Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Συνεδριάζει το Συμβούλιο της Επικρατείας για τις προσφυγές στη γραμμή 4 του Μετρό

Συνεδριάζει το Συμβούλιο της Επικρατείας για τις προσφυγές στη γραμμή 4 του Μετρό
Το φθινόπωρο η κατάθεση των οικονομικών προσφορών
Εντός του Μαρτίου αναμένεται να συνδριάσει το ΣτΕ για να εξετάσει τις προσφυγές που έχουν κατατεθεί στη πρώτη φάση του διαγωνισμού προϋπολογισμού 1,4 δισ. ευρώ.
Οι προσφυγές εναντίον των σχημάτων που συμμετέχουν στο διαγωνισμό θα εξεταστούν  και στη συνέχεια θα προχωρήσει η δεύτερη φάση του διαγωνισμού με την κατάθεση των οικονομικών προσφορών, η οποία εκτιμάται ότι θα γίνει στις αρχές του φθινοπώρου.
Υπενθυμίζεται ότι οι 4 κοινοπραξίες που διαγωνίζονται για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 είναι:

1. Τέρνα - Vinci -Siemens,
2. J+P Άβαξ - Ghella - Alstom Transport,
3. Άκτωρ - Ansaldo - Hitachi Rail Italy και
4. FCC - Archirodon - Μυτιληναίος.

Το πρώτο τμήμα της υπόγειας Γραμμής 4 του Μετρό που θα κατασκευαστεί αρχικά, είναι το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή, μήκους 13 χλμ.
Το τμήμα θα περιλαμβάνει 14 ενδεχομένως και 15 νέους, υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια και Γουδή.
Η Γραμμή 4 θα έχει δυο σταθμούς ανταπόκρισης, στην Ακαδημία, με το σταθμό Πανεπιστήμιο της Γραμμής 2, και στον Ευαγγελισμό, με τη Γραμμή 3.
Εκκρεμεί, πάντως, το ζήτημα της προσθήκης ενός ακόμη σταθμού, μεταξύ Γαλατσίου και Κυψέλης.
Η προσθήκη του 15ου σταθμού, με την προσωρινή ονομασία «Πάρνηθος» έχει αποτελέσει αίτημα των κατοίκων της περιοχής, που κατήγγειλαν την μεγάλη απόσταση που υπήρχε μεταξύ των δυο σταθμών. Όλα δείχνουν, τελικά, πως ο 15ος σταθμός θα προστεθεί, αφού η Αττικό Μετρό βλέπει θετικά το αίτημα των κατοίκων.
Σε κάθε περίπτωση, η νέα γραμμή αναμένεται να εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες Αθηναίους -  οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για 220.000 πολίτες που θα χρησιμοποιούν τη νέα γραμμή καθημερινά, αφού θα διέρχεται από μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της πόλης.
Οι εργασίες κατασκευής αναμένεται να ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2019 και θα διαρκέσουν 8 χρόνια, μέχρι το τέλος του 2026.
Με σκοπό την συντόμευση του χρόνου διάνοιξης, θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή δυο μετροπόντικες ένας σε κάθε άκρο, ενώ αν κριθεί απαραίτητο θα χρησιμοποιηθεί και τρίτος.
Να σημειωθεί πως η νέα γραμμή δεν θα μοιάζει σε τίποτα με τις υπάρχουσες γραμμές της Αθήνας. Όπως έχει γίνει γνωστό από την Αττικό Μετρό, σε όλους τους σταθμούς -που θα έχουν μήκος 110 μέτρα- θα υπάρχουν θύρες ασφαλείας που θα ανοίγουν μόνο με την έλευση και πλήρη στάση του συρμού.
Ακόμη, όλοι οι συρμοί θα είναι υπεραυτόματοι και θα κινούνται χωρίς οδηγό.

Ελένη Μπότα

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης