Εντός 10 εργάσιμων ημερών θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία διαβούλευσης για το λιμάνι του Πειραιά
Εντός 10 εργάσιμων ημερών, θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία διαβούλευσης των φορέων, στην υποβληθείσα μελέτη ανάπτυξης του λιμανιού του Πειραιά (master plan), από τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς ΑΕ.
Αυτό αποφάσισε σε σημερινή της συνεδρίαση, η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ), μετά και τις αντιδράσεις δήμων της περιοχής, ότι ο χρόνος που δόθηκε από τη διοίκηση του ΟΛΠ ήταν ανεπαρκής, προκειμένου να υποβληθούν προτάσεις και διαφωνίες από τους δήμους στο προτεινόμενο αναπτυξιακό πρόγραμμα.
Η ΕΣΑΛ που συνεδρίασε υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων Χρήστο Λαμπρίδη στο υπουργείο Ναυτιλίας και με τη συμμετοχή εκπροσώπων από συναρμόδια υπουργεία, έκρινε σκόπιμο ότι η ολοκλήρωση της διαβούλευσης θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 07/03/2018 και η διοίκηση του ΟΛΠ θα πρέπει να δώσει στους φορείς διαβούλευσης, το αναγκαίο υλικό προκειμένου να λάβουν θέση επί αυτής.
Οι προτάσεις των δήμων θα πρέπει να εξεταστούν από τον ΟΛΠ σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να υιοθετηθούν.
Στην περίπτωση που ο ΟΛΠ αποδεχτεί προτάσεις των δήμων θα πρέπει να υποβάλει σχέδιο τροποποίησης, ενώ στην περίπτωση που κάποιες από αυτές απορρίψει, θα πρέπει να δώσει αιτιολογημένη πρόταση.
Πηγές από το υπουργείο Ναυτιλίας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για το θέμα του master plan του ΟΛΠ, έκαναν λόγο για ένα δύσκολο πρόγραμμα ανάπτυξης, αφού θα πρέπει να εγκριθούν και οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων των έργων, ωστόσο εξέφρασαν την αισιοδοξία και την εκτίμηση ότι τα όποια προβλήματα και αντιδράσεις δήμων θα ξεπεραστούν και σε ένα τρίμηνο, θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία προκειμένου να αρχίσει η υλοποίηση του σχεδίου.
Σημειώνεται ότι στις προτάσεις του, ΟΛΠ που παρουσιάστηκαν επισήμως στους αρμόδιους φορείς στις 22 Ιανουαρίου 2018, προβλέπεται η ανάπτυξη κέντρου logistics, η κατασκευή τουλάχιστον δύο ξενοδοχειακών συγκροτημάτων, η επέκταση επιβατικού λιμένα κρουαζιέρας και η κατασκευή νέου επιβατικού σταθμού.
Στόχος του ΟΛΠ είναι το λιμάνι του Πειραιά να αποκτήσει ηγετική θέση στην κρουαζιέρα στη Μεσόγειο, με προσέλκυση 580.000 επιβατών που να έχουν ως λιμάνι εκκίνησης τον Πειραιά και από τους οποίους οι 100.000, να προέρχονται από την Κίνα.
Γι αυτό το λόγο η επέκταση στο νότιο τμήμα του λιμανιού με τη δημιουργία συνολικά 6 θέσεων πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς 350 μέτρων, αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στον κλάδο της κρουαζιέρας.
Αναμένεται επίσης η ανακατασκευή του κτιρίου της Παγόδας σε πεντάστερο ξενοδοχείο, η μετατροπή των παλαιών αποθηκών σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων και η κατασκευή νέας ξενοδοχειακής μονάδας στην περιοχή PortoLeone.
Επίσης, προβλέπεται η κατασκευή δύο πενταόροφων κτιρίων στάθμευσης αυτοκινήτων έκτασης 75.000 τ.μ. το καθένα, και η ανακατασκευή της πέτρινης αποθήκης σε μουσείο μετανάστευσης και ιστορικό αρχείο.
Εξάλλου, ο οργανισμός θα προμηθευθεί οικολογικά λεωφορεία για τη διευκόλυνση των μετακινήσεων των επιβατών και του κοινού, γύρω από το κεντρικό λιμάνι της ακτοπλοΐας και της κρουαζιέρας.
www.bankingnews.gr
Αυτό αποφάσισε σε σημερινή της συνεδρίαση, η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ), μετά και τις αντιδράσεις δήμων της περιοχής, ότι ο χρόνος που δόθηκε από τη διοίκηση του ΟΛΠ ήταν ανεπαρκής, προκειμένου να υποβληθούν προτάσεις και διαφωνίες από τους δήμους στο προτεινόμενο αναπτυξιακό πρόγραμμα.
Η ΕΣΑΛ που συνεδρίασε υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων Χρήστο Λαμπρίδη στο υπουργείο Ναυτιλίας και με τη συμμετοχή εκπροσώπων από συναρμόδια υπουργεία, έκρινε σκόπιμο ότι η ολοκλήρωση της διαβούλευσης θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 07/03/2018 και η διοίκηση του ΟΛΠ θα πρέπει να δώσει στους φορείς διαβούλευσης, το αναγκαίο υλικό προκειμένου να λάβουν θέση επί αυτής.
Οι προτάσεις των δήμων θα πρέπει να εξεταστούν από τον ΟΛΠ σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να υιοθετηθούν.
Στην περίπτωση που ο ΟΛΠ αποδεχτεί προτάσεις των δήμων θα πρέπει να υποβάλει σχέδιο τροποποίησης, ενώ στην περίπτωση που κάποιες από αυτές απορρίψει, θα πρέπει να δώσει αιτιολογημένη πρόταση.
Πηγές από το υπουργείο Ναυτιλίας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για το θέμα του master plan του ΟΛΠ, έκαναν λόγο για ένα δύσκολο πρόγραμμα ανάπτυξης, αφού θα πρέπει να εγκριθούν και οι μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων των έργων, ωστόσο εξέφρασαν την αισιοδοξία και την εκτίμηση ότι τα όποια προβλήματα και αντιδράσεις δήμων θα ξεπεραστούν και σε ένα τρίμηνο, θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία προκειμένου να αρχίσει η υλοποίηση του σχεδίου.
Σημειώνεται ότι στις προτάσεις του, ΟΛΠ που παρουσιάστηκαν επισήμως στους αρμόδιους φορείς στις 22 Ιανουαρίου 2018, προβλέπεται η ανάπτυξη κέντρου logistics, η κατασκευή τουλάχιστον δύο ξενοδοχειακών συγκροτημάτων, η επέκταση επιβατικού λιμένα κρουαζιέρας και η κατασκευή νέου επιβατικού σταθμού.
Στόχος του ΟΛΠ είναι το λιμάνι του Πειραιά να αποκτήσει ηγετική θέση στην κρουαζιέρα στη Μεσόγειο, με προσέλκυση 580.000 επιβατών που να έχουν ως λιμάνι εκκίνησης τον Πειραιά και από τους οποίους οι 100.000, να προέρχονται από την Κίνα.
Γι αυτό το λόγο η επέκταση στο νότιο τμήμα του λιμανιού με τη δημιουργία συνολικά 6 θέσεων πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς 350 μέτρων, αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στον κλάδο της κρουαζιέρας.
Αναμένεται επίσης η ανακατασκευή του κτιρίου της Παγόδας σε πεντάστερο ξενοδοχείο, η μετατροπή των παλαιών αποθηκών σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων και η κατασκευή νέας ξενοδοχειακής μονάδας στην περιοχή PortoLeone.
Επίσης, προβλέπεται η κατασκευή δύο πενταόροφων κτιρίων στάθμευσης αυτοκινήτων έκτασης 75.000 τ.μ. το καθένα, και η ανακατασκευή της πέτρινης αποθήκης σε μουσείο μετανάστευσης και ιστορικό αρχείο.
Εξάλλου, ο οργανισμός θα προμηθευθεί οικολογικά λεωφορεία για τη διευκόλυνση των μετακινήσεων των επιβατών και του κοινού, γύρω από το κεντρικό λιμάνι της ακτοπλοΐας και της κρουαζιέρας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών