γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Η Lidl αμφισβητεί ευθέως τα στοιχεία της έρευνας
Στα «άκρα» πιθανόν να οδηγηθεί η διοίκηση της Lidl για να βρει το δίκιο της με τη Nielsen, η οποία σε έρευνα που παρουσίασε στις αρχές της εβδομάδας για την πορεία του λιανεμπορίου, διατύπωσε εκτιμήσεις για την πορεία της Lidl στην εγχώρια αγορά ενώ δεν έδωσε στοιχεία για τις υπόλοιπες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Στέλεχος της Nielsen στο στάδιο της παρουσίασης, ανέφερε, ότι δεν μπορούν να δώσουν στοιχεία για τις υπόλοιπες εταιρείες καθώς δεσμεύονται με ιδιωτικό συμφωνητικό να μην αποκαλύπτουν πληροφορίες καθώς πρόκειται για πελάτες τους.
Όμως η Nielsen δεν δεσμεύεται απέναντι στη Lidl διότιδεν είναι πελάτης τους και μπορούν να δώσουν εκτιμήσεις για την πορεία του τζίρου της.
Οι πληροφορίες που ενόχλησαν τη διοίκηση της Lidl ήταν ότι η Nielsen ανέφερε ότι ο τζίρος της εταιρείας σημειώνει πτώση 1,7% και επικαλέστηκε έκθεση της εταιρείας Lidl αλλά και τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν πτώση του τζίρου.
Στέλεχος του Lidl που μίλησε στο bankingenws είπε ότι δεν υπάρχει δική τους έκθεση που να αναφέρει πτώση του τζίρου και τόνισε ότι η πορεία των πωλήσεων είναι σταθερή.
Το ίδιο στέλεχος αμφισβήτησε και τα στοιχεία της έρευνας λέγοντας ότι η Nielsen επί της ουσίας δεν τήρησε τους κανόνες στην έρευνα που παρουσίασε καθώς δεν έδωσε στοιχεία του δείγματος, δεν προσδιόρισε το στατιστικό λάθος.
Η Lidl αμφισβητεί ευθέως τα στοιχεία της έρευνας αναφορικά με τις πληροφορίες που δόθηκαν για την εταιρεία καθώς το στατιστικό δείγμα αφορούσε μόνο τα καταστήματα της Αθήνας που φθάνουν τα 25 ενώ η αλυσίδα διαθέτει συνολικά 221 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
Υποστηρίζοντας ότι το δείγμα δεν αντιπροσωπεύει όλη την αλυσίδα.
Από την πλευρά της η Nielsen για να μειώσει τις αντιδράσεις της διοίκησης της Lidl προχώρησε σε ανακοίνωση που μεταξύ άλλων αναφέρει ότι «Οι μετρήσεις που αφορούν ή και περιλαμβάνουν την λιανεμπορική αλυσίδα Lidl είναι αποτέλεσμα ειδικής μεθοδολογίας που έχει αναπτύξει η The Nielsen Company παγκοσμίως και εφαρμόζεται και στην Ελλάδα.
Η έρευνα αυτή καλύπτει τις περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης και ενέχει αποδεκτό στατιστικό σφάλμα.
Σε καμία περίπτωση οι μετρήσεις αυτές δεν προκύπτουν από στοιχεία πωλήσεων, που η The Nielsen Company λαμβάνει απευθείας από την λιανεμπορική αλυσίδα Lidl, αλλά από δειγματοληπτική συλλογή αποδείξεων από καταναλωτές/αγοραστές της Lidl στις ανωτέρω περιοχές»
Και καταλήγει η ανακοίνωση, ότι η εταιρεία είναι έτοιμη να δώσει περισσότερες διευκρινήσεις προς τη διοίκηση της Lidl.
H ανακοίνωση έχει την υπογραφή της προέδρου και της διευθύνουσας συμβούλου της εταιρείας κα Βίκυ Γρηγοριάδου, η οποία να σημειωθεί παρουσίασε την έρευνα και τα στοιχεία που αφορούσαν την Lidl.
H διευθύντρια επικοινωνίας και εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl κα Βασιλική Αδαμίδου είπε στο bankingnews ότι «δεν μας καλύπτει η ανακοίνωση της Nielsen και η εταιρεία πιθανόν να εξαντλήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα που έχει καθώς τα στοιχεία της έρευνας ήταν πλήγμα για την εταιρεία μας.»
Σύμφωνα με πληροφορίες η Lidl από τη κατάρρευση του δικτύου του Μαρινόπουλου σημείωσε αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 8 με 9 ποσοστιαίες μονάδες το 2016.
Το 2017 φαίνεται να το διατηρεί το ίδιο μερίδιο αγοράς με αποτέλεσμα να δέχονται πιέσεις οι … πελάτες της Nielsen.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Στέλεχος της Nielsen στο στάδιο της παρουσίασης, ανέφερε, ότι δεν μπορούν να δώσουν στοιχεία για τις υπόλοιπες εταιρείες καθώς δεσμεύονται με ιδιωτικό συμφωνητικό να μην αποκαλύπτουν πληροφορίες καθώς πρόκειται για πελάτες τους.
Όμως η Nielsen δεν δεσμεύεται απέναντι στη Lidl διότιδεν είναι πελάτης τους και μπορούν να δώσουν εκτιμήσεις για την πορεία του τζίρου της.
Οι πληροφορίες που ενόχλησαν τη διοίκηση της Lidl ήταν ότι η Nielsen ανέφερε ότι ο τζίρος της εταιρείας σημειώνει πτώση 1,7% και επικαλέστηκε έκθεση της εταιρείας Lidl αλλά και τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν πτώση του τζίρου.
Στέλεχος του Lidl που μίλησε στο bankingenws είπε ότι δεν υπάρχει δική τους έκθεση που να αναφέρει πτώση του τζίρου και τόνισε ότι η πορεία των πωλήσεων είναι σταθερή.
Το ίδιο στέλεχος αμφισβήτησε και τα στοιχεία της έρευνας λέγοντας ότι η Nielsen επί της ουσίας δεν τήρησε τους κανόνες στην έρευνα που παρουσίασε καθώς δεν έδωσε στοιχεία του δείγματος, δεν προσδιόρισε το στατιστικό λάθος.
Η Lidl αμφισβητεί ευθέως τα στοιχεία της έρευνας αναφορικά με τις πληροφορίες που δόθηκαν για την εταιρεία καθώς το στατιστικό δείγμα αφορούσε μόνο τα καταστήματα της Αθήνας που φθάνουν τα 25 ενώ η αλυσίδα διαθέτει συνολικά 221 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
Υποστηρίζοντας ότι το δείγμα δεν αντιπροσωπεύει όλη την αλυσίδα.
Από την πλευρά της η Nielsen για να μειώσει τις αντιδράσεις της διοίκησης της Lidl προχώρησε σε ανακοίνωση που μεταξύ άλλων αναφέρει ότι «Οι μετρήσεις που αφορούν ή και περιλαμβάνουν την λιανεμπορική αλυσίδα Lidl είναι αποτέλεσμα ειδικής μεθοδολογίας που έχει αναπτύξει η The Nielsen Company παγκοσμίως και εφαρμόζεται και στην Ελλάδα.
Η έρευνα αυτή καλύπτει τις περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης και ενέχει αποδεκτό στατιστικό σφάλμα.
Σε καμία περίπτωση οι μετρήσεις αυτές δεν προκύπτουν από στοιχεία πωλήσεων, που η The Nielsen Company λαμβάνει απευθείας από την λιανεμπορική αλυσίδα Lidl, αλλά από δειγματοληπτική συλλογή αποδείξεων από καταναλωτές/αγοραστές της Lidl στις ανωτέρω περιοχές»
Και καταλήγει η ανακοίνωση, ότι η εταιρεία είναι έτοιμη να δώσει περισσότερες διευκρινήσεις προς τη διοίκηση της Lidl.
H ανακοίνωση έχει την υπογραφή της προέδρου και της διευθύνουσας συμβούλου της εταιρείας κα Βίκυ Γρηγοριάδου, η οποία να σημειωθεί παρουσίασε την έρευνα και τα στοιχεία που αφορούσαν την Lidl.
H διευθύντρια επικοινωνίας και εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl κα Βασιλική Αδαμίδου είπε στο bankingnews ότι «δεν μας καλύπτει η ανακοίνωση της Nielsen και η εταιρεία πιθανόν να εξαντλήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα που έχει καθώς τα στοιχεία της έρευνας ήταν πλήγμα για την εταιρεία μας.»
Σύμφωνα με πληροφορίες η Lidl από τη κατάρρευση του δικτύου του Μαρινόπουλου σημείωσε αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 8 με 9 ποσοστιαίες μονάδες το 2016.
Το 2017 φαίνεται να το διατηρεί το ίδιο μερίδιο αγοράς με αποτέλεσμα να δέχονται πιέσεις οι … πελάτες της Nielsen.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών