γράφει : Ελένη Μπότα
Η Revoil εν μέσω κρίσης είδε τις τιμές των πλοίων της να υποχωρούν στο 10% της αξίας κτήσης
Στην πώληση και του τρίτου πλοίο της με ταυτόχρονη αποχώρηση από την ποντοπόρο ναυτιλία σχεδιάζει η Revoil, η οποία εστιάζει στην βασική επιχειρηματική της δραστηριότητα που είναι η εμπορία καυσίμων.
Η Revoil έχει ήδη προχωρήσει στην πώληση των δύο πλοίων της και ετοιμάζεται να προχωρήσει και στην πώληση του τρίτου.
Ο λόγος τα μικρά έσοδα που αποκόμισε όλα αυτά τα χρόνια η εταιρεία από την δραστηριοποίηση της στον εν λόγω τομέα.
Η Revoil εν μέσω κρίσης είδε τις τιμές των πλοίων της να υποχωρούν στο 10% της αξίας κτήσης, ενώ τα ναύλα από 16 χιλ. ευρώ να υποχωρούν ακόμα και κάτω από 5 χιλ. ευρώ.
Η εταιρεία άρχισε να δραστηριοποιείται στην ποντοπόρο ναυτιλία το 2010 με την αγορά δύο φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Βάσει της πορείας της αγοράς και τον κλεισμένων συμφωνιών η διοίκηση περίμενε τότε έσοδα 6 εκατ. δολάρια και καθαρά κέρδη 3 εκατ. Δολάρια.
Όμως ο συνολικός τζίρος από την ναυτιλία ανήλθε στα 1,4 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων στις 728 χιλ. ευρώ.
Η Revoil δεν είναι η μοναδική περίπτωση που αποφασίζει να αποχωρήσει από την ποντοπόρο ναυτιλία.
Σε μπαράζ ρευστοποιήσεων προχωρούν το τελευταίο διάστημα οι Έλληνες επιχειρηματίες, λόγω του υπερδανεισμού τους, τη μείωση της τιμής των ναύλων αλλά και της κρίσης.
Έτσι το τελευταίο διάστημα πολλοί είναι εκείνοι που αναγκάστηκαν να προχωρήσουν στην πώληση των πλοίων τους με στόχο την ενίσχυση της ρευστότητας τους ή την αναδιάρθρωση του δανεισμού τους.
Φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου της οικογένειας Λαιμού βγήκαν πρόσφατα σε πλειστηριασμό αλλά και η Pyrsos Shipping, της οικογένειας Ξυλά έβγαλε σε πλειστηριασμό δύο πλοία της.
www.bankingnews.gr
Η Revoil έχει ήδη προχωρήσει στην πώληση των δύο πλοίων της και ετοιμάζεται να προχωρήσει και στην πώληση του τρίτου.
Ο λόγος τα μικρά έσοδα που αποκόμισε όλα αυτά τα χρόνια η εταιρεία από την δραστηριοποίηση της στον εν λόγω τομέα.
Η Revoil εν μέσω κρίσης είδε τις τιμές των πλοίων της να υποχωρούν στο 10% της αξίας κτήσης, ενώ τα ναύλα από 16 χιλ. ευρώ να υποχωρούν ακόμα και κάτω από 5 χιλ. ευρώ.
Η εταιρεία άρχισε να δραστηριοποιείται στην ποντοπόρο ναυτιλία το 2010 με την αγορά δύο φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Βάσει της πορείας της αγοράς και τον κλεισμένων συμφωνιών η διοίκηση περίμενε τότε έσοδα 6 εκατ. δολάρια και καθαρά κέρδη 3 εκατ. Δολάρια.
Όμως ο συνολικός τζίρος από την ναυτιλία ανήλθε στα 1,4 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων στις 728 χιλ. ευρώ.
Η Revoil δεν είναι η μοναδική περίπτωση που αποφασίζει να αποχωρήσει από την ποντοπόρο ναυτιλία.
Σε μπαράζ ρευστοποιήσεων προχωρούν το τελευταίο διάστημα οι Έλληνες επιχειρηματίες, λόγω του υπερδανεισμού τους, τη μείωση της τιμής των ναύλων αλλά και της κρίσης.
Έτσι το τελευταίο διάστημα πολλοί είναι εκείνοι που αναγκάστηκαν να προχωρήσουν στην πώληση των πλοίων τους με στόχο την ενίσχυση της ρευστότητας τους ή την αναδιάρθρωση του δανεισμού τους.
Φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου της οικογένειας Λαιμού βγήκαν πρόσφατα σε πλειστηριασμό αλλά και η Pyrsos Shipping, της οικογένειας Ξυλά έβγαλε σε πλειστηριασμό δύο πλοία της.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών