Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Ένας ψύκτης νερού και αναρμόδιοι… υπεύθυνοι στους σταθμούς του προαστιακού

Ένας ψύκτης νερού και αναρμόδιοι… υπεύθυνοι στους σταθμούς του προαστιακού
Ένας ψύκτης νερού και αναρμόδιοι… υπεύθυνοι -  Δεν  ξέρουν σε ποιόν ανήκουν  οι σταθμοί του προαστιακού
Ο ΟΣΕ η θυγατρική της εταιρεία ΓΑΙΑ ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αποκτήθηκε από την ιταλική εταιρεία σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane, αποκαλύπτουν ότι η ελληνική γραφειοκρατία δεν έχει όρια.
Ακόμη μια φορά κάνει «θαύματα» και το σημαντικότερο ο ΟΣΕ, η ΓΑΙΑ ΟΣΕ και εν μέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφανίζονται να  αδιαφορούν έναντι του επιβατικού κοινού, λέγοντας ότι δεν είναι αρμόδιοι.
Η ιστορία της υπόθεσης αρχίζει με την αναζήτηση ενός ψύκτη νερού στο σταθμό του προαστιακού σταθμού στην Κόρινθο καθώς ο επιβάτης μετά από μία ώρα διαδρομής, φθάνοντας στον προορισμό του αναζήτησε λίγο νερό να ξεδιψάσει καθώς ο συγκεκριμένος σταθμός δεν διέθετε κυλικείο όπως και οι περισσότεροι σταθμοί του προαστιακού.
Η απουσία ενός ψύκτη νερού για τους διψασμένους επιβάτες που περιμένουν στην αποβάθρα των σιδηροδρομικών σταθμών μας αποκάλυψε την γραφειοκρατική τρέλα που διακατέχει τις υπηρεσίες του κράτους αλλά και την πλήρη αδιαφορία τους έναντι του επιβατικού κοινού που χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του προαστιακού.
Μετά την καταγγελία αναγνώστη του bankingnews.gr για την απουσία ψύκτη νερού στους σταθμούς του προαστιακού σιδηροδρόμου, γευτήκαμε από πρώτο χέρι την γραφειοκρατία, όπως και την άρνηση των αρμοδίων να δώσουν μια στοιχειώδη λύση και λίγο πόσιμο νερό στους επιβάτες.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν η πρώτη που κλήθηκε να δώσει απαντήσεις  για την απουσία ενός ψύκτη νερού στους σταθμούς επιβίβασης και αποβίβασης.
Η διοίκηση  της εταιρείας μέσω της αρμόδιας εταιρείας δημοσίων σχέσεων μας έδωσε κατηγορηματική απάντηση ότι δεν έχει  στη δικαιοδοσία της τους σταθμούς και η δική της αρμοδιότητα σταματά στη λειτουργία των γραμμών και της αμαξοστοιχίας.
Η λειτουργία του σταθμού εν μέρει ανήκει στον ΟΣΕ και  να σημειωθεί υπάρχει εμπλοκή της θυγατρικής της η ΓΑΙΑΟΣΕ.
Πηγές από τον ΟΣΕ αρχικά θεώρησαν υπερβολικό το αίτημα της εγκατάστασης ενός ψύκτη νερού στους σταθμούς προς διευκόλυνση των επιβατών.
Ο καλά εκπαιδευμένος υπάλληλος του ΟΣΕ κατάλαβε άμεσα ότι το πρόβλημα  δεν το αφορά και φρόντισε να το μεταθέσει στην ΓΑΙΑΟΣΕ που έχει αναλάβει την αξιοποίηση προς εκμετάλλευση των σταθμών.
Η επικοινωνία μας με την εταιρεία πολλαπλασίασε το πρόβλημα, καθώς ο υπάλληλος ανέφερε δεν ήταν αρμόδιος και αρκέστηκε να πει ότι η ιδιωτικοποίηση  έγινε σε ένα  καθεστώς αρκετά πολύπλοκο αναφορικά τι έχει αναλάβει η κάθε εταιρεία και σε ποιόν ανήκουν οι σταθμοί.
Ο ίδιος όμως φρόντισε να προστατεύσει τα συμφέροντα της ΓΑΙΑΟΣΕ με την προοπτική να υπάρξει στο μέλλον κυλικείο το οποίο θα πουλά στους επιβάτες νερό. Το συμπέρασμα από το ρεπορτάζ είναι ότι δεν υπάρχει υπεύθυνος για το σταθμό έτσι ώστε να αναλάβει την εγκατάσταση ενός ψύκτη ενώ  ο κοινός παρανομαστής με όσους συνομιλήσαμε ήταν ότι η εξυπηρέτηση  του επιβάτη κατατάσσεται στην τελευταία θέση όταν μάλιστα δεν πρόκειται να πληρώσει.
Ας ελπίσουμε ότι κάποιος αρμόδιος να αντιμετωπίσει με σοβαρότητα το θέμα λόγω και της καλοκαιρινής περιόδου και να δώσει λύση σε ένα μικρό αλλά σημαντικό  πρόβλημα.
Περιμένουμε έναν κυβερνητικό αξιωματούχο να επιβεβαιωθεί το σύνθημα της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ που λέει στο τέλος κάθε πολιτικού σποτ.
Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη.
Πόσο δίκαιο και ανθρώπινο είναι να υπάρχει ένας ψύκτης νερού.     

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingenws.gr  
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης