O κ. Αλέξανδρος Turner επεσήμανε ότι το e-branch αποτελεί «ένα διαμάντι τεχνολογίας και καινοτομίας»
Το πρωτοποριακό πλήρως αυτοματοποιημένο κατάστημα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στη Λ. Αλεξάνδρας, επισκέφτηκαν σήμερα, η πρέσβης της Μ. Βρετανίας στην Αθήνα κα Kate Smith και οι πρόεδροι του Ελληνοβρετανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κα Άννα Καλλιάνη και κ. Αλέξανδρος Turner.
Εκ μέρους της διοίκησης της Τράπεζας Πειραιώς, τους προσκεκλημένους υποδέχθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Χρήστος Μεγάλου.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Τράπεζας κ. Στέφανος Μυτιληναίος παρουσίασε τις καινοτόμες εφαρμογές και τον τρόπο λειτουργίας του e-branch και ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για τις διευρυμένες δυνατότητες που προσφέρει στους πελάτες η καινοτομία και οι νέες τεχνολογίες στις καθημερινές συναλλαγές.
Μετά την επίσκεψη – ξενάγηση, ο κ. Αλέξανδρος Turner επεσήμανε ότι το e-branch αποτελεί «ένα διαμάντι τεχνολογίας και καινοτομίας».
Παρουσιάζοντας τη νέα αντίληψη για τις τραπεζικές συναλλαγές που υλοποιείται μέσω του δικτύου των e-branch ο κ. Μυτιληναίος τόνισε πως έχει πετύχει να προσφέρει «Καινοτομία για όλους και όχι καινοτομία για λόγους εντυπωσιασμού» .
Αυτό φαίνεται από την αποδοχή των πελατών, ιδιωτών και εταιρικών που επωφελούνται από τις ευκολίες που παρέχει, αλλά και από το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις λειτουργικότητες που διαθέτει το e- branch στα άτομα με ειδικές ανάγκες και ειδικότερα σε εκείνους με προβλήματα όρασης και ακοής που υπερβαίνουν την εξυπηρέτηση του κλασικού καταστήματος.
Σημειώνεται ότι σήμερα λειτουργούν τρία πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα του δικτύου e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους και στο Εκπτωτικό Χωριό McArthurGlen και μέχρι το τέλος του έτους θα δημιουργηθεί ένα ακόμα στη Γλυφάδα.
Το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των e-branches (και το Σάββατο) καθιστά δυνατές τις συναλλαγές ενώ μέχρι πρότινος δυσκόλευε εν γένει τη λειτουργία, κυρίως των επιχειρήσεων.
Τέτοιες είναι η εξόφληση πληρωμών προς συνεργάτες και προμηθευτές με απόλυτη αμεσότητα μέσω μετρητών ή επιταγών, αλλά και η κατάθεση ημερήσιων εισπράξεων με άμεση πίστωση εταιρικών λογαριασμών. Ιδιαίτερα θετική είναι και η ανταπόκριση πελατών μεγαλύτερης ηλικίας που εξοικειώνονται γρήγορα με τις αυτοματοποιημένες συναλλαγές.
www.bankingnews.gr
Εκ μέρους της διοίκησης της Τράπεζας Πειραιώς, τους προσκεκλημένους υποδέχθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Χρήστος Μεγάλου.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Τράπεζας κ. Στέφανος Μυτιληναίος παρουσίασε τις καινοτόμες εφαρμογές και τον τρόπο λειτουργίας του e-branch και ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για τις διευρυμένες δυνατότητες που προσφέρει στους πελάτες η καινοτομία και οι νέες τεχνολογίες στις καθημερινές συναλλαγές.
Μετά την επίσκεψη – ξενάγηση, ο κ. Αλέξανδρος Turner επεσήμανε ότι το e-branch αποτελεί «ένα διαμάντι τεχνολογίας και καινοτομίας».
Παρουσιάζοντας τη νέα αντίληψη για τις τραπεζικές συναλλαγές που υλοποιείται μέσω του δικτύου των e-branch ο κ. Μυτιληναίος τόνισε πως έχει πετύχει να προσφέρει «Καινοτομία για όλους και όχι καινοτομία για λόγους εντυπωσιασμού» .
Αυτό φαίνεται από την αποδοχή των πελατών, ιδιωτών και εταιρικών που επωφελούνται από τις ευκολίες που παρέχει, αλλά και από το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις λειτουργικότητες που διαθέτει το e- branch στα άτομα με ειδικές ανάγκες και ειδικότερα σε εκείνους με προβλήματα όρασης και ακοής που υπερβαίνουν την εξυπηρέτηση του κλασικού καταστήματος.
Σημειώνεται ότι σήμερα λειτουργούν τρία πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα του δικτύου e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους και στο Εκπτωτικό Χωριό McArthurGlen και μέχρι το τέλος του έτους θα δημιουργηθεί ένα ακόμα στη Γλυφάδα.
Το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των e-branches (και το Σάββατο) καθιστά δυνατές τις συναλλαγές ενώ μέχρι πρότινος δυσκόλευε εν γένει τη λειτουργία, κυρίως των επιχειρήσεων.
Τέτοιες είναι η εξόφληση πληρωμών προς συνεργάτες και προμηθευτές με απόλυτη αμεσότητα μέσω μετρητών ή επιταγών, αλλά και η κατάθεση ημερήσιων εισπράξεων με άμεση πίστωση εταιρικών λογαριασμών. Ιδιαίτερα θετική είναι και η ανταπόκριση πελατών μεγαλύτερης ηλικίας που εξοικειώνονται γρήγορα με τις αυτοματοποιημένες συναλλαγές.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών