γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Η διοίκηση της Μασούτης βρίσκεται στο τελικό στάδιο για την ένταξη των αλυσίδων σούπερ μάρκετ «Γουντσίδη» στη Δράμα και «Δήμητρα» στην Κέρκυρα
Στο «κυνήγι» εξαγορών επιδίδεται η Μασούτης για να ανακόψει την πίεση που νοιώθει από την πτώση των πωλήσεων, η οποία φέτος εκτιμάται ότι θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα του 2017 πλησιάζοντας κοντά στο 5%.
Η πτώση των πωλήσεων στο λιανεμπόριο «αγγίζει» το σύνολο της αγοράς προκαλώντας έντονη ανησυχία στα επιτελεία των ισχυρών αλυσίδων σούπερ μάρκετ τα οποία αναμένουν δείγμα γραφής της καταναλωτικής συμπεριφοράς του Δεκεμβρίου για τη διαμόρφωση στρατηγικής για το 2019.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της αγοράς, η διοίκηση της Μασούτης βρίσκεται στο τελικό στάδιο για την ένταξη των αλυσίδων σούπερ μάρκετ «Γουντσίδη» στη Δράμα και «Δήμητρα» στην Κέρκυρα, όπως πρόσφατα είχε αποκαλύψει ρεπορτάζ του bankingnews.
Το ενδιαφέρον της «Μασούτης» στρέφεται και στην Πελοπόννησο διεκδικώντας σε βάθος διετίας να έχει σημαντική παρουσία σχεδόν σε όλη την επικράτεια. Ωστόσο παραμένει επτασφράγιστο μυστικό με ποια ή με ποιες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχει ανοικτή γραμμή με το ενδεχόμενο εξαγοράς τους.
Ο σχεδιασμός επέκτασης της Βορειοελλαδικής αλυσίδας παίρνει σάρκα και οστά μετά την απόκτηση της Προμηθευτικής που τις …άνοιξε το δρόμο για την κάθοδο της αλυσίδας στην Αθήνα.
Την περασμένη Παρασκευή η ηγεσία της Μασούτης έδωσε το παρόν στα εγκαίνια καταστήματος στην οδό Βείκου στο Γαλάτσι αγοράζοντας ένα πρώην κατάστημα της Σκλαβενίτη το οποίο πέρασε στην κατοχή της από τη Μαρινόπουλος αλλά λόγοι ανταγωνισμού υποχρεώθηκε να το πουλήσει.
Τα μηνύματα είναι θετικά από την εξαγορά της «Προμηθευτικής» καθώς συμπληρώθηκαν δύο μήνες από την απόκτηση του δικτύου.
Οριακό θετικό πρόσημο καταγράφει το δίκτυο της «Μασούτης» στην Αθήνα βλέποντας βελτίωση του τζίρου σε σχέση με αυτό που παρουσίαζε η απελθούσα αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Τα ράφια της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μασούτης όμως ξεκίνησαν στην Αθήνα με σημαντικές ελλείψεις καθώς έλειπαν από τα ράφια επώνυμα προϊόντα τα οποία είχε η Προμηθευτική.
Πρόσφατα μπήκε στο δίκτυο της Αθήνας η γαλακτοβιομηχανία Όλυμπος με περιορισμένους κωδικούς ενώ συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις για να ενταχθεί σε όλο το δίκτυο της Μασούτης.
Πάντως οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ προσπαθούν να διαμορφώσουν τιμές στα ράφια στα επίπεδα του ομίλου Σκλαβενίτη ή και χαμηλότερες.
Τα καταστήματα της Μασούτης μπαίνουν στο ανταγωνισμό των τιμών δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές να κάνουν φθηνές αγορές κάνοντας χρήση της κάρτας Μασούτης που τους παρέχει έκπτωση 1% και σε συνδυασμό με την χρήση της κάρτας VISA της Eurobank η έκπτωση φθάνει στο 4% με το τελικό ποσοστό να φθάνει στο 5%.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Η πτώση των πωλήσεων στο λιανεμπόριο «αγγίζει» το σύνολο της αγοράς προκαλώντας έντονη ανησυχία στα επιτελεία των ισχυρών αλυσίδων σούπερ μάρκετ τα οποία αναμένουν δείγμα γραφής της καταναλωτικής συμπεριφοράς του Δεκεμβρίου για τη διαμόρφωση στρατηγικής για το 2019.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της αγοράς, η διοίκηση της Μασούτης βρίσκεται στο τελικό στάδιο για την ένταξη των αλυσίδων σούπερ μάρκετ «Γουντσίδη» στη Δράμα και «Δήμητρα» στην Κέρκυρα, όπως πρόσφατα είχε αποκαλύψει ρεπορτάζ του bankingnews.
Το ενδιαφέρον της «Μασούτης» στρέφεται και στην Πελοπόννησο διεκδικώντας σε βάθος διετίας να έχει σημαντική παρουσία σχεδόν σε όλη την επικράτεια. Ωστόσο παραμένει επτασφράγιστο μυστικό με ποια ή με ποιες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχει ανοικτή γραμμή με το ενδεχόμενο εξαγοράς τους.
Ο σχεδιασμός επέκτασης της Βορειοελλαδικής αλυσίδας παίρνει σάρκα και οστά μετά την απόκτηση της Προμηθευτικής που τις …άνοιξε το δρόμο για την κάθοδο της αλυσίδας στην Αθήνα.
Την περασμένη Παρασκευή η ηγεσία της Μασούτης έδωσε το παρόν στα εγκαίνια καταστήματος στην οδό Βείκου στο Γαλάτσι αγοράζοντας ένα πρώην κατάστημα της Σκλαβενίτη το οποίο πέρασε στην κατοχή της από τη Μαρινόπουλος αλλά λόγοι ανταγωνισμού υποχρεώθηκε να το πουλήσει.
Τα μηνύματα είναι θετικά από την εξαγορά της «Προμηθευτικής» καθώς συμπληρώθηκαν δύο μήνες από την απόκτηση του δικτύου.
Οριακό θετικό πρόσημο καταγράφει το δίκτυο της «Μασούτης» στην Αθήνα βλέποντας βελτίωση του τζίρου σε σχέση με αυτό που παρουσίαζε η απελθούσα αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Τα ράφια της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μασούτης όμως ξεκίνησαν στην Αθήνα με σημαντικές ελλείψεις καθώς έλειπαν από τα ράφια επώνυμα προϊόντα τα οποία είχε η Προμηθευτική.
Πρόσφατα μπήκε στο δίκτυο της Αθήνας η γαλακτοβιομηχανία Όλυμπος με περιορισμένους κωδικούς ενώ συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις για να ενταχθεί σε όλο το δίκτυο της Μασούτης.
Πάντως οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ προσπαθούν να διαμορφώσουν τιμές στα ράφια στα επίπεδα του ομίλου Σκλαβενίτη ή και χαμηλότερες.
Τα καταστήματα της Μασούτης μπαίνουν στο ανταγωνισμό των τιμών δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές να κάνουν φθηνές αγορές κάνοντας χρήση της κάρτας Μασούτης που τους παρέχει έκπτωση 1% και σε συνδυασμό με την χρήση της κάρτας VISA της Eurobank η έκπτωση φθάνει στο 4% με το τελικό ποσοστό να φθάνει στο 5%.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών