πτώση της αγοράς, καθώς για να καλύψει τις απώλειες έβαλε φόρους στη χρήση των υπηρεσιών.
Από την πλευρά τους, οι εταιρείες με διορθωτικές κινήσεις περιόρισαν τις επιπτώσεις της κρίσης και κατάφεραν να διατηρήσουν και να αυξάνουν την κερδοφορία τους ενώ οι «μυημένοι» καταναλωτές «κυνηγούν» τα συνδυαστικά πακέτα σταθερής κινητής τηλεφωνίας και internet αναζητώντας χαμηλότερα τιμολόγια.
Το στίγμα της αγοράς αλλά και τους στόχους του 2017 έδωσε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind κ. Νάσος Ζαρκαλής.
Προανήγγειλε επενδύσεις ύψους 93 εκατ. ευρώ , την είσοδο της εταιρείας στην συνδρομητική τηλεόραση από το τέταρτο τρίμηνο του 2017 ενώ παρουσίασε τα επιτεύγματα της εταιρείας για τη χρονιά που πέρασε Επίσης δήλωσε ότι προτίθεται να εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη Cyta Hellas.
Η Wind σημείωσε μικρή αύξηση σε τζίρο και λειτουργική κερδοφορία καθώς η χρονιά έκλεισε με συνολικά έσοδα 476 εκατ. ευρώ και EBITDA ύψους 91 εκατ. ευρώ το 2016.
Ο «βασιλιάς» στο μερίδιο εσόδων της WIND παραμένει η κινητή τηλεφωνία που συνεισφέρει το 65% στα συνολικά έσοδα της εταιρείας, με τη σταθερή τηλεφωνία ωστόσο να είναι σε τροχιά ανόδου καθώς ήταν ο τομέας που σημείωσε σημαντική αύξηση στον τζίρο του στα επίπεδα του 11%.
«Το 2016 κάναμε συστηματική πρόοδο σε όλους τους τομείς στρατηγικής εστίασης και αυτό αποτυπώθηκε στα ετήσια αποτελέσματα» δήλωσε ο Νάσος Ζαρκαλής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND.
Πιο αναλυτικά στην κινητή τηλεφωνία το μερίδιο στους ενεργούς πελάτες διατηρήθηκε στο 20% ωστόσο η WIND αύξησε κατά 5%, τα λεπτά ομιλίας που καταναλώνουν οι πελάτες της, τα οποία άγγιξαν τα 7 δις.
Αντίστοιχα, το συμβόλαιο W που είναι το μεγαλύτερης αξίας προϊόν της Wind, σημείωσε ετήσια αύξηση 55% στους συνδρομητές συμβολαίου.
Μέσα σε έναν χρόνο, οι χρήστες smartphone που αξιοποιούν υπηρεσίες data στη βάση της Wind αυξήθηκαν κατά 30%, ενώ η χρήση data από χρήστες smartphone διπλασιάστηκε.
Οι εντυπωσιακές επιδόσεις οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στο νέο δίκτυο 4G της Wind καθώς στη διάρκεια του 2016 αυξήθηκε από 11% στο 40% η κίνηση των data που εξυπηρετήθηκε από το 4G δίκτυο.
Στην σταθερή τηλεφωνία οι πελάτες LLU αυξήθηκαν κατά 9% στις 559.000 στο τέλος 2016, με το μερίδιο αγοράς να ανεβαίνει αντίστοιχα κατά 1,8 μονάδες στο 26,8%.
Διόλου τυχαίο στο πλαίσιο των επιδόσεων αυτών ότι το 49% των συνδρομητών κινητής της Wind έχουν πλέον και συμβόλαιο σταθερής τηλεφωνίας στην εταιρεία, καθώς στρατηγική της Wind είναι να προωθεί τη σύγκλιση των υπηρεσιών.
Πορεία σημαντικής ανόδου κατέγραψαν και οι δείκτες ικανοποίησης των πελατών της Wind.
Η ικανοποίηση των πελατών έφτασε το 2016 στο εντυπωσιακό 85% (από 58% το 2013) ενώ μείωση για τρίτη συνεχόμενη χρονιά είχαν και οι αποσυνδέσεις (churn) σε κινητή και σταθερή.
Στις καλές επιδόσεις του 2016 συνέβαλαν τα νέα καταστήματα της Wind, ήδη 175 σε όλη την Ελλάδα, που σημείωσαν αυξημένες πωλήσεις σε πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ (+46%) και διεκπεραίωσαν περισσότερες από 7,5 εκατομμύρια συναλλαγές στη διάρκεια του περασμένου έτους.
Η επένδυση της Wind στη λιανική συνεχίζεται και θα αγγίξει συνολικά τα 20 εκατ. ευρώ.
Το 2016 συνεχίστηκαν οι εντατικές επενδύσεις στο μεγάλο έργο ανάπτυξης δικτύου 4G σε όλη την Ελλάδα, πετυχαίνοντας μέσα σε ενάμισι χρόνο τον τριπλασιασμό της κάλυψης 4G.
Πρόκειται για ανάπτυξη σε χρόνο ρεκόρ και από τις πιο γρήγορες αναπτύξεις δικτύου 4G σε όλη την Ευρώπη.
Οι μεγάλες επενδύσεις για το 4G θα συνεχιστούν ως και το 2018, οπότε η πληθυσμιακή κάλυψη του 4G της WIND θα αγγίξει το 100%.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Το στίγμα της αγοράς αλλά και τους στόχους του 2017 έδωσε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind κ. Νάσος Ζαρκαλής.
Προανήγγειλε επενδύσεις ύψους 93 εκατ. ευρώ , την είσοδο της εταιρείας στην συνδρομητική τηλεόραση από το τέταρτο τρίμηνο του 2017 ενώ παρουσίασε τα επιτεύγματα της εταιρείας για τη χρονιά που πέρασε Επίσης δήλωσε ότι προτίθεται να εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη Cyta Hellas.
Η Wind σημείωσε μικρή αύξηση σε τζίρο και λειτουργική κερδοφορία καθώς η χρονιά έκλεισε με συνολικά έσοδα 476 εκατ. ευρώ και EBITDA ύψους 91 εκατ. ευρώ το 2016.
Ο «βασιλιάς» στο μερίδιο εσόδων της WIND παραμένει η κινητή τηλεφωνία που συνεισφέρει το 65% στα συνολικά έσοδα της εταιρείας, με τη σταθερή τηλεφωνία ωστόσο να είναι σε τροχιά ανόδου καθώς ήταν ο τομέας που σημείωσε σημαντική αύξηση στον τζίρο του στα επίπεδα του 11%.
«Το 2016 κάναμε συστηματική πρόοδο σε όλους τους τομείς στρατηγικής εστίασης και αυτό αποτυπώθηκε στα ετήσια αποτελέσματα» δήλωσε ο Νάσος Ζαρκαλής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND.
Πιο αναλυτικά στην κινητή τηλεφωνία το μερίδιο στους ενεργούς πελάτες διατηρήθηκε στο 20% ωστόσο η WIND αύξησε κατά 5%, τα λεπτά ομιλίας που καταναλώνουν οι πελάτες της, τα οποία άγγιξαν τα 7 δις.
Αντίστοιχα, το συμβόλαιο W που είναι το μεγαλύτερης αξίας προϊόν της Wind, σημείωσε ετήσια αύξηση 55% στους συνδρομητές συμβολαίου.
Μέσα σε έναν χρόνο, οι χρήστες smartphone που αξιοποιούν υπηρεσίες data στη βάση της Wind αυξήθηκαν κατά 30%, ενώ η χρήση data από χρήστες smartphone διπλασιάστηκε.
Οι εντυπωσιακές επιδόσεις οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στο νέο δίκτυο 4G της Wind καθώς στη διάρκεια του 2016 αυξήθηκε από 11% στο 40% η κίνηση των data που εξυπηρετήθηκε από το 4G δίκτυο.
Στην σταθερή τηλεφωνία οι πελάτες LLU αυξήθηκαν κατά 9% στις 559.000 στο τέλος 2016, με το μερίδιο αγοράς να ανεβαίνει αντίστοιχα κατά 1,8 μονάδες στο 26,8%.
Διόλου τυχαίο στο πλαίσιο των επιδόσεων αυτών ότι το 49% των συνδρομητών κινητής της Wind έχουν πλέον και συμβόλαιο σταθερής τηλεφωνίας στην εταιρεία, καθώς στρατηγική της Wind είναι να προωθεί τη σύγκλιση των υπηρεσιών.
Πορεία σημαντικής ανόδου κατέγραψαν και οι δείκτες ικανοποίησης των πελατών της Wind.
Η ικανοποίηση των πελατών έφτασε το 2016 στο εντυπωσιακό 85% (από 58% το 2013) ενώ μείωση για τρίτη συνεχόμενη χρονιά είχαν και οι αποσυνδέσεις (churn) σε κινητή και σταθερή.
Στις καλές επιδόσεις του 2016 συνέβαλαν τα νέα καταστήματα της Wind, ήδη 175 σε όλη την Ελλάδα, που σημείωσαν αυξημένες πωλήσεις σε πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ (+46%) και διεκπεραίωσαν περισσότερες από 7,5 εκατομμύρια συναλλαγές στη διάρκεια του περασμένου έτους.
Η επένδυση της Wind στη λιανική συνεχίζεται και θα αγγίξει συνολικά τα 20 εκατ. ευρώ.
Το 2016 συνεχίστηκαν οι εντατικές επενδύσεις στο μεγάλο έργο ανάπτυξης δικτύου 4G σε όλη την Ελλάδα, πετυχαίνοντας μέσα σε ενάμισι χρόνο τον τριπλασιασμό της κάλυψης 4G.
Πρόκειται για ανάπτυξη σε χρόνο ρεκόρ και από τις πιο γρήγορες αναπτύξεις δικτύου 4G σε όλη την Ευρώπη.
Οι μεγάλες επενδύσεις για το 4G θα συνεχιστούν ως και το 2018, οπότε η πληθυσμιακή κάλυψη του 4G της WIND θα αγγίξει το 100%.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών