γράφει : Ελένη Μπότα
TAIΠΕΔ: Παρατείνεται το θρίλερ με ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το τίμημα της ΕΕΣΣΤΥ - Σήμερα (13/4) οι ανακοινώσεις
Νέα παράταση στο θρίλερ για την εξαγορά της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), καθώς το ΤΑΙΠΕΔ έχει ζητήσει νέα βελτιωμένο τίμημα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ήταν και ο μοναδικός υποψήφιος στο διαγωνισμό.
Αν και η προθεσμία που είχε δώσει το ΤΑΙΠΕΔ για την κατάθεση βελτιωμένης προσφοράς έληγε χτες, Πέμπτη, πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζήτησε από το ΤΑΙΠΕΔ μία παράταση λίγων ημερών και μέχρι τις 26 Απριλίου.
Το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ θα εξετάσει το αίτημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην σημερινή του του συνεδρίαση οπότε και θα εκδοθεί η σχετική ανακοίνωση.
Στελέχη της αγοράς υποστηρίζουν ότι η νέα προθεσμία που θα δοθεί από το ΤΑΙΠΕΔ θα είναι η τελευταία και σε περίπτωση που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν καταθέσει βελτιωμένη πρόταση, τότε ο διαγωνισμός για την ΕΕΣΣΤΥ θα καταστεί άγονος.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει μεγάλη απόκλιση ως προς το τίμημα που έδωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (περί τα 10 εκατ ευρώ) και την αποτίμηση που έχουν κάνει ανεξάρτητοι σύμβουλοι για την ΕΕΣΣΤΥ (ανέρχεται περί τα 20 εκατ. ευρώ).
Να σημειωθεί ότι ΕΕΣΣΤΥ διαθέτει σύμβαση μακράς διαρκείας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιεί η τελευταία. Αν και αρχικά αποτελούσε κομμάτι του Οργανισμού Σιδηροδρόμου Ελλάδας (ΟΣΕ), η εταιρεία ανεξαρτητοποιήθηκε το 2003 από τον Όμιλο ΟΣΕ και λειτουργεί ως πλήρως ανεξάρτητη εταιρεία, με ξεχωριστή διοίκηση και οργάνωση.
Πέρα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την οποία δεσμεύεται με πολυετή σύμβαση, έχει πελάτη την ανταγωνίστρια της, Rail Cargo Logistics Goldair.
Η ΕΕΣΣΤΥ παρουσιάζει κύκλο εργασιών 24 εκατ. ευρώ και διαθέτει την ευρωπαϊκή διαπίστευση ecm για την επισκευή φορταμαξών.
www.bankingnews.gr
Αν και η προθεσμία που είχε δώσει το ΤΑΙΠΕΔ για την κατάθεση βελτιωμένης προσφοράς έληγε χτες, Πέμπτη, πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζήτησε από το ΤΑΙΠΕΔ μία παράταση λίγων ημερών και μέχρι τις 26 Απριλίου.
Το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ θα εξετάσει το αίτημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην σημερινή του του συνεδρίαση οπότε και θα εκδοθεί η σχετική ανακοίνωση.
Στελέχη της αγοράς υποστηρίζουν ότι η νέα προθεσμία που θα δοθεί από το ΤΑΙΠΕΔ θα είναι η τελευταία και σε περίπτωση που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν καταθέσει βελτιωμένη πρόταση, τότε ο διαγωνισμός για την ΕΕΣΣΤΥ θα καταστεί άγονος.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει μεγάλη απόκλιση ως προς το τίμημα που έδωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (περί τα 10 εκατ ευρώ) και την αποτίμηση που έχουν κάνει ανεξάρτητοι σύμβουλοι για την ΕΕΣΣΤΥ (ανέρχεται περί τα 20 εκατ. ευρώ).
Να σημειωθεί ότι ΕΕΣΣΤΥ διαθέτει σύμβαση μακράς διαρκείας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιεί η τελευταία. Αν και αρχικά αποτελούσε κομμάτι του Οργανισμού Σιδηροδρόμου Ελλάδας (ΟΣΕ), η εταιρεία ανεξαρτητοποιήθηκε το 2003 από τον Όμιλο ΟΣΕ και λειτουργεί ως πλήρως ανεξάρτητη εταιρεία, με ξεχωριστή διοίκηση και οργάνωση.
Πέρα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την οποία δεσμεύεται με πολυετή σύμβαση, έχει πελάτη την ανταγωνίστρια της, Rail Cargo Logistics Goldair.
Η ΕΕΣΣΤΥ παρουσιάζει κύκλο εργασιών 24 εκατ. ευρώ και διαθέτει την ευρωπαϊκή διαπίστευση ecm για την επισκευή φορταμαξών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών