Την επίσημη είσοδό της στην αγορά της Σερβίας ανακοίνωσε η MLS
Την επίσημη είσοδό της στην αγορά της Σερβίας, με αιχμή του δόρατος την καινοτομία, ανακοίνωσε σήμερα (3/5/2018) η MLS.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η Σερβία έχει πληθυσμό 7 εκατ., ενώ αποτελεί βάση επέκτασης στην ευρύτερη περιοχή της Αδριατικής με πληθυσμό 17 εκατ.
H MLS σημειώνει ότι προετοίμαζε εδώ και καιρό την είσοδό της στη σέρβικη αγορά. Αναλυτικότερα, ανέπτυξε τη MAIC στη σερβική γλώσσα η οποία ενσωματώνεται τόσο στο MLS Easy όσο και στα Smartphones και Tablets της εταιρείας.
Σημειώνεται ότι θα είναι η πρώτη φορά που οι Σέρβοι θα μιλάνε στα κινητά τους τηλέφωνα στη γλώσσα τους είτε για να κάνουν κλήση, είτε για να στείλουν μήνυμα, να αναζητήσουν τραγούδια στο Youtube ή να κάνουν αναζήτηση στο Internet φωνητικά.
Παράλληλα, αναζήτησε, επέλεξε και προχώρησε σε συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της Σερβίας, την εταιρεία REFOT B D.o.o.
Επίσης, προχώρησε σε συμφωνία με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας Vip Mobile Serbia, μέλος του ομίλου Telecom Austria Group, ο οποίος κατέχει στη Σερβία μερίδιο 23% και 1.8 εκ. συνδρομητές.
Ο καταρχήν στόχος της Vip Mobile Serbia, είναι η μετακίνηση χρηστών 2G δικτύου σε 4G μέσω του μοναδικού παγκοσμίως MLS Easy.
Σε συνεργασία με τον διανομέα, η MLS έκλεισε συμφωνίες με τις ακόλουθες αλυσίδες λιανικής της Σερβίας: WIN-WIN, Gigatron, Blue Tech, Emmezeta,Comtrade Shop και Tehnomedia.
Τέλος, η εταιρεία προέβη σε συνεργασία με την ProMobi D.o.o., τη μεγαλύτερη εταιρεία υποστήριξης After Sales στη Σερβία.
Όπως σημειώνει η εταιρεία, με το MLS Easy, τη MAIC στα Σερβικά και τη διεθνή καινοτομία MLS Safe, η εταιρεία φιλοδοξεί να αναπτυχθεί με επιτυχία στη σερβική αγορά, υπηρετώντας το Making Life Simple και εκτός ελληνικών συνόρων.
Η κίνηση αυτή της MLS αποτελεί μέρος του στρατηγικού της σχεδιασμού, που υλοποιεί με συνέπεια (2018-2021), με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η Σερβία έχει πληθυσμό 7 εκατ., ενώ αποτελεί βάση επέκτασης στην ευρύτερη περιοχή της Αδριατικής με πληθυσμό 17 εκατ.
H MLS σημειώνει ότι προετοίμαζε εδώ και καιρό την είσοδό της στη σέρβικη αγορά. Αναλυτικότερα, ανέπτυξε τη MAIC στη σερβική γλώσσα η οποία ενσωματώνεται τόσο στο MLS Easy όσο και στα Smartphones και Tablets της εταιρείας.
Σημειώνεται ότι θα είναι η πρώτη φορά που οι Σέρβοι θα μιλάνε στα κινητά τους τηλέφωνα στη γλώσσα τους είτε για να κάνουν κλήση, είτε για να στείλουν μήνυμα, να αναζητήσουν τραγούδια στο Youtube ή να κάνουν αναζήτηση στο Internet φωνητικά.
Παράλληλα, αναζήτησε, επέλεξε και προχώρησε σε συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της Σερβίας, την εταιρεία REFOT B D.o.o.
Επίσης, προχώρησε σε συμφωνία με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας Vip Mobile Serbia, μέλος του ομίλου Telecom Austria Group, ο οποίος κατέχει στη Σερβία μερίδιο 23% και 1.8 εκ. συνδρομητές.
Ο καταρχήν στόχος της Vip Mobile Serbia, είναι η μετακίνηση χρηστών 2G δικτύου σε 4G μέσω του μοναδικού παγκοσμίως MLS Easy.
Σε συνεργασία με τον διανομέα, η MLS έκλεισε συμφωνίες με τις ακόλουθες αλυσίδες λιανικής της Σερβίας: WIN-WIN, Gigatron, Blue Tech, Emmezeta,Comtrade Shop και Tehnomedia.
Τέλος, η εταιρεία προέβη σε συνεργασία με την ProMobi D.o.o., τη μεγαλύτερη εταιρεία υποστήριξης After Sales στη Σερβία.
Όπως σημειώνει η εταιρεία, με το MLS Easy, τη MAIC στα Σερβικά και τη διεθνή καινοτομία MLS Safe, η εταιρεία φιλοδοξεί να αναπτυχθεί με επιτυχία στη σερβική αγορά, υπηρετώντας το Making Life Simple και εκτός ελληνικών συνόρων.
Η κίνηση αυτή της MLS αποτελεί μέρος του στρατηγικού της σχεδιασμού, που υλοποιεί με συνέπεια (2018-2021), με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών