Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας δεν πρότεινε τη διανομή μερίσματος για τη χρήση 2016
Κατακόρυφη αύξηση 75,4% κατέγραψαν τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της Αλουμίλ το 2016, καθώς διαμορφώθηκαν στα euro 15,0 εκ. περίπου (έναντι euro 8,6 εκ. για το 2015).
Στα αποτελέσματα (προ φόρων και μετά φόρων) παρουσιάζονται κέρδη έναντι ζημιών της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα προ φόρων παρουσιάζουν κέρδη euro 0,1 εκ. (έναντι ζημιών euro 7,8 εκ. για το 2015) και τα αποτελέσματα μετά φόρων παρουσιάζουν κέρδη euro 0,1 εκ. (έναντι ζημιών euro 8,1 εκ. για το 2015).
Για το 2016 υπήρξε αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 5,7%, φθάνοντας τα euro 202,1 εκ., (έναντι euro 191,2 εκ. του 2015).
Επίσης, παρουσιάζεται αύξηση του μικτού κέρδους κατά 26,7% περίπου, στα euro 47,1 εκ. (έναντι euro 37,2 εκ. του 2015).
Όσον αφορά στα αποτελέσματα της μητρικής, οι πωλήσεις για το 2016 αυξήθηκαν κατά 9,0% περίπου, στα euro 121,7 εκ. (έναντι euro 111,6 εκ. του 2015). Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 37,7% περίπου, στα euro 15,3 εκ. (έναντι euro 11,1 εκ. του 2015).
Οι ζημιές προ φόρων παρουσίασαν μείωση και διαμορφώθηκαν στα μείον euro 5,5 εκ. περίπου έναντι ζημιών euro 12,9 εκ. για το 2015.
Είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί ότι, η αύξηση του κύκλου εργασιών, τόσο στον όμιλο όσο και στη μητρική εταιρία, οφείλεται κατά κύριο λόγω στην αύξηση των ποσοτήτων πώλησης (δηλ. profil Αλουμινίου, σε Kg) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Η αύξηση των ποσοτήτων πώλησης ήταν 14% περίπου για τον όμιλο και 25% περίπου για τη μητρική, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Παράλληλα πρέπει να τονιστεί ότι ο κύκλος εργασιών σε αξίες επηρεάστηκε αρνητικά από την πτώση των τιμών του αλουμινίου διεθνώς, ειδικά το α' 9μηνο.
Ο όμιλος συνεχίζοντας την στρατηγική εξωστρέφειας, ενισχύει συνεχώς την εμπορική παρουσία του σε Μέση Ανατολή, Αφρική, Ασία, Αμερική και Αυστραλία, µε σκοπό την ενίσχυση των μεριδίων αγοράς. Επίσης με την αναδιάρθρωση του Ομίλου, τον εξ ορθολογισμό του τρόπου λειτουργίας του και με την παραγωγή νέων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, η διοίκηση του ομίλου έχει καταφέρει όπως δείχνουν και τα παραπάνω αποτελέσματα, την αύξηση του κύκλου εργασιών, την σημαντική αύξηση του EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων), καθώς και την επίτευξη κερδών στα αποτελέσματα του ομίλου.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας δεν πρότεινε τη διανομή μερίσματος για τη χρήση 2016 και αναμένεται η έγκριση από την Γενική Συνέλευση των Μετόχων.
www.bankingnews.gr
Στα αποτελέσματα (προ φόρων και μετά φόρων) παρουσιάζονται κέρδη έναντι ζημιών της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα προ φόρων παρουσιάζουν κέρδη euro 0,1 εκ. (έναντι ζημιών euro 7,8 εκ. για το 2015) και τα αποτελέσματα μετά φόρων παρουσιάζουν κέρδη euro 0,1 εκ. (έναντι ζημιών euro 8,1 εκ. για το 2015).
Για το 2016 υπήρξε αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 5,7%, φθάνοντας τα euro 202,1 εκ., (έναντι euro 191,2 εκ. του 2015).
Επίσης, παρουσιάζεται αύξηση του μικτού κέρδους κατά 26,7% περίπου, στα euro 47,1 εκ. (έναντι euro 37,2 εκ. του 2015).
Όσον αφορά στα αποτελέσματα της μητρικής, οι πωλήσεις για το 2016 αυξήθηκαν κατά 9,0% περίπου, στα euro 121,7 εκ. (έναντι euro 111,6 εκ. του 2015). Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 37,7% περίπου, στα euro 15,3 εκ. (έναντι euro 11,1 εκ. του 2015).
Οι ζημιές προ φόρων παρουσίασαν μείωση και διαμορφώθηκαν στα μείον euro 5,5 εκ. περίπου έναντι ζημιών euro 12,9 εκ. για το 2015.
Είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί ότι, η αύξηση του κύκλου εργασιών, τόσο στον όμιλο όσο και στη μητρική εταιρία, οφείλεται κατά κύριο λόγω στην αύξηση των ποσοτήτων πώλησης (δηλ. profil Αλουμινίου, σε Kg) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Η αύξηση των ποσοτήτων πώλησης ήταν 14% περίπου για τον όμιλο και 25% περίπου για τη μητρική, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Παράλληλα πρέπει να τονιστεί ότι ο κύκλος εργασιών σε αξίες επηρεάστηκε αρνητικά από την πτώση των τιμών του αλουμινίου διεθνώς, ειδικά το α' 9μηνο.
Ο όμιλος συνεχίζοντας την στρατηγική εξωστρέφειας, ενισχύει συνεχώς την εμπορική παρουσία του σε Μέση Ανατολή, Αφρική, Ασία, Αμερική και Αυστραλία, µε σκοπό την ενίσχυση των μεριδίων αγοράς. Επίσης με την αναδιάρθρωση του Ομίλου, τον εξ ορθολογισμό του τρόπου λειτουργίας του και με την παραγωγή νέων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, η διοίκηση του ομίλου έχει καταφέρει όπως δείχνουν και τα παραπάνω αποτελέσματα, την αύξηση του κύκλου εργασιών, την σημαντική αύξηση του EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων), καθώς και την επίτευξη κερδών στα αποτελέσματα του ομίλου.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας δεν πρότεινε τη διανομή μερίσματος για τη χρήση 2016 και αναμένεται η έγκριση από την Γενική Συνέλευση των Μετόχων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών