γράφει : Ελένη Μπότα
Η ιταλική κυβέρνηση απέπεμψε το δ.σ FSI που απέκτησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Ελέγχουν συμβασεις και διαγωνισμούς
Ως κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδησ ότι η ιταλική κυβέρνηση και ειδικότερα ο υπουργός Μεταφορών της Ιταλίας, Danilo Toninelli ζήτησε την παραίτηση ολόκληρου του διοικητικού συμβουλίου της FSI, η οποία έχει αποκτήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οι υποψίες στρέφονται κατά του της διοίκησης Mazzoncini για παρατυπίες σε διαγωνισμούς για τις τοπικές δημόσιες συγκοινωνίες στην Πάρμα.
Αν και ο ίδιος απορρίπτει τις όποιες υποψίες εναντίον του, ο διευθύνων σύβουλος της FSI R.Mazzoncini σε επιστολή του αναφέρει ότι αφήνει την επιτελική του θέση στην FSI τα οικονομικά της οποίας αυξάνονται με ρυθμό 18% ετησίως ενώ το 2017 έκλεισε με μέσο κέρδος 645 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 60% σε σύγκριση με τα τρία προηγούμενα χρόνια.
Να σημειωθεί ότι προ ημερών ο R.Mazzoncini επισκέφτηκε την χώρα μας και εξέφρασε το ενδιαφέρον του ιταλικού ομίλου για τις αστικές συγκοινωνίες της χώρας.
Ο κ. R.Mazzoncini αναφέρθηκε στο αναπτυξιακό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τη δρομολόγηση σύγχρονων τρένων στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, με την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου, προαναγγέλλοντας 200 επιπλέον προσλήψεις.
Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης και των συστημάτων τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα δρομολογεί σταδιακά πιο σύγχρονα τρένα, υλοποιώντας το επενδυτικό σχέδιο του ομίλου της FSI στην Ελλάδα, ύψους 500 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα με τη σταδιακή παράδοση του άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, το πρώτο νέου τύπου τρένο θα έλθει στην Ελλάδα για δοκιμαστική λειτουργία, εκτέλεση ελέγχων και λήψη των απαιτούμενων πιστοποιήσεων.
Στη διπλή γραμμή, με ηλεκτροκίνηση, θα διπλασιαστεί η χωρητικότητα, ενώ ο χρόνος του ταξιδιού θα μειωθεί στις 3,5 ώρες, από 6 ώρες σήμερα.
Εντός του 2019, στη γραμμή 'εχει ανακοινωθεί να λειτουργήσουν και τα συστήματα τηλεδιοίκησης και σύγχρονης σηματοδότησης, οπότε η χωρητικότητα θα πενταπλασιαστεί.
Αν το ξήλωμα της διοίκησης της FSI επηρεάσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να πει κανείς με βεβαιότητα στην παρούσα φάση.
Ωστόσο στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμούν ότι δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την νέα διοίκηση, αν και οι συμβάσεις που έχουν υπογραφεί από την FSI θα εξεταστούν εκ νέου από την ιταλική κυβέρνηση.
Να σημειωθεί πάντως ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει παράλληλα υποβάλλει προσφορά για την απόκτηση του 100% των μετόχων της ΕΕΣΣΤΥ και αναμένεται να αναδειχτεί προτιμητέος ανάδοχος υποβάλλοντας οικονομική προσφορά 22 εκατ. ευρώ.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Οι υποψίες στρέφονται κατά του της διοίκησης Mazzoncini για παρατυπίες σε διαγωνισμούς για τις τοπικές δημόσιες συγκοινωνίες στην Πάρμα.
Αν και ο ίδιος απορρίπτει τις όποιες υποψίες εναντίον του, ο διευθύνων σύβουλος της FSI R.Mazzoncini σε επιστολή του αναφέρει ότι αφήνει την επιτελική του θέση στην FSI τα οικονομικά της οποίας αυξάνονται με ρυθμό 18% ετησίως ενώ το 2017 έκλεισε με μέσο κέρδος 645 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 60% σε σύγκριση με τα τρία προηγούμενα χρόνια.
Να σημειωθεί ότι προ ημερών ο R.Mazzoncini επισκέφτηκε την χώρα μας και εξέφρασε το ενδιαφέρον του ιταλικού ομίλου για τις αστικές συγκοινωνίες της χώρας.
Ο κ. R.Mazzoncini αναφέρθηκε στο αναπτυξιακό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τη δρομολόγηση σύγχρονων τρένων στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, με την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου, προαναγγέλλοντας 200 επιπλέον προσλήψεις.
Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης και των συστημάτων τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα δρομολογεί σταδιακά πιο σύγχρονα τρένα, υλοποιώντας το επενδυτικό σχέδιο του ομίλου της FSI στην Ελλάδα, ύψους 500 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα με τη σταδιακή παράδοση του άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, το πρώτο νέου τύπου τρένο θα έλθει στην Ελλάδα για δοκιμαστική λειτουργία, εκτέλεση ελέγχων και λήψη των απαιτούμενων πιστοποιήσεων.
Στη διπλή γραμμή, με ηλεκτροκίνηση, θα διπλασιαστεί η χωρητικότητα, ενώ ο χρόνος του ταξιδιού θα μειωθεί στις 3,5 ώρες, από 6 ώρες σήμερα.
Εντός του 2019, στη γραμμή 'εχει ανακοινωθεί να λειτουργήσουν και τα συστήματα τηλεδιοίκησης και σύγχρονης σηματοδότησης, οπότε η χωρητικότητα θα πενταπλασιαστεί.
Αν το ξήλωμα της διοίκησης της FSI επηρεάσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να πει κανείς με βεβαιότητα στην παρούσα φάση.
Ωστόσο στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμούν ότι δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την νέα διοίκηση, αν και οι συμβάσεις που έχουν υπογραφεί από την FSI θα εξεταστούν εκ νέου από την ιταλική κυβέρνηση.
Να σημειωθεί πάντως ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει παράλληλα υποβάλλει προσφορά για την απόκτηση του 100% των μετόχων της ΕΕΣΣΤΥ και αναμένεται να αναδειχτεί προτιμητέος ανάδοχος υποβάλλοντας οικονομική προσφορά 22 εκατ. ευρώ.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών