Η ανατροπή δεν είναι δύσκολη για τον όμιλο Σκλαβενίτη παρότι η χρονιά που πέρασε ήταν στην 3η θέση
Την πρώτη θέση στην αγορά του λιανεμπορίου θέλει ο όμιλος Σκλαβενίτη το 2018 μετά την εξαγορά του ομίλου Μαρινόπουλου που του έδωσε επιπλέον 400 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και μαζί με τα 160 τα δικά του ο συνολικός αριθμός του ανέρχεται σε 560.
Περισσότερα από 150 καταστήματα της πρώην Μαρινόπουλος έχουν ενταχθεί στο δίκτυο του ομίλου Σκλαβενίτη και συγκεκριμένα στη νέα εταιρεία «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης».
Οι προσδοκίες της διοίκησης του ομίλου Σκλαβενίτη δεν είναι στον … αέρα καθώς η εταιρεία Μαρινόπουλος εμφάνιζε ετήσιο τζίρο1 δις ευρώ εκ των οποίων τα 400 εκατ. ευρώ προέρχονταν από τα δικά του προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Η διοίκηση του ομίλου Σκλαβενίτη προσδοκά στην επιστροφή των καταναλωτών στα καταστήματα της πρώην Μαρινόπουλος τα οποία φέρουν το χρώμα και την επωνυμία του ομίλου.
Αξίζει να αναφερθεί ότι πρόσφατη έρευνα της IRI έδειξε ότι 4 στους 10 πρώην καταναλωτές της Μαρινόπουλος (ποσοστό 42%) σε πανελλαδικό επίπεδο δήλωσαν πως μετακινήθηκαν στην ΑΒ Βασιλόπουλος και 1 στους 4 (ποσοστό 24%) στο δίκτυο της Lidl.
Σε τοπικό επίπεδο, η αλυσίδα Σκλαβενίτης, «κέρδισε» το 55% των πρώην καταναλωτών της Μαρινόπουλος στην Αττική.
Το brand της αλυσίδας Σκλαβενίτη έρχεται στη δεύτερη θέση μεταξύ των καταναλωτών καταλαμβάνοντας το 26% και η πρώτη θέση με ποσοστό 37% στον ΑΒ Βασιλόπουλος, η τρίτη θέση στη Μασούτης με14% και ακολουθεί η Lidl με 6%.
Στο κυνήγι της 1η θέσης για τον όμιλο Σκλαβενίτη
Η ανατροπή δεν είναι δύσκολη για τον όμιλο Σκλαβενίτη παρότι η χρονιά που πέρασε ήταν στην 3η θέση καθώς ο τζίρος αναμένεται να διαμορφωθεί κοντά στο 1,4 δισ ευρώ χωρίς την ενσωμάτωση των νέων καταστημάτων που απέκτησε ενώ ο όμιλος ΑΒ Βασιλόπουλος κέρδισε το 42% των καταναλωτών της Μαρινόπουλος τη χρονιά που πέρασε ξεπερνώντας σε τζίρο τα 2,2 δις ευρώ.
Τη δεύτερη θέση κατέλαβε η αλυσίδα Lidl.
Η απόσταση που πρέπει να καλύψει ο όμιλος Σκλαβενίτη αποτιμάται σε 800 εκατ. ευρώ.
Δηλαδή τα νέα καταστήματα που εντάχθηκαν στο δίκτυο πρέπει σε ετήσια βάση να εμφανίσουν τζίρο 2 εκατ. ευρώ.
Η πλήρης ενσωμάτωση των καταστημάτων αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Οκτώβριο, νέα χρονιά δηλαδή το 2018 ο όμιλος Σκλαβενίτης θα δουλεύει ως ένα ενιαίο σύνολο και θα χτυπά στα ίσια τον ανταγωνισμό.
Στέλεχος της αγοράς αναφέρει ότι το κλειδί της επιτυχίας είναι ότι οι προμηθευτές που … αγαπάνε τον όμιλο Σκλαβενίτη και ο όμιλος Σκλαβενίτης τους καταναλωτές με αποτέλεσμα να υπάρχουν οφέλη για όλους.
Ήδη η διοίκηση βάζει το χέρι στην τσέπη έτσι ώστε να διατηρήσει καλές και ανταγωνιστικές τιμές στα προϊόντα.
Επιπλέον προχωρά σε προσφορές που τις χρηματοδοτεί ο ίδιος όμιλος για να κερδίσει πελατεία.
Ειδικά στα απορρυπαντικά και στα είδη σπιτιού με την αγορά ενός προϊόντος, ο καταναλωτής παίρνει και ένα δώρο.
Η ενίσχυση του ομίλου Σκλαβενίτη στην αγορά μοιάζει με μαθηματική εξίσωση και η …επαλήθευση είναι οι διαφημιστικές καμπάνιες των ανταγωνιστών.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Περισσότερα από 150 καταστήματα της πρώην Μαρινόπουλος έχουν ενταχθεί στο δίκτυο του ομίλου Σκλαβενίτη και συγκεκριμένα στη νέα εταιρεία «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης».
Οι προσδοκίες της διοίκησης του ομίλου Σκλαβενίτη δεν είναι στον … αέρα καθώς η εταιρεία Μαρινόπουλος εμφάνιζε ετήσιο τζίρο1 δις ευρώ εκ των οποίων τα 400 εκατ. ευρώ προέρχονταν από τα δικά του προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Η διοίκηση του ομίλου Σκλαβενίτη προσδοκά στην επιστροφή των καταναλωτών στα καταστήματα της πρώην Μαρινόπουλος τα οποία φέρουν το χρώμα και την επωνυμία του ομίλου.
Αξίζει να αναφερθεί ότι πρόσφατη έρευνα της IRI έδειξε ότι 4 στους 10 πρώην καταναλωτές της Μαρινόπουλος (ποσοστό 42%) σε πανελλαδικό επίπεδο δήλωσαν πως μετακινήθηκαν στην ΑΒ Βασιλόπουλος και 1 στους 4 (ποσοστό 24%) στο δίκτυο της Lidl.
Σε τοπικό επίπεδο, η αλυσίδα Σκλαβενίτης, «κέρδισε» το 55% των πρώην καταναλωτών της Μαρινόπουλος στην Αττική.
Το brand της αλυσίδας Σκλαβενίτη έρχεται στη δεύτερη θέση μεταξύ των καταναλωτών καταλαμβάνοντας το 26% και η πρώτη θέση με ποσοστό 37% στον ΑΒ Βασιλόπουλος, η τρίτη θέση στη Μασούτης με14% και ακολουθεί η Lidl με 6%.
Στο κυνήγι της 1η θέσης για τον όμιλο Σκλαβενίτη
Η ανατροπή δεν είναι δύσκολη για τον όμιλο Σκλαβενίτη παρότι η χρονιά που πέρασε ήταν στην 3η θέση καθώς ο τζίρος αναμένεται να διαμορφωθεί κοντά στο 1,4 δισ ευρώ χωρίς την ενσωμάτωση των νέων καταστημάτων που απέκτησε ενώ ο όμιλος ΑΒ Βασιλόπουλος κέρδισε το 42% των καταναλωτών της Μαρινόπουλος τη χρονιά που πέρασε ξεπερνώντας σε τζίρο τα 2,2 δις ευρώ.
Τη δεύτερη θέση κατέλαβε η αλυσίδα Lidl.
Η απόσταση που πρέπει να καλύψει ο όμιλος Σκλαβενίτη αποτιμάται σε 800 εκατ. ευρώ.
Δηλαδή τα νέα καταστήματα που εντάχθηκαν στο δίκτυο πρέπει σε ετήσια βάση να εμφανίσουν τζίρο 2 εκατ. ευρώ.
Η πλήρης ενσωμάτωση των καταστημάτων αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Οκτώβριο, νέα χρονιά δηλαδή το 2018 ο όμιλος Σκλαβενίτης θα δουλεύει ως ένα ενιαίο σύνολο και θα χτυπά στα ίσια τον ανταγωνισμό.
Στέλεχος της αγοράς αναφέρει ότι το κλειδί της επιτυχίας είναι ότι οι προμηθευτές που … αγαπάνε τον όμιλο Σκλαβενίτη και ο όμιλος Σκλαβενίτης τους καταναλωτές με αποτέλεσμα να υπάρχουν οφέλη για όλους.
Ήδη η διοίκηση βάζει το χέρι στην τσέπη έτσι ώστε να διατηρήσει καλές και ανταγωνιστικές τιμές στα προϊόντα.
Επιπλέον προχωρά σε προσφορές που τις χρηματοδοτεί ο ίδιος όμιλος για να κερδίσει πελατεία.
Ειδικά στα απορρυπαντικά και στα είδη σπιτιού με την αγορά ενός προϊόντος, ο καταναλωτής παίρνει και ένα δώρο.
Η ενίσχυση του ομίλου Σκλαβενίτη στην αγορά μοιάζει με μαθηματική εξίσωση και η …επαλήθευση είναι οι διαφημιστικές καμπάνιες των ανταγωνιστών.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών