γράφει : Ελένη Μπότα
Πρόκειται για έργο συνολικού προϋπολογισμού 14,88 εκατ. ευρώ
Οριστικά στην κοινοπραξία Μυτιληναίου - Ξανθάκης καταλήγει σύμφωνα με πληροφορίες η επέκταση του προαστιακού στο Λουτράκι, ένα έργο προϋολογισμού 14,88 εκατ. ευρώ.
Η κοινοπραξία είχε προσφέρει έκπτωση 47,82%. ενώ το έργο είχαν διεκδικήσει επίσης η Άκτωρ η οποία προσέφερε έκπτωση 39,96%, η Τέρνα που είχε δώσει έκπτωση 36,99% η Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ με έκπτωση 35,89% και η J&P Αβαξ με έκπτωση 21,8%.
Είναι μία επέκταση του Προαστιακού σιδηροδρόμου που περιλαμβάνει την κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου, με ηλεκτροκίνηση ενώ θα συνδεθεί και με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Σ.Γ.Υ.Τ.), του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου - Κορίνθου - Αεροδρομίου.
Φορέας Υλοποίησης είναι η ΕΡΓΟΣΕ.
Το έργο έχει τιτλο «Κανονικοποίηση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής ΙσθμούΛουτρακίου με ηλεκτροκίνηση»
Η σύμβαση αναμένεται εντός του επόμενου διαστήματος να σταλεί για έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στη συνέχεια να υπογραφεί και να ξεκιινήσει η υλοποίηση του.
Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσςίων Επενδύσεων και η κατασκευή του αναμένεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο, με ορίζοντα υλοποίησης τους 18 μήνες.
Τα χαρακτηριστικά του έργου:
- Διπλή γραμμή τρένου 6,4 χλμ από τον Ισθμό ως το Λουτράκι με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση,
- Αποβάθρες σε Ισθμό, Καζίνο – Μηχανικό και Λουτράκι (οδός Αιγαίου),
- Δευτερεύουσα γραμμή στον Ισθμό για διέλευση προς Κόρινθο και Λουτράκι,
- Ανακαίνιση σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου,
- Τοποθέτηση αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων,
- Δυνατότητα απευθείας σύνδεσης Λουτρακίου με Κόρινθο και Αθήνα.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Η κοινοπραξία είχε προσφέρει έκπτωση 47,82%. ενώ το έργο είχαν διεκδικήσει επίσης η Άκτωρ η οποία προσέφερε έκπτωση 39,96%, η Τέρνα που είχε δώσει έκπτωση 36,99% η Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ με έκπτωση 35,89% και η J&P Αβαξ με έκπτωση 21,8%.
Είναι μία επέκταση του Προαστιακού σιδηροδρόμου που περιλαμβάνει την κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου, με ηλεκτροκίνηση ενώ θα συνδεθεί και με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Σ.Γ.Υ.Τ.), του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου - Κορίνθου - Αεροδρομίου.
Φορέας Υλοποίησης είναι η ΕΡΓΟΣΕ.
Το έργο έχει τιτλο «Κανονικοποίηση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής ΙσθμούΛουτρακίου με ηλεκτροκίνηση»
Η σύμβαση αναμένεται εντός του επόμενου διαστήματος να σταλεί για έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στη συνέχεια να υπογραφεί και να ξεκιινήσει η υλοποίηση του.
Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσςίων Επενδύσεων και η κατασκευή του αναμένεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο, με ορίζοντα υλοποίησης τους 18 μήνες.
Τα χαρακτηριστικά του έργου:
- Διπλή γραμμή τρένου 6,4 χλμ από τον Ισθμό ως το Λουτράκι με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση,
- Αποβάθρες σε Ισθμό, Καζίνο – Μηχανικό και Λουτράκι (οδός Αιγαίου),
- Δευτερεύουσα γραμμή στον Ισθμό για διέλευση προς Κόρινθο και Λουτράκι,
- Ανακαίνιση σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου,
- Τοποθέτηση αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων,
- Δυνατότητα απευθείας σύνδεσης Λουτρακίου με Κόρινθο και Αθήνα.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών