Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Η ΣΤΑΣΥ αναδιοργανώνεται από το Υπερταμείο και πηγαίνει … χειρότερα

Η ΣΤΑΣΥ αναδιοργανώνεται από το Υπερταμείο και πηγαίνει … χειρότερα
Συνεχής μείωση των εσόδων και αύξηση των εσόδων της εταιρίας που ζει από την κρατική επιδότηση-Οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις που ξεχνούν οι ορκωτοί
Συμπτώματα κατάρρευσης παρουσιάζει την διετία 2016-2017 η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) της οποίας τον έλεγχο και την αναδιοργάνωση έχει αναλάβει το Υπερταμείο.
Η εταιρία συνεχίζει την καθοδική της πορεία και τα έσοδα από εισιτήρια και λοιπές υπηρεσίες μειώθηκαν για μια ακόμα χρονιά το 2017 παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε μέσα στη χρονιά το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Ειδικότερα τα έσοδα κύριας δραστηριότητας μειώθηκαν σε 90,4 εκ ευρώ από 94,8 εκ ευρώ ενώ το 2014 ήταν 129,8 εκ ευρώ.
Βέβαια τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν στα 148 εκ ευρώ από 104 εκ ευρώ λόγω της επιχορήγησης ύψους 45 εκ ευρώ από το δημόσιο προκειμένου να πληρωθούν ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις στη ΔΕΗ 25 εκ ευρώ και τα υπόλοιπα 20 εκ ευρώ χρηματοδότηση κάλυψης λειτουργικού ελλείματος προκειμένου να λειτουργήσει η εταιρία.
Την ίδια στιγμή οι δαπάνες προσωπικού αυξήθηκαν κατά 3,54% στα 81,4 εκ ευρώ σε σχέση με το 2016 ενώ και το 2016 είχαν αυξηθεί οριακά σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Η εταιρία είχε ζημίες 23,4 εκ ευρώ από 68,7 εκ ευρώ πέρυσι.
Η μείωση των ζημιών οφείλεται στην κρατική επιχορήγηση και όχι σε νοικοκύρεμα της εταιρίας.
Σημειώνεται ότι οι υποχρεώσεις προς οργανισμούς κοινής ωφέλειας παρά την πληρωμή χρέους προς τη ΔΕΗ στο τέλος του 2017 ξεπερνούσαν τα 31 εκ ευρώ ενώ απορίας άξιον είναι γιατί οι ορκωτοί της ΣΤΑΣΥ παραλείπουν να αναφερθούν σε ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Επίσης απορίας άξιον είναι πως η εταιρία δηλώνει ότι πληρώνει έγκαιρα φόρους και εισφορές αλλά την ίδια στιγμή.
Πάντως οι αμοιβές και μισθοί ΔΣ και διευθυντικών στελεχών παρέμειναν αμετάβλητες την προηγούμενη διετία στα 1,056 εκ ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις δηλώσεις των ιδίων των στελεχών της ΣΤΑΣΥ προκύπτει ότι τα έσοδα από εισιτήρια παρά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου το 2018 κινούνται με άνοδο 10% έως 12% ποσό που δεν ικανό να καλύψει τη ζημιογόνο πορεία ούτε καν να οδηγήσει στα προ πενταετία έσοδα ενώ την ίδια στιγμή στο σκέλος των δαπανών δεν υπάρχει πρόοδος.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης