γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Ο όμιλος Metrο σε συνεργασία με την Milestone βάζουν την αγορά των οικιακών ειδών στην αλυσίδα σουπερ μάρκετ My Market όπως και στα καταστήματα cash & carry
Ο όμιλος Metrο σε συνεργασία με την Milestone βάζουν την αγορά των οικιακών ειδών στην αλυσίδα σουπερ μάρκετ My Market όπως και στα καταστήματα cash & carry διαμορφώνοντας καλύτερες και πιο φθηνές λύσεις για τους επαγγελματίες όπως και τα νοικοκυριά.
Ο στόχος της νέας επιχειρηματικής πρωτοβουλίας του Αριστοτέλη Παντελιάδη και του Γιώργου Σαλάχα είναι η νέα κατηγορία προϊόντων να φέρει τζίρο 20 εκατ. ευρώ το επόμενο διάστημα.
Η επιχειρηματική φιλοδοξία του κ. Παντελιάδη είναι να δώσει μία ευκαιρία στους καταναλωτές να αγοράζουν φθηνότερα τα οικιακά είδη μέσα από τα Metro cash & carry και τα My Market.
Οι προσδοκίες της επιχειρηματικής συμφωνίας των δύο ανδρών βασίζεται στην απευθείας προμήθειας προιόντων και στη συγκεκριμένη περίπτωση το ρόλο αυτό έχει αναλάβειη Milestone έτσι ώστε να παρακαμφθεί το σημερινό χονδρεμπόριο το οποίο θεωρείται και ο βασικός αντίπαλος του εγχειρήματος.
Ο επικεφαλής του ομίλου κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, χθες κατά τη διάρκεια παρουσίασης του νέου εγχειρήματος, είπε ότι «το σκεπτικό μας είναι ότι έχουμε χιλιάδες καταναλωτές που μπαίνουν στα καταστήματά μας καθημερινά.
Πιστεύουμε ότι αν δημιουργήσουμε έναν χώρο ξεχωριστό και ευδιάκριτο θα μπορέσουμε να κερδίσουμε και από αυτή την αγορά.
Ο κ. Σαλάχα είπε ότι η εταιρεία, η Milestone, πραγματοποιεί η ίδια εισαγωγές προϊόντων πετυχαίνοντας καλύτερες τιμές, αν και σε κάποια είδη συνεχίζει να χρησιμοποιεί τους προμηθευτές που είχε μέχρι σήμερα ο όμιλος.
Ήδη τέσσερα καταστήματα cash & carry και τέσσερα καταστήματα λιανικής διαθέτουν ξεχωριστό χώρο διάθεσης και προβολής προϊόντων οικιακού εξοπλισμού και ο στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους και τα 49 καταστήματα METRO και τα 223 καταστήματα My Market να έχουν ξεχωριστούς χώρους ή διαδρόμους με είδη οικιακής χρήσης.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Ο στόχος της νέας επιχειρηματικής πρωτοβουλίας του Αριστοτέλη Παντελιάδη και του Γιώργου Σαλάχα είναι η νέα κατηγορία προϊόντων να φέρει τζίρο 20 εκατ. ευρώ το επόμενο διάστημα.
Η επιχειρηματική φιλοδοξία του κ. Παντελιάδη είναι να δώσει μία ευκαιρία στους καταναλωτές να αγοράζουν φθηνότερα τα οικιακά είδη μέσα από τα Metro cash & carry και τα My Market.
Οι προσδοκίες της επιχειρηματικής συμφωνίας των δύο ανδρών βασίζεται στην απευθείας προμήθειας προιόντων και στη συγκεκριμένη περίπτωση το ρόλο αυτό έχει αναλάβειη Milestone έτσι ώστε να παρακαμφθεί το σημερινό χονδρεμπόριο το οποίο θεωρείται και ο βασικός αντίπαλος του εγχειρήματος.
Ο επικεφαλής του ομίλου κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, χθες κατά τη διάρκεια παρουσίασης του νέου εγχειρήματος, είπε ότι «το σκεπτικό μας είναι ότι έχουμε χιλιάδες καταναλωτές που μπαίνουν στα καταστήματά μας καθημερινά.
Πιστεύουμε ότι αν δημιουργήσουμε έναν χώρο ξεχωριστό και ευδιάκριτο θα μπορέσουμε να κερδίσουμε και από αυτή την αγορά.
Ο κ. Σαλάχα είπε ότι η εταιρεία, η Milestone, πραγματοποιεί η ίδια εισαγωγές προϊόντων πετυχαίνοντας καλύτερες τιμές, αν και σε κάποια είδη συνεχίζει να χρησιμοποιεί τους προμηθευτές που είχε μέχρι σήμερα ο όμιλος.
Ήδη τέσσερα καταστήματα cash & carry και τέσσερα καταστήματα λιανικής διαθέτουν ξεχωριστό χώρο διάθεσης και προβολής προϊόντων οικιακού εξοπλισμού και ο στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους και τα 49 καταστήματα METRO και τα 223 καταστήματα My Market να έχουν ξεχωριστούς χώρους ή διαδρόμους με είδη οικιακής χρήσης.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών