Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

ΕΕΒΕ: Επιχειρηματική αποστολή στην Ασία 23 – 30/9, με στόχο την προώθηση ελληνικών προϊόντων

ΕΕΒΕ: Επιχειρηματική αποστολή στην Ασία 23 – 30/9, με στόχο την προώθηση ελληνικών προϊόντων
H οργάνωση των επιχειρηματικών συναντήσεων σε Τόκυο, Πεκίνο και Σαγκάη γίνεται σε συνεργασία με τα αντίστοιχα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων των ελληνικών πρεσβειών
Επιχειρηματική αποστολή στην Ασία με στόχο την προώθηση ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών σε μία πολύ μεγάλη και αναπτυσσόμενη αγορά, διοργανώνει από 23 έως 30 Σεπτεμβρίου 2017, το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο σε συνεργασία με το Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ελλάδας-Ασίας.
Οι εταιρείες που συμμετέχουν (Elea Creta, Ennea, Ardustech, Pharmex, Ergoepiskeves και Argo Travel), θα πραγματοποιήσουν περισσότερες από 25 στοχευμένες επιχειρηματικές συναντήσεις στην Ασία, έχοντας την ευκαιρία να αναζητήσουν νέες συμφωνίες για εξαγωγές και άλλες συνεργασίες.
Η αποστολή θα επισκεφθεί τέσσερις ασιατικές μεγαλουπόλεις, το Τόκυο στις 25 & 26/9, το Πεκίνο στις 27/9, τη Σαγκάη στις 28/9 και την Ταϊπέι στις 29/9 και οι επαφές των ελληνικών επιχειρήσεων θα γίνουν με επιλεγμένες τοπικές εταιρείες εισαγωγής και διανομής, αλυσίδες τροφίμων, καλλυντικών, τουρισμού και real estate.
Παράλληλα άλλες τέσσερις εταιρείες που ενδιαφέρονται έντονα για την περιοχή και δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα μεταβούν στο προσεχές διάστημα με ατομικό πρόγραμμα επαφών που πρόκειται να σχεδιαστεί.
H οργάνωση των επιχειρηματικών συναντήσεων σε Τόκυο, Πεκίνο και Σαγκάη γίνεται σε συνεργασία με τα αντίστοιχα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων των ελληνικών πρεσβειών και με την υποστήριξη των τοπικών διμερών επιμελητηρίων.
Στην Ταϊβάν, οι επιχειρηματικές συναντήσεις διοργανώνονται από τον επιχειρηματικό φορέα Chinese International Economic Cooperation Association, με την υποστήριξη του εξαγωγικού φορέα Importers and Exporters Association of Taipei και του εκεί διμερούς Επιμελητηρίου.
Μακροπρόθεσμη επιδίωξη των ελληνικών εταιρειών είναι να αξιοποιήσουν το τεράστιο μέγεθος και τη δυναμική των αγορών αυτών, την έντονη καταναλωτική τάση της Ασίας για ποιοτικά προϊόντα δυτικής προέλευσης, την αισθητή άνοδο της αγοραστικής δύναμης της μεσαίας τάξης, καθώς και τη νέα τάση ηλεκτρονικών πωλήσεων σε μεγάλες πλατφόρμες που εξαπλώνεται ραγδαία.
Επίσης, στις στοχεύσεις τους είναι να επιδιώξουν αύξηση του εισερχόμενου τουριστικού ρεύματος, αλλά και προσέλκυση νέων επενδύσεων σε ακίνητα στην Ελλάδα, που αποτελεί δημοφιλή προορισμό επισκεπτών από την Ασία.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης