Οι χρήστες των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που δεν ανήκουν στον ΟΤΕ, ζουν στην κυριολεξία ένα βασανιστήριο που δεν έχει ούτε ώρα ούτε μέρα...
Ο «φόβος και ο τρόμος» έχει γίνει ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος ο ΟΤΕ στους πελάτες άλλων εταιρειών, τόσο της σταθερής όσο και της κινητής τηλεφωνίας.
Οι χρήστες των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που δεν ανήκουν στον ΟΤΕ, ζουν στην κυριολεξία ένα βασανιστήριο που δεν έχει ούτε ώρα ούτε μέρα.
Από το πρωί μέχρι το βράδυ το τμήμα προώθησης των υπηρεσιών του ΟΤΕ έχει γίνει εφιάλτης για τους πολίτες που σηκώνουν το τηλέφωνο και από την άλλη άκρη της γραμμής είναι ένας υπάλληλος που προσπαθεί να πουλήσει τις τηλεφωνικές υπηρεσίες στον άτυχο που σήκωσε το σταθερό τηλέφωνο στο σπίτι.
Η ατυχία του είναι ότι έχει επιλέξει άλλον πάροχο.
Ο πρώτος υπάλληλος παίρνει τις αναγκαίες απαντήσεις και κυρίως πόσο ευχαριστημένος είναι από τον πάροχο και του τονίζει ότι δεν επιθυμεί να μετακινηθεί σε άλλη εταιρεία.
Ο άτυχος άνθρωπος που σήκωσε το τηλέφωνο έχει ενοχληθεί για περισσότερες από δέκα φορές σε μία ημέρα ακούγοντας την ίδια ιστορία και πόσο καλό θα ήταν να αλλάξει τηλεπικοινωνιακό πάροχο.
Η ενημέρωση πλέον έχει γίνει βασανιστήριο για του πελάτες άλλων εταιρειών που δέχονται σε καθημερινή βάση τηλέφωνα από τον ΟΤΕ.
Γιατί τους βασανίζουν
Το προσωπικό που ασχολείται με την αναζήτηση νέων πελατών εργάζεται σε εξάωρη βάρδια και η μία βάρδια δεν γνωρίζει ποια τηλέφωνα κλήθηκαν, με αποτέλεσμα η οθόνη του υπολογιστή να φέρνει τα ίδια τηλέφωνα προς αναζήτηση άγρας πελατείας Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι ο ΟΤΕ πληρώνει την ομάδα των «κυνηγών» προς 450 ευρώ το μήνα.
Έχει καταγραφεί ότι η διεκδίκηση πελατών γίνεται με χτύπημα κάτω από τη ζώνη σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Το προσωπικό για να κάμψει την αντίσταση του υποψήφιου πελάτη είναι έτοιμος να του προτείνει να σπάσει το συμβόλαιο με την άλλη εταιρεία χωρίς ωστόσο να λένε ποιος θα πληρώσει το πέναλτι από τη διακοπή του συμβολαίου.
Τι κάνουν οι αγανακτισμένοι - βασανισμένοι πολίτες
Εκατοντάδες πολίτες προσέφυγαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή.
Τα παράπονα πέφτουν «βροχή» από τους καταναλωτές περιγράφοντας τηλεφωνικά την ιστορία τους.
Ωστόσο όλοι πληροφορούνται ότι το 1520 δεν έχει αρμοδιότητα διότι οι τηλεπικοινωνίες δεν εντάσσονται στην αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας.
Οι υπάλληλοι προτρέπουν τους καταναλωτές να απευθυνθούν στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων υποβάλλοντας αίτηση εξαίρεσης από τη λίστα, έτσι ώστε η εταιρεία να μην έχει πρόσβαση στον αριθμό τηλεφώνου.
Πάντως οι βασανισμένοι καταναλωτές από τον ΟΤΕ βρήκαν οι ίδιοι διέξοδο ζητώντας από την δική τους εταιρεία τηλεπικοινωνιών να βάλλει φραγή εισερχομένων κλήσεων σε πενταψήφιους αριθμούς λύνοντας το πρόβλημα.
Εκατομμύρια καταναλωτές εγκατέλειψαν τον ΟΤΕ με το άνοιγμα της αγοράς και ο ΟΤΕ βρήκε τον τρόπο να τους ταλαιπωρεί και σήμερα που δεν τους έχει πελάτες.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Οι χρήστες των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που δεν ανήκουν στον ΟΤΕ, ζουν στην κυριολεξία ένα βασανιστήριο που δεν έχει ούτε ώρα ούτε μέρα.
Από το πρωί μέχρι το βράδυ το τμήμα προώθησης των υπηρεσιών του ΟΤΕ έχει γίνει εφιάλτης για τους πολίτες που σηκώνουν το τηλέφωνο και από την άλλη άκρη της γραμμής είναι ένας υπάλληλος που προσπαθεί να πουλήσει τις τηλεφωνικές υπηρεσίες στον άτυχο που σήκωσε το σταθερό τηλέφωνο στο σπίτι.
Η ατυχία του είναι ότι έχει επιλέξει άλλον πάροχο.
Ο πρώτος υπάλληλος παίρνει τις αναγκαίες απαντήσεις και κυρίως πόσο ευχαριστημένος είναι από τον πάροχο και του τονίζει ότι δεν επιθυμεί να μετακινηθεί σε άλλη εταιρεία.
Ο άτυχος άνθρωπος που σήκωσε το τηλέφωνο έχει ενοχληθεί για περισσότερες από δέκα φορές σε μία ημέρα ακούγοντας την ίδια ιστορία και πόσο καλό θα ήταν να αλλάξει τηλεπικοινωνιακό πάροχο.
Η ενημέρωση πλέον έχει γίνει βασανιστήριο για του πελάτες άλλων εταιρειών που δέχονται σε καθημερινή βάση τηλέφωνα από τον ΟΤΕ.
Γιατί τους βασανίζουν
Το προσωπικό που ασχολείται με την αναζήτηση νέων πελατών εργάζεται σε εξάωρη βάρδια και η μία βάρδια δεν γνωρίζει ποια τηλέφωνα κλήθηκαν, με αποτέλεσμα η οθόνη του υπολογιστή να φέρνει τα ίδια τηλέφωνα προς αναζήτηση άγρας πελατείας Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι ο ΟΤΕ πληρώνει την ομάδα των «κυνηγών» προς 450 ευρώ το μήνα.
Έχει καταγραφεί ότι η διεκδίκηση πελατών γίνεται με χτύπημα κάτω από τη ζώνη σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Το προσωπικό για να κάμψει την αντίσταση του υποψήφιου πελάτη είναι έτοιμος να του προτείνει να σπάσει το συμβόλαιο με την άλλη εταιρεία χωρίς ωστόσο να λένε ποιος θα πληρώσει το πέναλτι από τη διακοπή του συμβολαίου.
Τι κάνουν οι αγανακτισμένοι - βασανισμένοι πολίτες
Εκατοντάδες πολίτες προσέφυγαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή.
Τα παράπονα πέφτουν «βροχή» από τους καταναλωτές περιγράφοντας τηλεφωνικά την ιστορία τους.
Ωστόσο όλοι πληροφορούνται ότι το 1520 δεν έχει αρμοδιότητα διότι οι τηλεπικοινωνίες δεν εντάσσονται στην αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας.
Οι υπάλληλοι προτρέπουν τους καταναλωτές να απευθυνθούν στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων υποβάλλοντας αίτηση εξαίρεσης από τη λίστα, έτσι ώστε η εταιρεία να μην έχει πρόσβαση στον αριθμό τηλεφώνου.
Πάντως οι βασανισμένοι καταναλωτές από τον ΟΤΕ βρήκαν οι ίδιοι διέξοδο ζητώντας από την δική τους εταιρεία τηλεπικοινωνιών να βάλλει φραγή εισερχομένων κλήσεων σε πενταψήφιους αριθμούς λύνοντας το πρόβλημα.
Εκατομμύρια καταναλωτές εγκατέλειψαν τον ΟΤΕ με το άνοιγμα της αγοράς και ο ΟΤΕ βρήκε τον τρόπο να τους ταλαιπωρεί και σήμερα που δεν τους έχει πελάτες.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών