Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Τα Public φτιάχνουν το 1ο marketplace στην Ελλάδα - Στα 4,5 δισ. ευρώ η αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου

tags :
Τα Public φτιάχνουν το 1ο marketplace στην Ελλάδα - Στα  4,5 δισ. ευρώ η αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου
Το 68% των καταναλωτών ψωνίζει πλέον ηλεκτρονικά
Την ελληνική Amazon «χτίζει» το Public με τη δημιουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας marketplace δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση και σε προϊόντα που δεν διαθέτει σήμερα το Public.
Φέρνουμε τη νέα εποχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο είπε κατά την παρουσίαση του e-commerce, ο διευθύνων σύμβουλος  των Public κ. Χρήστος Καλογεράκης μιλώντας σε ειδική εκδήλωση για τη νέα εποχή στις ηλεκτρονικές αγορές.
Τόνισε «Επενδύουμε και δημιουργούμε το 1ο marketplace στην Ελλάδα δίνοντας τη δυνατότητα σε Έλληνες επιχειρηματίες με μικρά ή μεγάλα καταστήματα να προωθήσουν  τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους μέσα από το public.gr, το  οποίο να σημειωθεί δέχεται 41 εκατ. επισκέψεις το χρόνο.
Ο κ. Καλογεράκης είπε ότι σήμερα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Έλληνες γίνεται από sites του εξωτερικού ενώ μπορεί  να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
Στο 1ο ελληνικ όmarketplace θα συμμετέχουν τουλάχιστον 47 εταιρείες και ο αριθμός των εταιρειών διευρύνεται συνεχώς. Ανάμεσα στις εταιρείες που συμμετέχουν στο 1ο ελληνικό marketplace είναι οι Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, KooIfly, House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor, Market, Reramax, Power, Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης κλπ.
Οι συμμετέχοντες επιχειρηματίες που θα επιλέξουν την πλατφόρμα του Public για να ανεβάσουν τα προϊόντα τους θα πρέπει να γνωρίζουν ότι κόστος με τα σημερινά δεδομένα διαμορφώνεται στα 39 ευρώ το μήνα και στη συνέχεια θα υπάρχει μια προμήθεια επί των πωλήσεων που θα φθάνει το 12%.
Πρόκειται για ένα κόστος το οποίο όμως δεν μπορεί να περιορίσει τη συμμετοχή καθώς η νέα τάση θέλει συνεργασίες ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι διοίκηση των Puplic θα αναλάβει τη διαφημιστική καμπάνια της πλατφόρμα όπως και των προϊόντων που θα προωθούνται μέσα από αυτήν.
Η επένδυση της Public ανέρχεται στο 1,2 εκατ. ευρώ και συνεργάστηκε με την πιο εξειδικευμένη εταιρεία, την αμερικανική εταιρεία Mirakl.
Σήμερα ο δικτυακός τόπος του Public έχει 41 εκατ. επισκέψεις το χρόνο.
Έχει δεχθεί 1,2 εκατ. παραγγελίες, το 20% του τζίρου προέρχεται από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις και διαθέτει στους καταναλωτές περισσότερα από 1 εκατ. προϊόντα online.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο των Public κ. Χρήστο Καλογεράκη, τόνισε ότι το 75% των καταναλωτών θέλουν να αγοράζουν προϊόντα στη μητρική τους γλώσσα.
Το 59% υποστηρίζει ότι δεν αγοράζει ποτέ ή αγοράζει σπάνια από sites που είναι μόνο στην αγγλική γλώσσα.
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις προτιμούνται από τους καταναλωτές καθώς τους προσφέρει καλύτερες τιμές, όπως πιστεύει το 75% των καταναλωτών.
Επίσης το 52% προτιμά της ηλεκτρονικές αγορές καθώς μπορεί να κάνει άμεση σύγκριση τιμών.
Το 47%  λέει ότι βρίσκουν  προϊόντα που δεν τα συναντούν σε φυσικά  καταστήματα και το 41% πιστεύει ότι μπορούν να βρουν  καλύτερες προσφορές μέσα από τις ηλεκτρονικές αγορές.
Η εγχώρια αγορά και κυρίως οι καταναλωτές αναζητούν σταδιακά την αγορά προϊόντων μέσα από τις ιστοσελίδες επιχειρήσεων. Σήμερα και σε ποσοστό 68% των καταναλωτών λέει ότι αγοράζει μέσα  από ένα  ηλεκτρονικό κατάστημα.
Να σημειωθεί ότι η αξία  των προϊόντων  του ηλεκτρονικού εμπορίου  αποτιμάται στα 4,5 δισ. ευρώ το 2017 από 4,2 δισ. ευρώ το 2016 ενώ το 2012  ήταν σχεδόν μηδενικές.
Το Public διαθέτει 53 φυσικά  καταστήματα τα 49 βρίσκονται στην Ελλάδα και δύο στην Κύπρο.     

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης