Οι νεότερες πληροφορίες λένε ότι η μεταβίβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου
Από παράταση σε παράταση πηγαίνει η μεταβίβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς, με τις νεότερες πληροφορίες να λένε ότι θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου.
Η καθυστέρηση στη μεταβίβαση που αναμενόταν ήδη από το καλοκαίρι, προήλθε από το θέμα των ΥΓΟΣ (Επιδοτήσεις Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος) ύψους 50 εκ. από το ελληνικό κράτος, για να εκτελεί δρομολόγια στις άγονες γραμμές.
Οι Ιταλοί σκοπεύουν να επενδύσουν ποσό που φτάνει στα 500 εκατ. ευρώ τόσο σε τροχαίο υλικό όσο και σε έργα υποδομών.
Προτεραιότητά τους αμέσως μόλις αναλάβουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η αναβάθμιση του δικτύου που θα παραλάβουν και η σταθεροποίησή του.
Στόχος είναι η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στις επιβατικές μεταφορές και κυρίως σε αυτές που γίνονται στον βασικό άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Ως προς το εμπορευματικό κομμάτι, έμφαση αναμένεται να δοθεί στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από και προς τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
Αναφορικά με τους εργαζομένους, ένα από τα ζητήματα που απασχολούν τους Ιταλούς είναι ο μεγάλος μέσος όρος ηλικίας τους αλλά και τα κενά σε νευραλγικές θέσεις.
Για το λόγο αυτό έχουν αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο προσλήψεων, δεδομένου ότι σημαντικό τμήμα του προσωπικού βρίσκεται σήμερα πολύ κοντά στη συνταξιοδότηση.
Όσον αφορά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με την οικονομική έκθεσή της στα τέλη του 2016, το σύνολο των ταμειακών διαθεσίμων και ισοδυνάμων ανερχόταν στα 85,4 εκατ., εκ των οποίων τα 85,2 εκατ. ήταν καταθέσεις όψεως.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας κατά την χρήση 2016 ανήλθε σε ποσό 60,8 εκατ. ευρώ έναντι 68,7 εκατ. ευρώ .
Τα αποτελέσματα εκμετάλλευσης προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και προβλέψεων ανήλθαν σε κέρδη 2,8 εκατ. ευρώ, έναντι 2,6 εκατ. ευρώ για την αντίστοιχη προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας μια αύξηση 5,57% περίπου.
Το αποτέλεσμα της εταιρείας πριν από φόρους κατά τη χρήση 2016 ανήλθε σε κέρδη 3,5 εκατ. ευρώ έναντι 2,7 εκατ. ευρώ τη χρήση του 2015, σημειώνοντας μια αύξηση 30,45% περίπου.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Η καθυστέρηση στη μεταβίβαση που αναμενόταν ήδη από το καλοκαίρι, προήλθε από το θέμα των ΥΓΟΣ (Επιδοτήσεις Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος) ύψους 50 εκ. από το ελληνικό κράτος, για να εκτελεί δρομολόγια στις άγονες γραμμές.
Οι Ιταλοί σκοπεύουν να επενδύσουν ποσό που φτάνει στα 500 εκατ. ευρώ τόσο σε τροχαίο υλικό όσο και σε έργα υποδομών.
Προτεραιότητά τους αμέσως μόλις αναλάβουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η αναβάθμιση του δικτύου που θα παραλάβουν και η σταθεροποίησή του.
Στόχος είναι η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στις επιβατικές μεταφορές και κυρίως σε αυτές που γίνονται στον βασικό άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Ως προς το εμπορευματικό κομμάτι, έμφαση αναμένεται να δοθεί στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από και προς τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
Αναφορικά με τους εργαζομένους, ένα από τα ζητήματα που απασχολούν τους Ιταλούς είναι ο μεγάλος μέσος όρος ηλικίας τους αλλά και τα κενά σε νευραλγικές θέσεις.
Για το λόγο αυτό έχουν αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο προσλήψεων, δεδομένου ότι σημαντικό τμήμα του προσωπικού βρίσκεται σήμερα πολύ κοντά στη συνταξιοδότηση.
Όσον αφορά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με την οικονομική έκθεσή της στα τέλη του 2016, το σύνολο των ταμειακών διαθεσίμων και ισοδυνάμων ανερχόταν στα 85,4 εκατ., εκ των οποίων τα 85,2 εκατ. ήταν καταθέσεις όψεως.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας κατά την χρήση 2016 ανήλθε σε ποσό 60,8 εκατ. ευρώ έναντι 68,7 εκατ. ευρώ .
Τα αποτελέσματα εκμετάλλευσης προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και προβλέψεων ανήλθαν σε κέρδη 2,8 εκατ. ευρώ, έναντι 2,6 εκατ. ευρώ για την αντίστοιχη προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας μια αύξηση 5,57% περίπου.
Το αποτέλεσμα της εταιρείας πριν από φόρους κατά τη χρήση 2016 ανήλθε σε κέρδη 3,5 εκατ. ευρώ έναντι 2,7 εκατ. ευρώ τη χρήση του 2015, σημειώνοντας μια αύξηση 30,45% περίπου.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών