γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Το παράπονοτου Captain Fu Chengqiu για τη γραφειοκρατία που δυσκολεύουν τις επενδύσεις
Στις …ράγες της Cosco ανέβηκε το λιμάνι του Πειραιά όλο το 2017 και αλλάζει όψη με τη νέα διοίκηση του Captain Fu Chengqiu.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, εμφανίσθηκε αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας κατά την παρουσίαση του Οργανισμού στα μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών.
Ο Captain Fu Chengqiu, αρκετές φορές επανέλαβε το στόχο που είναι η αύξηση του κέρδους βελτιώνοντας τα έσοδα με παράλληλη μείωση του κόστους της εταιρείας.
Ωστόσο διατύπωσε παράπονα για τη γραφειοκρατία και τις χρονοβόρες διαδικασίες που απαιτούνται για να προχωρήσουν οι επενδύσεις στο λιμάνι, οι οποίες θα φθάσουν τα 350 εκατ. ευρώ με βάση τη συμφωνία παραχώρησης του ΟΛΠ.
Το πρόγραμμα επενδύσεων του ΟΛΠ προβλέπει την άμεση κατασκευή δύο πενταώροφων πάρκινγκ με το συνολικό κόστος της επένδυσης να ανέρχεται σε 50 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τη διοίκηση το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τρίτο τρίμηνο του 2018 ενώ να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη επένδυση είναι έξω από τις συμβατικές της υποχρεώσεις.
Επίσης σχεδιάζει την κατασκευή εμπορικού κέντρου όπως και την ανέγερση πολυτελών ξενοδοχείων που σκοπό έχουν να συνδυαστούν με την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.
Η διοίκηση του ΟΛΠ έχει αναπτύξει σημαντικά την μεταφορά κοντέινερ με τις εμπορικές αμαξοστοιχίες που φθάνουν στην Ανατολική Ευρώπη ενώ σχεδιάζει δρομολόγια για τη Γαλλία.
Η διοίκηση του ΟΛΠ εκτιμά ότι φέτος τα δρομολόγια των τραίνων θα αυξηθούν σε 550 από 303 το 2017.
Τα σχέδια προβλέπουν τη σύνδεση των Σκοπίων και του Βελιγραδίου και θα συνεχισθούν όλα τα υπάρχοντα δρομολόγια προς την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
Ο βασικός σχεδιασμός της διοίκησης του ΟΛΠ για τις εμπορικές αμαξοστοιχίες είναι να μεταφέρει αυτοκίνητα από τα εργοστάσια παραγωγής της Τσεχίας και άλλων χωρών στο λιμάνι του Πειραιά, το οποίο μπορεί να μεταμορφωθεί σε κέντρο διανομής για τις υπόλοιπες χώρες.
Το 2017 διακινήθηκαν συνολικά 431.157 οχήματα έναντι 361.912 το 2016 καταγράφοντας άνοδο 19,1%
Η ενίσχυση οφείλετε και στην εγχώρια αγορά που αυξήθηκε κατά 10,3% σε 99.325 οχήματα.
Ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων διακίνησε 453.264 TEU έναντι 265.716 το 2016
Ο όγκος των εγχώριων φορτίων ενισχύθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά σε 76.188 τα 2017 από 61.980 το 2016.
Αντίθετα οι επιβάτες της κρουαζιέρας σημείωσαν πτώση 11% και οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων μειώθηκε κατά 21% εξαιτίας των προβλημάτων που είχαν δημιουργηθεί στην Τουρκία και την Αίγυπτο.
Πάντως η διοίκηση βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με 11 εταιρείες έτσι ώστε να βάλλουν το λιμάνι του Πειραιά στα σχέδια τους.
Η κίνηση των επιβατών με την ακτοπλοΐα ενισχύθηκε κατά 2,5% το 2017 σε σχέση με το 2016 και ο αριθμός των συνολικών επιβατών ανήλθε σε 15.555.123
Η διοίκηση του ΟΛΠ απάντησε ότι δεν υπάρχει κάποιος ανταγωνισμός με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τόνισε ότι θα ήταν θετικό και τα υπόλοιπα λιμάνια να περάσουν στην ιδιωτική πρωτοβουλία.
Ο CEO του ΟΛΠ, Captain Fu Chengqiu ανέφερε ότι το πρώτο τρίμηνο του 2018 είναι θετικό και τα μεγέθη της εταιρείας είναι καλύτερα από τις αρχικές προσδοκίες που είχαν διατυπωθεί το 2017 ήταν η πρώτη πλήρης χρονιά της νέας Διοίκησης στο λιμάνι του Πειραιά και σημαδεύτηκε από θετικά αποτελέσματα.
Πιστεύουμε ότι, με την υλοποίηση του επενδυτικού μας σχεδίου το οποίο ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο τόσο η επιχειρησιακή λειτουργία όσο και η οικονομική αποτελεσματικότητα της ΟΛΠ Α.Ε. και όλες οι επιχειρησιακές μονάδες θα εξακολουθούν να παρουσιάζουν θετικά αποτελέσματα.Σημειώνεται ότι κατά τους πρώτους μήνες του 2018 συνεχίζεται η ανοδική πορεία της Εταιρείας με την πιο σημαντική αύξηση στο Car Terminal (+32 % στο transit και +23% στο εγχώριο φορτίο για το διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου 2018).
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 111,5 εκ. ευρώ έναντι 103,5 εκ. της αντίστοιχης χρήσης 2016 παρουσιάζοντας αύξηση 7,7 %.
Τα κέρδη προ φόρων έφθασαν τα 21,2 εκ. έναντι 11,0 εκ. της χρήσης 2016 παρουσιάζοντας αύξηση 92% και το καθαρό αποτέλεσμα εμφανίζεται βελτιωμένο κατά 68,6% σε 11,3 εκ. ευρώ έναντι 6,7 εκ. ευρώ της χρήσης 2016.
Να σημειωθεί ότι πρόκειται για την καλύτερη επίδοση κερδοφορίας της εταιρείας κατά την τελευταία δεκαετία.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, εμφανίσθηκε αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας κατά την παρουσίαση του Οργανισμού στα μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών.
Ο Captain Fu Chengqiu, αρκετές φορές επανέλαβε το στόχο που είναι η αύξηση του κέρδους βελτιώνοντας τα έσοδα με παράλληλη μείωση του κόστους της εταιρείας.
Ωστόσο διατύπωσε παράπονα για τη γραφειοκρατία και τις χρονοβόρες διαδικασίες που απαιτούνται για να προχωρήσουν οι επενδύσεις στο λιμάνι, οι οποίες θα φθάσουν τα 350 εκατ. ευρώ με βάση τη συμφωνία παραχώρησης του ΟΛΠ.
Το πρόγραμμα επενδύσεων του ΟΛΠ προβλέπει την άμεση κατασκευή δύο πενταώροφων πάρκινγκ με το συνολικό κόστος της επένδυσης να ανέρχεται σε 50 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τη διοίκηση το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τρίτο τρίμηνο του 2018 ενώ να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη επένδυση είναι έξω από τις συμβατικές της υποχρεώσεις.
Επίσης σχεδιάζει την κατασκευή εμπορικού κέντρου όπως και την ανέγερση πολυτελών ξενοδοχείων που σκοπό έχουν να συνδυαστούν με την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.
Η διοίκηση του ΟΛΠ έχει αναπτύξει σημαντικά την μεταφορά κοντέινερ με τις εμπορικές αμαξοστοιχίες που φθάνουν στην Ανατολική Ευρώπη ενώ σχεδιάζει δρομολόγια για τη Γαλλία.
Η διοίκηση του ΟΛΠ εκτιμά ότι φέτος τα δρομολόγια των τραίνων θα αυξηθούν σε 550 από 303 το 2017.
Τα σχέδια προβλέπουν τη σύνδεση των Σκοπίων και του Βελιγραδίου και θα συνεχισθούν όλα τα υπάρχοντα δρομολόγια προς την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
Ο βασικός σχεδιασμός της διοίκησης του ΟΛΠ για τις εμπορικές αμαξοστοιχίες είναι να μεταφέρει αυτοκίνητα από τα εργοστάσια παραγωγής της Τσεχίας και άλλων χωρών στο λιμάνι του Πειραιά, το οποίο μπορεί να μεταμορφωθεί σε κέντρο διανομής για τις υπόλοιπες χώρες.
Το 2017 διακινήθηκαν συνολικά 431.157 οχήματα έναντι 361.912 το 2016 καταγράφοντας άνοδο 19,1%
Η ενίσχυση οφείλετε και στην εγχώρια αγορά που αυξήθηκε κατά 10,3% σε 99.325 οχήματα.
Ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων διακίνησε 453.264 TEU έναντι 265.716 το 2016
Ο όγκος των εγχώριων φορτίων ενισχύθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά σε 76.188 τα 2017 από 61.980 το 2016.
Αντίθετα οι επιβάτες της κρουαζιέρας σημείωσαν πτώση 11% και οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων μειώθηκε κατά 21% εξαιτίας των προβλημάτων που είχαν δημιουργηθεί στην Τουρκία και την Αίγυπτο.
Πάντως η διοίκηση βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με 11 εταιρείες έτσι ώστε να βάλλουν το λιμάνι του Πειραιά στα σχέδια τους.
Η κίνηση των επιβατών με την ακτοπλοΐα ενισχύθηκε κατά 2,5% το 2017 σε σχέση με το 2016 και ο αριθμός των συνολικών επιβατών ανήλθε σε 15.555.123
Η διοίκηση του ΟΛΠ απάντησε ότι δεν υπάρχει κάποιος ανταγωνισμός με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τόνισε ότι θα ήταν θετικό και τα υπόλοιπα λιμάνια να περάσουν στην ιδιωτική πρωτοβουλία.
Ο CEO του ΟΛΠ, Captain Fu Chengqiu ανέφερε ότι το πρώτο τρίμηνο του 2018 είναι θετικό και τα μεγέθη της εταιρείας είναι καλύτερα από τις αρχικές προσδοκίες που είχαν διατυπωθεί το 2017 ήταν η πρώτη πλήρης χρονιά της νέας Διοίκησης στο λιμάνι του Πειραιά και σημαδεύτηκε από θετικά αποτελέσματα.
Πιστεύουμε ότι, με την υλοποίηση του επενδυτικού μας σχεδίου το οποίο ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο τόσο η επιχειρησιακή λειτουργία όσο και η οικονομική αποτελεσματικότητα της ΟΛΠ Α.Ε. και όλες οι επιχειρησιακές μονάδες θα εξακολουθούν να παρουσιάζουν θετικά αποτελέσματα.Σημειώνεται ότι κατά τους πρώτους μήνες του 2018 συνεχίζεται η ανοδική πορεία της Εταιρείας με την πιο σημαντική αύξηση στο Car Terminal (+32 % στο transit και +23% στο εγχώριο φορτίο για το διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου 2018).
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 111,5 εκ. ευρώ έναντι 103,5 εκ. της αντίστοιχης χρήσης 2016 παρουσιάζοντας αύξηση 7,7 %.
Τα κέρδη προ φόρων έφθασαν τα 21,2 εκ. έναντι 11,0 εκ. της χρήσης 2016 παρουσιάζοντας αύξηση 92% και το καθαρό αποτέλεσμα εμφανίζεται βελτιωμένο κατά 68,6% σε 11,3 εκ. ευρώ έναντι 6,7 εκ. ευρώ της χρήσης 2016.
Να σημειωθεί ότι πρόκειται για την καλύτερη επίδοση κερδοφορίας της εταιρείας κατά την τελευταία δεκαετία.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών