Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Η διαφήμιση εντάσσεται στην στρατηγική του Σκλαβενίτη για να πιάσει τα 3 δισ. ευρώ στα τέλη του 2018

Η διαφήμιση εντάσσεται στην στρατηγική του Σκλαβενίτη για να πιάσει τα 3 δισ. ευρώ στα τέλη του 2018
Ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης άναψε το πράσινο φως να γίνει διαφημιστική καμπάνια από τα μέσα Νοεμβρίου 2017, για τα καταστήματα που βρίσκονται πάνω από τη Λαμία και επεκτείνονται μέχρι τον Έβρο
Ο όμιλος Σκλαβενίτη μπαίνει στο κλαμπ των διαφημιζόμενων και σχεδιάζει να …φτιάξει και την ιστοσελίδα του που για χρόνια παραμένει υπό κατασκευή.
Οι απαιτήσεις της αγοράς οδηγούν τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη, να σταματήσει την πολύχρονη παράδοση που είχε επιβάλλει δικούς του κανόνες στην αγορά, αποφεύγοντας τη διαφήμιση και την προβολή προϊόντων.
Για δεκαετίες ο όμιλος, μεγαλούργησε με τον ψίθυρο από τον ένα καταναλωτή στον άλλον, μεταφέροντας το σύνθημα της αλυσίδας, « τόσο φθηνά όσο πουθενά», χωρίς να ξοδέψει ένα ευρώ για διαφημιστική καμπάνια.
Και πράγματι η στρατηγική αυτή απέδωσε στην περιοχή της Αττικής, καθιερώνοντας την αλυσίδα Σκλαβενίτη, ως μία από τις πιο φθηνές στη συνείδηση των καταναλωτών.
Όμως οι εποχές άλλαξαν ή αλλάζουν και ειδικότερα για τον όμιλο Σκλαβενίτη, που κατάφερε να εξαγοράσει τον πιο ισχυρό παίκτη τον όμιλο Μαρινόπουλο, που διαθέτει καταστήματα από τη μία άκρη ως την άλλη της Ελλάδος.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης άναψε το πράσινο φως να γίνει διαφημιστική καμπάνια από τα μέσα Νοεμβρίου 2017, για τα καταστήματα που βρίσκονται πάνω από τη Λαμία και επεκτείνονται μέχρι τον Έβρο.
Η προβολή της αλυσίδας θα γίνει μέσα από τον τοπικό τύπο και γενικότερα από τα μέσα επικοινωνίας που διαθέτει η Επαρχία.
Ο στόχος της διαφημιστικής προβολής είναι να προλάβει τη Χριστουγεννιάτικη αγορά. Τα καταστήματα της περιφέρειας και γενικότερα της επαρχίας, αποτελούν το βασικό πυλώνα ανάπτυξης του ομίλου Σκλαβενίτη.
Επίσης ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης, αντιμετωπίζει και την πρόκληση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέχρι το πιο απλό.
Η ιστοσελίδα με το σήμα της Σκλαβενίτης, αναφέρει μόνο το σύνθημα τόσο φθηνά όσο πουθενά και ενημερώνει τον επισκέπτη ότι το site είναι υπό κατασκευή.
Ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης θέλει να μπει στον ανταγωνισμό, έχοντας στη φαρέτρα του και την τεχνολογία ακόμη και στην πιο απλή μορφή της, που είναι μία ιστοσελίδα.
Τα καλά νέα από την κατανάλωση
Κλείνει ο καθοδικός κύκλος στην κατανάλωση τροφίμων και γενικότερα στο λιανεμπόριο.
Τα στοιχεία Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2017, δείχνουν θετικό πρόσημο έστω και οριακό στα επίπεδα του + 0,3% με +0,5%.
Υπάρχει αναστροφή του αρνητικού κλίματος, που να σημειωθεί καταγράφεται από την αρχή της χρονιάς, αφού οι καταναλωτές ξοδεύουν κάτι παραπάνω σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες.
Υψηλόβαθμο στέλεχος πολυεθνικού ομίλου είπε στο bankingnews.gr, ότι η αγορά φέτος θα σταθεροποιηθεί και αναμένει αρχικά να κλείσει ο κύκλος της πτώσης, που ξεκίνησε από το 2011.
Ωστόσο οι επόμενοι δύο μήνες Νοέμβριος και Δεκέμβριος και ο τρέχον, επιφυλάσσουν σημαντικές φορολογικές υποχρεώσεις που φθάνουν συνολικά τα 3,8 δισ. ευρώ.
Οι φορολογούμενοι και καταναλωτές πρέπει να πληρώσουν τις δόσεις του ΕΝΦΙΑ που φθάνουν το 1,8 δισ. ευρώ (600 εκατ. ευρώ το μήνα), τα τέλη κυκλοφορίας ανέρχονται στο 1 δισ. ευρώ και οι δόσεις από το φόρο εισοδήματος φθάνουν το 1 δισ. ευρώ.
Πρόκειται για πακτωλό χρημάτων που θα πάνε στα δημόσια ταμεία.
Πάντως οι αλυσίδες για να διατηρήσουν την κατανάλωση σε θετικό έδαφος, ξόδεψαν εκατομμύρια ευρώ μέσω των προσφορών, που είχαν ως αποτέλεσμα να πραγματοποιηθεί αύξηση του όγκου πωλήσεων στα επίπεδα του +5%, αλλά η αξία ενισχύθηκε κατά μέσο όρο στο 2% λόγω των προσφορών.
Τι θα φέρει το 2018 στην αγορά του λιανεμπορίου
Ο όμιλος Σκλαβενίτη μετά και την είσοδό του στην αγορά της διαφημιστικής πίτας, θα δημιουργήσει πίεση στις μικρές και μεσαίες αλυσίδες, καθώς ήδη ο όμιλος παρουσιάζει αύξηση των μεριδίων αγοράς.
Ο στόχος για το 2018 είναι να φθάσει τα 3 δισ. ευρώ, ο οποίος θεωρείται εφικτός όπως λέει στέλεχος που έχει πρόσβαση στα οικονομικά μεγέθη.
Η εγχώρια αγορά του λιανεμπορίου τα επόμενα τρία χρόνια, θα έχει τέσσερις μεγάλους παίχτες που θα κατέχουν το 75% της αγοράς.
Οι αλυσίδες με ισχυρό μερίδιο αγοράς θα είναι ο ΑΒ Βασιλόπουλος, το My Market του ομίλου Παντελιάδη, η εκπτωτική αλυσίδα Lidl και ο όμιλος Σκλαβενίτης, ο οποίος τη νέα χρονιά θα πρέπει να δώσει έμφαση στη ενοποίηση του προσωπικού, να γεφυρώσει τις δύο διαφορετικές κουλτούρες και κυρίως να διαμορφώσει μία κοινή στρατηγική στο προσωπικό που ξεπερνά τους 20.000 εργαζόμενους.
Η αρχή θα γίνει και με την ενοποίηση των αποδοχών που θα έχει ως βάση τις μικτές αποδοχές στα 780 ευρώ.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης